Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvordan var bryllupsnatten deres?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-07, 17:59   #21
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Vi tilbragte natten på hotell i byen. Bryllupsnatten var det beste med hele dagen. Det var fantastisk å komme inn på rommet, kun oss to. Vi fikk endelig pratet sammen om alt som hadde skjedd, og fikk satt oss ned i fred og ro. Champagne og fruktfat fristet ikke i det hele tatt, men det passet godt inn i settingen. Jeg hadde også noen tusen hårspenner å fjerne - og de var deilige å bli kvitt! Vi spiste frokost i sengen dagen etter, jeg spiste pannekaker med sirup. Og så ga vi hverandre morgengave, som var en ordentlig høydare. Sukk. Den som kunne hatt disse opplevelsene fremdeles i vente.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 18:03   #22
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Fy faen så harry, Iset. Dårlige venner, spør du meg.
Vi hadde brudesuiten på et fint hotell, men da jeg kom opp på rommet og kledde av meg kjolen fant jeg ut at mensen hadde kommet tilbake etter fødselen. Jatta.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 18:03   #23
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Vi fikk heldigvis være i fred. Sa farvel til gjestene rundt to og ble kjørt til et gammelt og ærverdig hotell. Der hadde vi leid bryllupssuiten, hvor champagne og jordbær ventet oss. Var trøtte og slitne, men tok et deilig bad og skålte før vi la oss. Nedturen var at dobbeltsengen var noe stort juks - den besto av to madrasser som til stadighet gled fra hverandre.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 18:15   #24
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Vi har heldigvis heller ikke venner som finner på sånne ting, greit at det er moro med litt tøys, men synes de gikk langt over streken med dere, Iset!

Vi hadde en fanstastisk bryllupsnatt. Kunne ikke bedt om noe bedre.
Vi bodde i en flott suite med utsikt over byen, gasspeis og nydelig bad. Vi kom tilbake fra festen til champagne, sjokolade og frukt (vi lot også alkoholen stå, mannen min tok seg en kopp te og jeg drakk brus) også satt vi foran peisen og snakket om dagen. Tok et langt bad, og mannen min plukket ut alle hårnålene . Resten av natten gikk som det burde, selv om vi var slitne så var det jo en helt spesiell anledning og stemning.

Neste morgen hadde vi frokost på rommet og morgengaver. Jeg var helt utslitt etter dagen før, så endte opp i seng og fikk faktisk feber utover dagen. Vi skulle egentlg reise rett på hytta, men det ble et par dager i sengen hjemme først.

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 18:24   #25
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Bryllupsnatta tilbrakte vi på hotell

Tok en dusj sammen, koste oss i senga og fikk frokost og frukt servert på formiddagen
Før vi dror på dag 2 av bryllupet (må ha det vettu).

Men da vi kom hjem etter dag 2, hadde noe stablet masse ved FORAN ytterdøra.. Synes ikke det var så stas. Gubben ble rimelig
Vi hadde nettopp beisa hus og dør før hussalg... og døra ble ripete ..

JEG vet hvem som gjorde det, men har ikke turt si det til gubben

Synes også at man kan gjøre noe kos istedet for tull.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 18:26   #26
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Vi hadde brudesuiten på et gjestetun, så vi fikk et helt hus for oss selv. Der var det frukt og champange.

Det ble ikke akkurat den beste natten siden jeg hadde mensen og begge to var dautrøtte.

Men det var veldig godt med en hel natt søvn i gode senger og ingen baby i rommet, selv om jeg savnet han. Vi låg lenge og snakket i lag om dagen og sånt før vi sovner.

Om morgenen måtte vi ringe etter frokost for de hadde glemt oss. men det var utrolig god frokost med masse godt pålegg og hjemmebakt brød i alle fasonger.

og herligheten kostet bare 1400kr for natten.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 18:34   #27
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Oj da.. Vår kveld endte ganske tidlig i senga, hvor vi sov godt. Jeg var rundt 7 måneder på vei med vår eldste, og vi vare trøtte begge to. Sov lenge gjorde vi også..

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 18:46   #28
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.642
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Et par jeg kjenner hadde forlatt bryllupsfesten og reist til hotellet. Etter at de har lagt seg så ringer mobilen til. Mannen tar telefonen og prater med kameratene sine og forteller om rommet og hvordan de har det etc, han er veldig pratesyk, så tilslutt sier kona at han får legge på. En liten stund etter ringer mobilen igjen. Mannen har glemt å skru av mobilen, han blir igjen liggende å prate, nå i senga, forteller han, de som snakket med ham forteller at kona var rimelig sur i bakgrunnen. Med god grunn spør du meg. Mannen legger på telefonen, og da "vennene" hans prøver å ringe tilbake igjen får de mobilsvar. *heldigvis*

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 19:02   #29
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

For noen elendige venner, Iset. Det er så lite morsomt å gjøre sånt at jeg har nesten ikke ord.

Vår bryllupsnatt hadde vi heldigvis helt i fred på et nydelig rom på Engø Gård på Tjøme. Ingen erter eller annet tull. Siden vi ikke hadde hatt noen stor bryllupsfest, men bare feiret for oss selv, var vi heller ikke utslitt og dautrøtte.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 19:16   #30
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Har du fått en ordentlig unnskyldning, Iset? Jeg fatter ikke poenget med å plage brudeparet. Det hadde vært mye bedre om de snek seg inn, tappet i badekaret, ordnet med mat, satt frem blomster, drysset roseblader i senga o.l.

Videre forstår jeg ikke alt dette visvaset som liksom hører med bryllupet. Som utdritningslag. Hvor bruden eller brudgommen må kle seg ut, tjene penger og bli ydmyket på det groveste. Så nettopp et innslag hvor brudeparet skulle mate hverandre med bryllupskake, men endte opp med å trykke hverandres tryner full av krem, hvorpå de ødela hele den fine (og sikkert dyre) kaka. Idioter!

Nesten som man ønsker å gifte seg i all hemmelighet.


Sist redigert av Skremmern : 27-11-07 kl 19:22.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 19:19   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Har du fått en ordentlig unnskyldning, Iset? Jeg fatter ikke poenget med å plage brudeparet. Det hadde vært mye bedre om de snek seg inn, tappet i badekaret, ordnet med mat, satt frem blomster, drysset roseblader i senga o.l.

Nope. Vi har ikke snakket om det i ettertid, men da mannen min ringte dem og skjelte dem ut etter tur, mente de vi overdrev og ikke "tålte noenting". En av dem var samboeren til en av mine beste venninner, og hun sa at han fremdeles, noen måneder etterpå, mente at vi overdrev kraftig.
Eller, i ettertid har en eller to av dem (de var en hel gjeng) innrømmet at de kaanskje gikk LIITT for langt, men at det var morsomt fordet. Jaha.

Heldigvis slapp jeg noe utdrikningslag, Ms. Lee arrangerte heller babyshower for meg siden jeg var gravid.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 19:23   #32
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

For noen drittsekker.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 19:26   #33
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.642
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Det var ingenting som skjedde med oss. Heldigvis. Jeg kjente noen som nettopp hadde flyttet, jeg tenkte at vi kunne sette alt på plass i den nyinnflytta leiligheten deres, men det var ingen som ble med på det. Den mest uskyldige spøken jeg har hørt om er de som malte flere umodne plommer på et plommetre tidlig på sommeren, og brudgommen gikk og smakte på dem neste dag.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 19:29   #34
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Den mest uskyldige spøken jeg har hørt om er de som malte flere umodne plommer på et plommetre tidlig på sommeren, og brudgommen gikk og smakte på dem neste dag.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 19:41   #35
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Vi bodde på hotell og ingen visste hvor, trodde vi. Noen hadde likevel funnet ut avb det og det lå en hyggelig hilsen til oss.

Vi hadde svuite på SAS hotellet på Bryggen og den var over 2 etasjer! Jeg brukte evigheter med å få ut alle millioner hårnåler og så ble det vel en dusj. Natta forløp vel som bryllupsnetter bør. Om morgenen fikk vi frokost på rommet og hadde enda en runde...

I 12-tiden sjekket vi ut og dro hjem til vår 10 måneder gamle baby som hadde hatt barnevakt for første gang.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 19:42   #36
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Utdrikkingslag i min vennekrets er ok syns jeg. Ikke utdritingslag - men koselig samvær med venner, og litt utfordringer til bruden

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 19:43   #37
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Den var drøy Iset, ikke morsomt i det hele tatt.

Vi nektet å si hvor vi skulle sove. Sov hjemme hos foreldrene mine og hadde en topp bryllupsnatt. (Vi kom hjem før dem da.)

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 19:46   #38
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Kan man kalle slikt venner?!?

Vår bryllupsnatt ble fin, om enn ikke så romantisk som man planlegger. Hadde leid suite på hotell, kom oss i seng i 03-tiden, skikkelig slitne og smule på en snurr etter en laaaaang dag og kveld. Sovnet i hverandres armer, tror ikke det ble noe mer enn det .

Sov lenge, våknet til frokost på sengen, og så satt vi i hver vår gode stol og så billøp på en eller annen sportskanal (mulig det var noe hopping i sengehalmen mellom der, men jeg regner med at dere ikke vil ha detaljer ).

Fornøyd med bryllupsnatten, alt i alt

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 19:47   #39
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Vi sleit med å dra fra festen vi da
Men kom vel oss ivei kl 0330 - og etter hårnålstyr og dusj var vi vel i seng en time etterpå

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 19:53   #40
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Jeg hørte en gang om et par som kom hjem og fant senga ute i hagen, fullt oppredd, med dyner og puter, sengeteppe og full pakke. I pøsregn! De ble naturlig nok rasende, og grabbet noen puter, og tuslet inn på soverommet med røyk ut ørene. Når de kommer inn på soverommet ser de at der slettes ikke er tomt for seng der, der står det nemlig en NY seng, med nye dyner, puter, madrasser osv. Da var det brudgommens kamerater, og brudens venninner som hadde slått seg sammen og kjøpt ny seng i ekstra-bryllupsgave. Så bestemte de seg for å kødde litt med brudeparet, og sette den gamle senga i hagen.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no