Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvordan var bryllupsnatten deres?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-07, 20:00   #41
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Jeg hørte en gang om et par som kom hjem og fant senga ute i hagen, fullt oppredd, med dyner og puter, sengeteppe og full pakke. I pøsregn! De ble naturlig nok rasende, og grabbet noen puter, og tuslet inn på soverommet med røyk ut ørene. Når de kommer inn på soverommet ser de at der slettes ikke er tomt for seng der, der står det nemlig en NY seng, med nye dyner, puter, madrasser osv. Da var det brudgommens kamerater, og brudens venninner som hadde slått seg sammen og kjøpt ny seng i ekstra-bryllupsgave. Så bestemte de seg for å kødde litt med brudeparet, og sette den gamle senga i hagen.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 20:17   #42
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Noterer at det kun er Safran som har blod å vise til fra bryllupsnatta

Vi hadde en veldig hyggelig natt på et hotell i Oslo. Ingen overdådig luksus, men veldig koselig. Dagen etter spiste vi frokost og dro hjem. En uke senere dro vi på bryllupsreise/ ferie med to andre vennepar.
Jeg har ikke hørt om å spøke slik med brudeparet? er det vanlig?
Synes det var fryktelig dårlig gjort av dem Iset!
Utdrikkningslag er også en hyggelig afære i vår vennekrets. Kan være litt småspøk, men aller mest god mat, godt drikke og koselig samvær med venner. Jeg fikk blandt annet aromaterapi

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 20:25   #43
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Vi kom hjem til rosestrødd seng, champagne, sjokolade og en hyggelig hilsen fra kona til mannens forlover
Jeg var gravid, kvalm og stuptrøtt og sovnet idet jeg traff puta, så romantikken uteble.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 20:54   #44
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Har aldri skjønt poenget med venne-vandalisering av bryllupsnatten. Meningsløst.

Vår var nøye planlagt, vellykket overnatting på hotell med the works. Men jeg kjenner igjen det med hårnålene da.

MEN: Planleggingen sviktet likevel viste det seg. Vi skulle ned i spisesalen og møte tilreisende utenlandsgjester til litt sen frokost neste morgen. Og hva hadde jeg glemt å tenke på? Jo - KLÆR. Jeg hadde kun det jeg gikk og stod i. Dvs meter på meter med brudekjole.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 20:55   #45
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

da mannen min ringte dem og skjelte dem ut etter tur, mente de vi overdrev og ikke "tålte noenting". En av dem var samboeren til en av mine beste venninner, og hun sa at han fremdeles, noen måneder etterpå, mente at vi overdrev kraftig.
Eller, i ettertid har en eller to av dem (de var en hel gjeng) innrømmet at de kaanskje gikk LIITT for langt, men at det var morsomt fordet. Jaha.

  Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 21:00   #46
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.635
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Har aldri skjønt poenget med venne-vandalisering av bryllupsnatten. Meningsløst.

Vår var nøye planlagt, vellykket overnatting på hotell med the works. Men jeg kjenner igjen det med hårnålene da.

MEN: Planleggingen sviktet likevel viste det seg. Vi skulle ned i spisesalen og møte tilreisende utenlandsgjester til litt sen frokost neste morgen. Og hva hadde jeg glemt å tenke på? Jo - KLÆR. Jeg hadde kun det jeg gikk og stod i. Dvs meter på meter med brudekjole.

Hvordan løste du det?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 21:08   #47
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Bare 10 % av alle nygifte har sex på bryllupsnatten..
Elelr var det 20 %
Leste det etter vi giftet oss.
Enten er de for slitne eller for fulle hehe


Her hadde ingen øddelagt noe, verken hatt "dritt" i sengen eller noe.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 21:10   #48
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Ikke så spennende bryllupsnatt her i gården.
Siden vi hadde surprise bryllup hadde vi også overnattingsgjester og en liten bebis i heimen.... Ikke noe sex nei.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 22:00   #49
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Hvordan løste du det?

Mannens pysj-overdel og mannens KORTE shorts. Jeg så fullstendig gal ut. Husk tidligere nevnte million med fjernede hårnåler marinert i hårlakk - og ingen toalettsaker. Eller hårbørste.

Sikkert noen i frokostsalen som trodde jeg var en "innleid sådan" (les: billig prostituert) som var blitt invilget frokost som takk for bra innsats.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 22:02   #50
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Mannens pysj-overdel og mannens KORTE shorts. Jeg så fullstendig gal ut. Husk tidligere nevnte million med fjernede hårnåler marinert i hårlakk - og ingen toalettsaker. Eller hårbørste.

  Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 22:11   #51
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Mannens pysj-overdel og mannens KORTE shorts. Jeg så fullstendig gal ut. Husk tidligere nevnte million med fjernede hårnåler marinert i hårlakk - og ingen toalettsaker. Eller hårbørste.

Sikkert noen i frokostsalen som trodde jeg var en "innleid sådan" (les: billig prostituert) som var blitt invilget frokost som takk for bra innsats.

Da tror jeg heller at jeg hadde tatt på brudekjolen igjen gitt.

Vi var på brudesuite på hotell i byen, og et 10-talls av brullupsgjestene hadde fått overta vårt hus for natta. Med boblebad, champange og roser på senga så ble bryllupsnatta akkurat som forventet. Måtte ha hjelp til alle hårnålene, og hadde husket klær og toalettsaker som vi hadde satt igjen på hotellet tidligere på dagen. Fikk frokost servert på rommet på morgenen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 14:31   #52
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

En søster og en svigerinne hadde vært så vennlige å knuse en blomstervase på nattbordet på hotellet. De hadde strødd senga med ris. Under puta lå champagnen som min kjære mann hadde lagt i is. Isen lå i senga. De hadde strødd noe kakaoguff i restene av blomstervasen. Vi ryddet og styrte, og når vi endelig fikk lagt oss var vi utslitt. Må innrømme at akkurat da var jeg ikke noe særlig blid på min nye svigerinne og "gamle" søster.

Jeg var med på noe sånt en gang, men vi var snille. Vi pakket inn sengetøyet i en bukse, genser osv. Da brudeparet skulle legge seg så det ut som en mann som lå i sengen. I tillegg hadde vi samlet inn klokker som var gjemt rundt omkring. De hadde funnet alle så nær som en. På stua hengte vi opp en klessnor med noe småtteri på. Jeg syns nå dette var snillere. De kunne jo legge seg ganske kjapt....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 14:53   #53
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Hva er greia med å gjøre det kjipt?

Jeg hadde garantert blitt rasende om noen prøvde ødelegge dagen min....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 14:58   #54
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Jeg synes sånt er så ufattelig tankeløst. Venner liksom?

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 15:13   #55
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Vi hadde bryllupsnatten på hotell med champange, fruktkurv og sjokolade som var satt inn på rommet vårt.

Det tok evigheter å fjerne hårnåler mm, fra håret mitt, så når vi la oss, så var det ikke mye mere vi orket.

Dagen etter spiste vi frokost på hotellet før vi ble hentet av sjåføren vår som kjørte oss hjem og vi hadde med oss vanlige klær, hygieneartikler mm.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 15:31   #56
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Bryllupsnatta var fin.
Vi sov hjemme i vår egen seng, i kjellerleiligheten hos svigers. Svigermor og mannen plukket hårnåler og blomster, svigerfar serverte brus (), vi fikk røyke på svigers kjøkken (ja, vi var unge) og mannen fikk krampe i låret under akten.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 15:43   #57
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.713
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Vi tilbragte bryllupsnatta på hotell og hadde gjort det klart at vi ikke kom til å betale hvis noen ble sluppet inn før oss. Vi kom inn på rommet og oppdaget en nydelig bukett med røde roser fra tre av venneparene våre og de ringte kjapt fra resepsjonen for å forklare at det var hotellets ansatte som hadde satt den der. Vi ble naturligvis bare glade.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 17:18   #58
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Vi hadde bryllup 3 dager til ende. Dagen før var det spekemat og bli kjent kveld hos mine foreldre med tilreisende noe de fleste gjestene var. Siden pappa sponset lunsj for alle utenbys gjestene på Royal Garden dagen derpå bryllupet så fikk vi suiten gratis. Men vi endte ikke opp på hotellet før kl 05 om morgenen etter en kjempekoselig/morsom fest hvor bruden fikk tråkket av 3 av underskjørtene under dansen. Da vi ankom resepsjonen skulle vi bestille frokost på rommet og susete som vi var så krysset vi av på listen eggerøre, stekt egg og bacon og omelett. Bare egg
På rommet stod ei flaske champagne og frukt fra hotellet og fra våre venner diverse ting kjøpt på kondomeriet. Vi "koste" oss før vi sovnet og fikk kun 4 timer før vi ble vekket med frokosten kl 10 og allerede kl 13 var det lunsj. Litt slitsomt.
Vi hadde et herlig bryllup men skulle vi forandret på noe så hadde vi ankommet hotellet endel timer tidligere.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 17:49   #59
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Vi hadde innlosjert mannens familie i leiligheten vår, og så bodde vi på hotell den natten. Dagen etter reiste vi på bryllupsreise.

Jeg har faktisk vært med på å "rote" litt i en leilighet til et nygift vennepar. Men det var ganske så uskyldig, og soverommet (som mannen hadde pyntet så fint)rørte vi ikke. Det vi gjorde var å fryse ned alt bestikket i en stor bolle, vi pyntet gardinene med litt diverse undertøy (de skulle ha besøk dagen etter), samt gladpakk over toalettsete og ingen lyspære på det samme toalettet.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 17:58   #60
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Vi hadde delt vielse og fest. Vielsen var midt i uken (i utlandet) og festen var den påfølgende lørdagen. Vi hadde ikke bodd sammen før vi giftet oss. Selve bryllupsnatta var veldig hyggelig, fordi det var bare en enkel middag med familien etter vielsen før det bar på hotell. Dermed fikk vi brukt masse tid på å snakke om dagen og opplevelser og inntrykk. Og andre ting... Pappa hadde bestilt juniorsuite på byens Hilton, og det var helt fantastisk. Alt var gjort veldig enkelt denne dagen, så jeg hadde ikke så mange hårspenner å ta ut heller.

Natten etter festen var vel mer som dere andre har opplevd. Vi var hjemme rundt tre, hadde en varebil stappfull av gaver vi måtte bære inn, hadde omtrent 200 hårspenner å ta ut (det morsomste var at håret ikke falt sammen, men var like fint selv etter at alle spennene var tatt ut), og bare stupte i seng i fem tiden. Bryllupsdagen(e) våre er de beste dagene, tror jeg, det kunne virkelig ikke blitt bedre!

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no