Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-07, 15:02   #41
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Torsken selv har i hvert fall diskvalifisert seg grundig, får man si.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 15:06   #42
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

1000 prikker ????? Jeg synes det er vrient å komme til bare 100 jeg. Med farten min kommer jeg til neste nivå til våren en gang

Jaja, den som venter på noe godt osv

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 15:07   #43
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Torsken selv har i hvert fall diskvalifisert seg grundig, får man si.

Heldigvis for oss notoriske skravlebøtter.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 16:29   #44
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 21:39   #45
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.790
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Torsken selv har i hvert fall diskvalifisert seg grundig, får man si.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 12:13   #46
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Hmm.. var det noe på 1000 grønne prikker... *stønn* Jaja.. får vel bare finne meg i å være blant de uinvidde jeg... 1000 grønne prikkepoeng er jo uoppnåelig for normalt dødelige!



Ja der er jeg helt enig med deg...... får nok aldri opplevd den salongen....

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 20:42   #47
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

999 og jeg venter spent! Får bare smøre seg med tålmodighet.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 09:02   #48
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

999 og jeg venter spent! Får bare smøre seg med tålmodighet.

Det får du gjøre, det blir sikkert et opptak til før jul.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 09:43   #49
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Jippi, bare ett par hundre igjen!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 20:44   #50
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Jeg lurer på om opptaket før jul dette året er gjennomført ...

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 20:48   #51
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg lurer på om opptaket før jul dette året er gjennomført ...

Nope.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 20:48   #52
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg lurer på om opptaket før jul dette året er gjennomført ...

Tror ikke det, da har jeg i såfall ikke fått lov å være med.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 20:54   #53
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Kom på denne posten, og føler for en prognoseoppdatering. Jeg er godt og vel halvveis til prikkemålet, og satser på å få lese Line* sine snacksy betroelser i MII i mars en gang.

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg lurer på om opptaket før jul dette året er gjennomført ...

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Nope.

Aha. Etter mine oppdaterte prognoser kan jeg faktisk rekke kravet - se opp for 150 innlegg med kun smileys i like før jul! :værvarsel:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 20:56   #54
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Aha. Etter mine oppdaterte prognoser kan jeg faktisk rekke kravet - se opp for 150 innlegg med kun smileys i like før jul! :værvarsel:

Se også opp for julens røde bær for denslags juks. :Predikerer:

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 20:58   #55
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Se også opp for julens røde bær for denslags juks. :Predikerer:

Øyh, hvorfor er det juks bare fordi dem hoper seg opp? Selv om jeg sjelden har sånne innlegg nå, så kan det jo være et statistisk avvik?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:13   #56
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Aha. Etter mine oppdaterte prognoser kan jeg faktisk rekke kravet - se opp for 150 innlegg med kun smileys i like før jul! :værvarsel:

Da er du oppe i 901 innlegg, og så ...

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:15   #57
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Jeg snakker nesten ikke. Ikke i det hele tatt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:59   #58
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Den salong nr 2 kommer jeg nok aldri til å komme meg inn i..... Jeg er ennå ikke inne i nr 1......

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 22:35   #59
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Må si man blir veldig nysgjerrig på "MS2" når disse tråder stadig dukker opp!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 22:55   #60
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Må si man blir veldig nysgjerrig på "MS2" når disse tråder stadig dukker opp!

La meg si det slik: Det har du ingen grunn til!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no