Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Flere med besteforeldre som ikke henger med i svingen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-11, 21:05   #21
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flere med besteforeldre som ikke henger med i svingen?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg tenker at det ikke er noen krise. Det er jo bare å bytte? Og kanskje du skal snakke med barna dine om dette? At det ikke er verdens undergang, og at man kan få byttet til rett størrelse, om noen gir feil? Poden hadde ikke tenkt på det i det hele tatt. Han vet at sånt ordner seg. Og ting dom ikke kan byttes har vi gjerne gitt til andre, og så har poden fått en"erstatning".

Selvfølgelig, jeg forklarte jo det for dem. *Jeg har vel ikke akkurat sagt at det var verdens undergang. Jeg synes bare det virker litt lite gjennomtenkt. Bruker utrolig mye tankevirksomhet når jeg kjøper gaver selv, så jeg blir vel kanskje litt overrasket.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:07   #22
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere med besteforeldre som ikke henger med i svingen?

Det virker hvertfall som du gjør større nummer av dette enn vi ville gjort. Og folk har forskjellig syn på dette med gaver, og hva som legges i det. Det kan jeg ikke helt skjønne at kommer overraskende på voksne.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:11   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.865
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere med besteforeldre som ikke henger med i svingen?

De som kjøper klær til gutta som ikke har barn på samme alder har vett på å spørre. Men det er jo uansett bare å bytte? Skal jeg være ærlig så er jeg ikke sikker på str til to nevøer som er rundt året. Sånt har jeg glemt rett og slett.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:12   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.965
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere med besteforeldre som ikke henger med i svingen?

Hos oss har det vært mye bommerter tidligere, så ønskelister inneholder størrelser/vanskelighetsnivå/aldersgrenser.

Knerten fikk puslespill med 25 brikker i år (det stod 200 på ønskelista). Han er en mattenerd av de sjeldne og klarte 100 brikker før han rundet 3. Men vi satser på at det kan byttes.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:12   #25
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.282
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere med besteforeldre som ikke henger med i svingen?

Det er jo bare å bytte. Jeg ser ikke helt problemet.

Min ex-svigermor sender alltid forespørsel om hva ungene ønsker seg. Hun vet at det ikke har noe for seg å spørre sønnen sin. Jeg vet at de alltid kjøper en fornuftig gave og en leke-gave, så i år ønska jeg snuppa skisko og Barbie-greier og til minien ønska jeg en tykk vinterjakke og Lego. Og tamtaram, gjett hva de fikk? Jeg ønsker alltid med størrelse, så er det enklere for alle parter.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:13   #26
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere med besteforeldre som ikke henger med i svingen?

Jeg blir også litt oppgitt av besteforeldre som kjøper feil størrelse, for det er jo faktisk bare å slå på tråden og spørre når de står i butikken. hvilket jeg også har fortalt dem, og det har etterhvert begynt å sige inn. Heldigvis.

Jeg har derimot null problem med å skjønne at besteforeldre ikke klarer å gjette seg til hvilken størrelse ungene bruker, sånn helt av seg selv. Det er det vanligvis ingen andre enn foreldrene som kan klare å gjøre på brukbart vis. Å forvente at ekstrahjelpene i butikkene i desember skal kunne si noe fornuftig om størrelser, er i beste fall naivt.

Ergo: neste år sender du ønskeliste med klesstørrelsene godt beskrevet, også bytter du klærne i romjula.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:15   #27
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flere med besteforeldre som ikke henger med i svingen?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det virker hvertfall som du gjør større nummer av dette enn vi ville gjort. Og folk har forskjellig syn på dette med gaver, og hva som legges i det. Det kan jeg ikke helt skjønne at kommer overraskende på voksne.

Jeg leverer lapp til mamma og pappa med hva barba ønsker seg og hvilke str. Min svigermor gir oss penger så vi kjøper til barna, det er ikke så lett å henge med.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:20   #28
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.231
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Flere med besteforeldre som ikke henger med i svingen?

Det hender vi får bomkjøp, senest ved sinterklaas der yngstemann fikk en poeten drakt som var to nr for liten. Både han og broren ble lei seg..... Men vi lovde at til neste år så skal vi si fra slik at han får riktig størrelse.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:23   #29
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flere med besteforeldre som ikke henger med i svingen?

Ganske normalt, tenker jeg. Her er det ett stk besteforelder som konsekvent bommer på størrelsen. Og jeg må innrømme at eg sukker litt inni meg når 11-åringen (som er både lang og tidlig utviklet med litt former) får klær i størrelse 10 år, og når lange mellombror som blir 9 om kun få dager, får klær i str 7-8 år og lille minstebror som såvidt er over 1,5-års-størrelse får klær str 4 år. Andre besteforeldre/oldeforeldre/onkler/tanter ringer eller sender sms ang størrelse (hvis de ikke har lest ønskelisten som ungene sender ut på e-post), og vet at spesielt storesøster er rimelig kresen på klær, og kjøper heller gavekort dersom de ønsker å gi henne det, men jeg tenker at det er typisk for engasjementet til denne besteforelderen generelt, og legger ikke mye i det. Samme besteforelder sier hvert år når h*n overleverer gavene til ungene at "Gaven til dere kommer senere", men det kommer ingen gave til oss.

Ungene blir glade uansett altså, jeg må understreke det, og min lille sårhet over at en av mine foreldre ikke er mer oppdatert på barnebarna, skjules godt. Passer på at ungene ikke fjerner lapper, og så bytter vi (eller sparer i de tilfeller bruk av klærne ligger år fram i tid). Er det ikke byttemuligheter, får ungene gjerne en kompensasjon, mens noen andre får klærne.

Når det gjelder voksne søsken uten barn, kjøper jeg til min barnløse bror, mens han kjøper til ungene mine.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:28   #30
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere med besteforeldre som ikke henger med i svingen?

Jeg skjønner virkelig ikke problemet, og syns det virker litt uhøflig av barna å ta til tårene for feil størrelse, og det høres ut som om du gjør en big deal ut av nada.

Flotte gaver de har fått syns nå jeg, og så bytter man bare i rett størrelse.
Hvor storforlangende skal man være egentlig?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:29   #31
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.216
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Flere med besteforeldre som ikke henger med i svingen?

Jeg pleier å sende ut ønskeliste med størrelser før jul og bursdag.

Når det gjelder størrelser på sko/skøyter, så er det vel ikke helt uvanlig at en 3,5-åring bruker 29-31. Niesen min er 3,5 og bruker 30 i sko. Lillebror brukte 28 i fjor vinter, da var han 3,5 år.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:30   #32
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere med besteforeldre som ikke henger med i svingen?

Problemet med størrelsesbomkjøp er hvis de har kjøpt på salg (hos oss er salgskjøp og bomkjøp på str korrelert) , da kan man jo glemme å bytte også. Hvilket ender med at storebror ikke får noen gave, så må vi kompensere. Men det går bra det også.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:30   #33
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere med besteforeldre som ikke henger med i svingen?

Vi kjenner 3-4 åringer med like store føtter som poden på 6 år, ja.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:33   #34
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere med besteforeldre som ikke henger med i svingen?

Vi har mottatt noen bomkjøp opp gjennom årene vi også, både hva størrelser og smak angår. Men det er ingen big deal her i huset. Barna vet at om det ikke passer i størrelse, så er det bare å bytte. ingen sure miner over det.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:35   #35
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flere med besteforeldre som ikke henger med i svingen?

Jeg bommer verst av alle. Gavene fra farmor kan brukes med en gang, gavene fra meg må ligge i skapet 2-3 år før de passer (dvs bare trenger å brettes opp én gang).

Hvis du ikke gidder å bytte, så passer sikkert skøytene finfint neste år.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:36   #36
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.848
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere med besteforeldre som ikke henger med i svingen?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg skjønner virkelig ikke problemet, og syns det virker litt uhøflig av barna å ta til tårene for feil størrelse, og det høres ut som om du gjør en big deal ut av nada.

Flotte gaver de har fått syns nå jeg, og så bytter man bare i rett størrelse.
Hvor storforlangende skal man være egentlig?

Det er jo ikke alltid man får bytte da.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:37   #37
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Flere med besteforeldre som ikke henger med i svingen?

Vi har oldemor her som er sånn(dama er bare 70 år da,min mamma er 65 år)
Har sagt flere ganger at hun ikke tåler ull undertøy.Jenta er 4 år og sagt vi liker det litt større en det hun bruker, eks at hun hadde kjøpt 6 år i ting.

I år presterte hun å kjøpe ull undertøy i størrelse 8 år til henne, og turbo fikk gavekort på en lekebutikk på 300 kr.
Kan si at mann ble litt oppgitt... Er hannes farmor.
Vi har sagt gi de 50-100 kr så er ungene storveis, for hun lurer bestandig på hva hun skal kjøpe.
Og hun kjøper eks på salg så det ikke kan byttes.Er sånn hvert år.
Men i fjor fikk de 200 kr hver og var superfornøyde.
Turbo var jo seff fornøyd,mens 4 åringen kjønner jo det der å synnes det var veldig urettferdig og måtte skrike en skvett :/

turbo på 8 har bestandig fått for smått eller alt for stort fra henne. Eks da han var 4 fikk han en nattdrakt størrels 2 år

Ikke vet jeg hvor ullundertøyet er kjøpt,står bare Stilongs? på de....

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:39   #38
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flere med besteforeldre som ikke henger med i svingen?

Størrelser er alltid et problem. Her bruker nemlig 9-åring størrelse 128 cm og 6-åringen bruker 104 cm. Ikke det som står inni på antall år i alle fall, men besteforeldrene her er flinke til å spørre om størrelser før de handler. Tanter handler inn og kjøper i størrelsen det står på klærne, noe som betyr at ungene kan bruke dem om en tre års tid, men det er greit å bytte i romjula.

De som ikke har barn eller er lenge siden har hatt små barn, tenker nok ikke like mye over størrelser. Tror også det er vanlig at når man får barn, er det barna som får gavene og ikke de voksne. De som ikke har barn får fortsatt gave. Hadde ikke tenkt så mye på det.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:40   #39
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Flere med besteforeldre som ikke henger med i svingen?

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Det er jo ikke alltid man får bytte da.

Man har ikke rett på å bytte,så lenge det eks ikke er byttelapp på klærne.

Og ikke bare å bytte når det er kjøpt på eks sparkjøp,eller andre butikker man ikke har i nærheten.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:43   #40
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere med besteforeldre som ikke henger med i svingen?

Om vi får gaver som hverken kan brukes eller byttes, så foreslår jeg for poden at vi gir det til noen som kan bruke det, og så kan han få noe annet i stedet. No big deal.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no