Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Noen som har begynt å tenke på julen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-09, 20:59   #201
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Siden ungene skal til pappaen sin på julaften så har jeg tenkt å jobbe helligdagene i julen. Nå har jeg bestilt tur for meg og ungene til Vågsli i romjulen, det skal bli såå deilig å stå på ski og drikke kakao og bare slappe av der oppe. Håper på litt bra vær selvfølgelig, er rimelig kaldt i desember. I fjor var det -16 og strålende sol. Nydelig!

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 21:00   #202
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Ok, for å summere for meg selv:

*Julekalendere er i boks
*36 julekort er laget så langt
*Det er så og si bestemt hvor vi skal være
*Julegaver til alle barn vi kjøper til er i boks
*juleKK er kjøpt inn

*Bestilt julegave til brodern og svigerinne på nett

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 21:04   #203
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Tenkt og tenkt. Jeg er ferdig med, og levert, julegave til min lille nevø. Men det er fordi min søster bor i Danmark og hun var hjemme på besøk denne uken. Greit å kunne levere gaven i stede for å sende den i posten.

Jeg vet sånn nogenlunde hva ungene og mannen skal få til jul, men resten er ute i det blå.

Når jeg tenker etter så HAR jeg begynt å tenke på julen.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 21:42   #204
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Jeg har ikke tenkt så meget, men døtrene mine foreslo at vi skal ha store bake- og julepyntdager her i desember. Det blir kos, men det er ikke riktig enda, heldigvis. Jeg skal dessuten blinke ut en dag hvor de skal få lære seg å sy lammerull. Tradisjonene bør videreføres, ikke sant?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:09   #205
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

I dag har jeg bestilt en julegave på nett. Og så har vi kjøpt billetter til en julekonsert. Billettene til juletoget er også i boks, og ungene har skrevet ønskelister. Skal se det blir jul i år også.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:24   #206
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Jeg har ikke tenkt så meget, men døtrene mine foreslo at vi skal ha store bake- og julepyntdager her i desember. Det blir kos, men det er ikke riktig enda, heldigvis. Jeg skal dessuten blinke ut en dag hvor de skal få lære seg å sy lammerull. Tradisjonene bør videreføres, ikke sant?

Jo, det syns jeg er viktig. Mine jenter er for små ennå, men å sy lammerull lærte jeg av min mor og mormor og for meg er det jul. Storesøster på 4 skal få være med på krumkakebaking sammen med meg og mamma i år - det er så utrolig koselig.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 13:10   #207
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Jeg har kjøpt Lego City kalender til minsten.
Har også kjøpt endel kalendergaver til pakkekalender
Får kun i helgene siden han har City kalender.

Endel julegaver er kjøpt inn, nesten halvveis tenker jeg.
Resten er planlagt, vet sånn ca hva jeg skal kjøpe.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 20:56   #208
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Majsa!





__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 21:07   #209
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Jeg har ikke tenkt så meget, men døtrene mine foreslo at vi skal ha store bake- og julepyntdager her i desember. Det blir kos, men det er ikke riktig enda, heldigvis. Jeg skal dessuten blinke ut en dag hvor de skal få lære seg å sy lammerull. Tradisjonene bør videreføres, ikke sant?

Hmm ..døtrene mine savner disse dagen vi hadde da de var små ...og mor hadde bedre tid.
Kanskje vi skulle få til en slik, eller slike dager i år?

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 21:11   #210
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Jadda. Svigermor ringte og maste nå nettopp, så da har vi gått inn i sesongen for krangling om hvor vi skal være i julen.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 22:07   #211
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Jeg fikk julekortene våre i dag, og de ble bare så fine. Hadde jo en Fame cd med familiebilder i dårlig oppløsning, men de ble bare så bra med flere småbilder på julekortet. Bestilte 4-siders julekort fra nfoto.no. Tror disse var nye nå, for de var i alle fall på tilbud forrige uke så jeg hadde ikke tid til å bestille prøvekort. Men de var bare så fine og i god kvalitet.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 22:38   #212
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Jøss. Ska sei.

I år er jeg glad bare jeg får på meg et eller annet antrekk og kommer meg i juleselskap. Det er planen min dette året. :travel:

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 22:39   #213
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Jeg har også vært på Lindex i dag og kjøpt juleantrekk til ungene.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 20:36   #214
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Jeg har kjøpt over 1/2 parten av julegavene!
Slo til på Junuskjoler idag, og da fikk jeg fiksa 3 gaver I tillegg har jeg kjøpt litt på nett til et par tantebarn, og så har vi bilder av Peder til en gjeng.
Så nå er jeg jammen snart i mål!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 22:47   #215
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Jeg skal kose meg med Norsk Ukeblades juleblad på nattevakt i natt

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 21:16   #216
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Ok, for å summere for meg selv:

*Julekalendere er i boks
*36 julekort er laget så langt
*Det er så og si bestemt hvor vi skal være
*Julegaver til alle barn vi kjøper til er i boks
*juleKK er kjøpt inn

*gave til brodern er bestilt på nett
*gave til begge gutta er i boks

Dette lover bra for resten av planleggingen og ikke minst fordeligen av pengebruken.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 13:32   #217
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Hm, jeg jobber med saken.

  • Kalendergaver til to kalendere er ferdig innkjøpt.
  • Jeg har strikket ferdig to gensere i julegave og holder nå på med et skjerf som og skal gis bort.
  • Ellers har antall innkjøpte gaver sneglet seg opp i hele tre stk.
  • OG, jeg har vasket ned kjøkkenet.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 13:40   #218
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Ikke fått gjort så mye enda, men noe.

-Julekortene ligger klare for sending.
-Julegave til lillemann er kjøpt inn.
-Gavene til julestrømpene til begge guttene er klare.
-Liste over hva jeg skal kjøp til hvem er nesten komplett.

Så var det bare resten igjen.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 19:01   #219
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Hvor vi skal være julaften er veldig greit. Vi er hjemme, som alltid. Vi nekter å dra noen som helst sted på julaften, så våre foreldre er hos oss annet hvert år.

I år er det mine foreldre som kommer. For to år siden var også mine søsken og deres respektive her. Det var så utrolig hyggelig å være mange til bords, selv om det var fullstendig kaos under pakkeseansen.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 20:20   #220
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Jeg har kjøpt Lego City kalender til Storebror og en julegave til Lillesøster fra brødrene hennes.

Og så er jeg litt nysgjerrig på om Knerten skal ha juleselskap i år.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no