Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gir man gave til sølvbryllupsdag?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-09, 18:12   #21
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gir man gave til sølvbryllupsdag?

Hvis det ikke hade vært noen form for markering, tror jeg nok kanskje jeg ikke ville ha gitt noe
Mine foreldre har bryllupsdag i april, men det året de hadde sølvbryllup hadde vi en 'oppsamlingsfest' på sommeren, der det ble feiret totalt 3 sølvbryllup og en 50-årsdag.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 19:36   #22
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir man gave til sølvbryllupsdag?

Jeg husker ikke hva de fikk til 25 års bryllupsdag, men til 30-års bryllupsdag gikk min søster og jeg til fotografen og gav dem bilde av de vakre barna deres.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 23:13   #23
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gir man gave til sølvbryllupsdag?

Jeg gjorde det til mamma og dem. Fiskespade i Hardangerbestikk. De fikk en del blomster fra andre vet jeg.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 00:10   #24
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.816
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir man gave til sølvbryllupsdag?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Ja, jeg har da altså glemt at begge mine foreldre giftet seg på nytt for 25 år siden. Min mor hadde 25 års bryllupsdag i dag og min far har om et par uker (den klarer jeg vel å huske). Jeg rakk å sende en sms, men nå lurer jeg på om det er vanlig å gi presang også?

(Det er ikke snakk om noen markering (som jeg er invitert til), hvis det er av betydning.)

Jeg gjorde ikke det til mine foreldre. De feiret ikke og når de ikke syntes det var verdt en feiring, syntes jeg neimen ikke det var verdt en gave heller. De ble for øvrig skilt fire år etterpå.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no