Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hjelp meg med en selskapslek

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-13, 22:09   #21
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med en selskapslek

Har vært borti den der. Den ble godt mottatt fordi de var to jenter på ni og elleve som kjørte den for et bryllup med nesten hundre gjester. Alle syntes de var litt tøffe, søte og de hadde lagt ned en stor innsats.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 22:37   #22
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en selskapslek

Jeg synes nesten alltid tanken på slike ting er flau, grunnleggende ironisk anlagt som jeg er, men hiver meg alltid med (og ender gjerne med å være en av dem som synger høyest ).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-13, 00:36   #23
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp meg med en selskapslek

Hehe, jeg elsker slikt og henger med i tråden for å se om du får tak i den :evner ikke å være flau over det engang:

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-13, 06:39   #24
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med en selskapslek

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Er det altså så uuuuuTTT????

Jepp, med høye kneløft en gang sent på 50-tallet.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-13, 09:58   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en selskapslek

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg synes nesten alltid tanken på slike ting er flau, grunnleggende ironisk anlagt som jeg er, men hiver meg alltid med (og ender gjerne med å være en av dem som synger høyest ).



Jeg kan starte med å mentalt sett himle med øynene - men ender opp med å være helt med på konseptet.

(Ja, med unntak av bryllupssangen på 32 vers fra bruden til brudgommen - der skulle de så just hatt både shotglass, tallerkener og tenner for å futte den opp litt)

Er ikke melodien musevisa på den der?

http://folk.ntnu.no/pjberg/juleside/.../sangleker.php

men den finnes kanskje uten juletema og?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-13, 10:06   #26
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp meg med en selskapslek

Jeg tror det hadde vært meget festlig med et FP-treff fylt med selskapsleker!

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-13, 10:12   #27
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en selskapslek

Selv jeg har såpass med sosial kompetanse at jeg deltar og later som om jeg er stor fan av selskapsleker når jeg får dem servert. Men jeg liker altså best selskaper uten og den med kaninørene har jeg hørt om før, men heldigvis ikke vært med på.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-13, 22:30   #28
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med en selskapslek

Melodi: Den glade vandrer

(Luen tas på hodet)
Jeg er så glad, jeg er så glad
jeg er så glad i dag
Jeg er så glad, jeg er så glad
jeg er så glad i dag

Melodi: Jeg er havren

(Ørene tas på)
Jeg er glad i dag, ja jeg er glad
Jeg er glad i dag, ja jeg er glad
Jeg er glad i dag, ja jeg er glad
Jeg er glad i dag, ja jeg er glad

Melodi: Se Norges blomsterdal

(Papptennene tas i munnen)
I dag er jeg så glad
I dag er jeg så glad i dag, i dag er jeg så glad
I dag er jeg så glad
I dag er _jeg_ så glad
I dag er jeg så glad i dag, i dag er jeg så glad
I dag er jeg så glad

Melodi:Vi tar en rungende
(øyeglasset settes for øyet)
Vi er så glade i dag HURRA HURRA
Med nye ører hører vi så bra
De hvite tennene ser vi så godt
Vi er så glade i dag og har det flott!!

Dette siste verset er valgfritt, kan tas i et, tja, 75-års lag.

Melodi: Bamsens fødselsdag
Ja nå må alle være med
nå skal salutten smelle
Men hvordan skal vi gjøre det?
Det må vi først fortelle:
Posen holdes - i høyre hånd,
pusten trekkes helt i bånn,
Blås i posen alt du kan,
så er vi klar - legg an!

(posen blåses opp)

Så må du riktig peile inn,
hvorhen skal posen buldre.
Kan hende på din nabos kinn,
kan hende på dens skuldre??
"sett inn navn på bursdagsbarn" - "sett inn aktuelt tall"
f.eks.
Gunvor - femogsytti år
Din salutt vi smelle får
Den er kun for deg i dag
Så smeller vi - HURRA

pang...

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-13, 20:38   #29
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med en selskapslek

Selskap overstått, uten selskapslek.

Men jeg tror jammen den kunne passet inn, noe Imma også påpekte

Men, jeg hadde nå slike plastikk shotglass, så det var jo noen som brukte dem i løpet av kvelden allikevel.

En skikkelig festlig kveld, noe jeg visst kjenner i dag også.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no