Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-11, 18:32   #41
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

Mamma får puslematte og to puslespill, 1000 og 2000 brikker.
Vet ikke hva pappa skal få enda.

Skal ikke gi gave til svigers i år. (Vi putter navna på alle de voksne på den siden i en bolle, og så trekker vi en lapp hver. Vi kjøper altså en gave til en av de andre voksne. Slik har vi gjort det i mange år nå. I fjor ga jeg til svigerfar, i år fikk jeg en svoger.)

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 18:53   #42
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

Svigermor: digital fotoramme som jeg har lagt inn masse bilder på.
Pappa: ulvang lue og sokker.
Mamma leser her, så det kan jeg ikke skrive :-P

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 18:53   #43
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

Den "Snille barn"-gaven gjorde meg helt varm om hjertet.
Det med snille barn har vært en greie mellom meg og pappa i sikkert 20 år, og denne gaven var jo bare super. Gjøre det til dn morsom greie, samtidig støtte en god organisasjon.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 22:19   #44
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

De har fått gavekort på hht Nationalteateret og Drammen Teater de siste årene. Det har igrunn vært veldig populært, så jeg tror vi går for dette i år også.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 22:22   #45
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

Foreldrene mine får billetter til revy, så må vi fikse noe fra barna også.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 22:41   #46
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

Svigers: bilettar til Kiri Te Kanawa i Reykjavik (opera)

Mine foreldre: knaggar til å henge over ei dør Trur vi må spe på litt for å matche konserten....

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 22:48   #47
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

Min mor får abonnement på et blad. Svigermor får teboks med forskjellig te, samt Lars S. Christensens bok for Redd Barna. Svigerfar får bok. Min far aner jeg ikke, like vanskelig hvert år. Får stikke innom en sportsbutikk og se etter sokker, hansker e.l.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 15:14   #48
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Mamma får puslematte og to puslespill, 1000 og 2000 brikker.
Vet ikke hva pappa skal få enda.

Nå har jeg fått tips om hva pappa ønsker seg: Radiostyrt helikopter! Det er visst noe han har ønska seg siden han var guttunge!
Og så nye tøfler.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 22:48   #49
Trinity
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
Innlegg: 226
Trinity er litt kul
Standard

Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

Belgiske sjokoladetrøfler til alle

Trinity er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 22:55   #50
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

Svigermor får veggklokke. Svigerfar får flytedrakt. Min far får gavekort på Amazon. (Han får Kindle til jul.) Og moren min tror jeg skal få en ullgenser.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 22:55   #51
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

Mamma får tilskudd til data. Pappa får musikkdvder. Svigers får gavekort.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 22:59   #52
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.501
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

I år vert det fotografbilde av minstemann + gaveeske med diverse fra Askim frukt- og bærpresseri.

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 23:06   #53
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.432
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

Pappa får: En bok, drikkeflaske og boxer.
Mamma får: Veske, veskeholder, leggvarmere og skrubbekost.

Rare sammensetninger men litt tatt ut ifra hva jeg har hørt de har likt/ønska seg og litt hva jeg tenker de kan få bruk for/like.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 00:04   #54
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

Mamma og pappa får Nespressomaskin og kapsler av meg, søsteren min og hennes samboer. I tillegg strikker jeg pulsvarmere og lue til mamma, og kjøper en jobbrelatert krimbok til pappa (relatert til min jobb).

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 11:54   #55
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

Mamma og svigermor får Geluscious-sokker. De liker fotpleie o l og dette er jo sånn halvveis det. Anbefalt av Nessie herinne i en annen tråd.

Sitat:

Denne sålen slipper sakte ut fuktighet så når du tar sokkene av så føles føttene myke og deilige. Sokkene er fantastiske mot tørre føtter, hard hud og hælproblemer.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 12:33   #56
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kjøper du i Julegave til foreldre/svigerforeldre

I år blir det boken om historien om Grev Wedel Jarlsberg til pappa (lokalhistorie for han) som er ny nå, og et fint skjerf som kan enten brukes inne eller ute og fløtekarameller til moren min. Svigeforeldrene mine får deler i Hardangerbestikk som de samler på. Også får de noe ungene har laget. Begge besteforeldrene har bursdag rett før jul, så da får de fotokalender.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 13:13   #57
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 955
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

pappa får snille barn: http://www.gimedhjertet.no/epages/Ro...cts/10035-0001

Fantastisk, den har eg no kjøpt til pappa, han vil alltid ha snille unger.
Fant litt gaver til andre i familien og, i år skal dei næraste få kvar sine symbolgaver. Å så glad eg vart, fine presangane!

__________________
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal.
Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 13:51   #58
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

Svigerfar med sambo: billetter til Hildringstimen på Oslo Nye.
Svigermor: et års antivirus til pc`en, abonnement på Samler og Antikkbørsen samt nymaltkaffe og romkuler.
Mamma: strikka sokker og Stelton fruktkurv.
Pappa: bok.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 14:23   #59
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

Jeg ber om ønskeliste, så de får følgende fra meg:

Mamma - vaffeljern
Mammas samboer - hjemmestrikkede sokker
Pappa - ullundertøy
Pappas kone - kosedress (det ble presisert at hun IKKE ønsket seg onepiece)

Svigermor -
Svigerfar med kone - konjakk

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 16:16   #60
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

Svigers får i år gavekort på Plantasjen. De elsker hagearbeid, og har utallige turer til div. hagesenter rundt omkring hver vår, sommer og høst.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no