Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-11, 16:27   #81
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?

Opprinnelig lagt inn av SiriP, her.

Me feirer egentleg ikkje Halloween, og ingen barn i nabolaget går knask eller knep. Det er så mange gamle rundt her, og dei har lite å by barna utenom julebukktider. Eg holder også ein knapp på julebukk, men Halloweenfest uten knask eller knep er ok. No vil storesøster ha fest på bursdagen sin med "skummel mat", kostymer og pynt, er det teit å kjøre slik fest nesten 2 veker etter Halloween?

Vi sitter og lurer på om det skal være tema for bursdagen til knerten den 9. oktober, så jeg synes ikke at det blir feil i hvert fall.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 16:33   #82
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?

Her blir det party, som vanlig. Muligens to, siden Halloween er på en onsdag. Tror mannen får ordne med party for ungene og noen av deres venner den 31. (jeg skal ha to eksamner natt til 31.), og så fikser vi party for våre venner med unger lørdagen etterpå. Eller noe sånn.fest blir det i alle fall.

Og så får jeg kjøpe et par av de ørten Halloween-bladene i butikken og få noen gode ideer til mat og kaker.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 16:41   #83
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Her blir det party, som vanlig. Muligens to, siden Halloween er på en onsdag. Tror mannen får ordne med party for ungene og noen av deres venner den 31. (jeg skal ha to eksamner natt til 31.), og så fikser vi party for våre venner med unger lørdagen etterpå. Eller noe sånn.fest blir det i alle fall.

Og så får jeg kjøpe et par av de ørten Halloween-bladene i butikken og få noen gode ideer til mat og kaker.

Halloween er på en mandag i år. Du får sjekke sånn at du går til eksamen rett dag. Har dere eksamen i helga?

Tallulah: Du må linke til sånne oppskrifter direkte under bildet når du legger ut sånne herligheter. De glassene med edderkopper var kule.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 17:19   #84
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?

Hvis noen i Trondheim inviterer til halloweenfest så takker poden og jeg ja, ihvertfall.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 17:39   #85
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?




Jeg gleder meg vilt!

I fjor lagde jeg dette:








Vi pyntet ute med en spøkelse laget av en gammel fotball, men en lommelykt inne i og en gardin over der igjen.

Og man må jo overgå seg selv, sant?


Sist redigert av Heiko : 27-09-11 kl 17:44.
Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 17:44   #86
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg lager samme tråd i år, som i fjor. Og som i fjor så utelater jeg å spørre om du skal feire Halloween, jeg er ikke interessert i kommentarer om dumme amerikanske, kommers-skikker. (I fjor tok Halloweenglade modder grep, så bare pass dere!)

Ja, nå kan jo ikke du bare komme her og tro at du kan diktere hva andre skal skrive om i denne tråden og du kan jo håpe at du får diskutere temaet ifred, men du kan jo ikke akkurat sette munnkurv på oss andre og hvis det er noen som får lyst til å si at de ikke liker Halloween, så kommer de til å si det, altså. Dette er tross alt Foreldreportalen - ikke et /insert sarkastisk tone/ kozemozeforum!


Baretøysa.

Jeg leser tråden med interesse, for jeg har ikke vært noe flink til å gjøre så mye ut av Halloween, og barna digger dagen. Ikke har de fått lov til å gå trick or treating heller, for vi bor i et område med mange eldre mennesker og jeg vil jo at det skal bli en hyggelig opplevelse.

Men nå fikk jeg lyst til å ihvertfall invitere nabobarna over på ettermiddagen og lage en liten fest. Noen som har tips om en passe småskummel film som kan passe 6-9 åringer? Gjerne tegnefilm.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 18:10   #87
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.826
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?

I fjor hadde vi en liten halloweenfest. I år har i hvert fall mellomsten lyst til å være med på HalloVenn-arrangement i idrettshallen. Får se om eldsten også skal være med der. Hvis ikke lager vi kanskje til littegranne hjemme i år også.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 18:22   #88
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Halloween er på en mandag i år. Du får sjekke sånn at du går til eksamen rett dag. Har dere eksamen i helga?

Tallulah: Du må linke til sånne oppskrifter direkte under bildet når du legger ut sånne herligheter. De glassene med edderkopper var kule.


Hvor fikk jeg onsdag fra?

Uansett, da blir det fjollete med fest helgen etterpå i alle fall. Så da må jeg nesten høre med mannen hvordan vi gjør det, om han vil ha ansvar for to fester, eller om vi skal satse på bare den 31. Fordømt irriterende at jeg alltid ender opp med eksamen på Halloween.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 18:43   #89
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?

Ungene er hos faren da så det blir nok ingenting.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 18:45   #90
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det stemmer det, sønnen din skal ikke ha egg. Ostekrem funker nok minst like bra.


Han tåler egg nå, så det er mye lettere med alle slags kaker, men jeg er fortsatt litt forsiktig med rått egg. Spesielt når det er noe han kan tenkes å spise ganske mye av.

Men smør/ostekremen til gulrotkake er veldig god, så det blir bra.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 19:07   #91
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?

Åh, den turen langs Alnaelva fikk jeg veldig lyst til å ta eldstejenta med på. Det begynner å bli en stund siden sist jeg vandret elvelangs, er det veldig vrient terreng, eller kan man evt ha med barnevogn med sovende lillebror oppi?
Eller, kanskje han ikke sovner og blir redd.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 19:09   #92
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Åh, den turen langs Alnaelva fikk jeg veldig lyst til å ta eldstejenta med på. Det begynner å bli en stund siden sist jeg vandret elvelangs, er det veldig vrient terreng, eller kan man evt ha med barnevogn med sovende lillebror oppi?
Eller, kanskje han ikke sovner og blir redd.

Det er tidvis ganske bratt, men det skal gå an med barnevogn. Men det kan være skummelt for de små, ja. Hassel var med i fjor, og begynte å gråte, stakkar. Men så var det da også et veldig skummelt troll under brua.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 19:20   #93
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?

Jeg tenker vi skal på maskelaging og/eller pumpkin carving, i forkant. Og kanskje spøkelsestur med et gammelt tog gjennom redwoodskogene.

Det er Halloween Dance og kostymekonkurranse på hjemmeskoleskolen lørdagen før, dit skal vi absolutt.

På hovedgata Pacific i vårt veldig koselige sentrum deler butikkene ut godteri til utkledde unger på ettermiddagen på Halloween. På kvelden skal ungene gå her i nabolaget, muligens blir de invitert til noen venner og går der, noen har mumlet noe om Halloweenfest.

Og så drømmer jeg om enellerannen form for barnevakt, for på kvelden på Halloween går alle voksne på byen i sentrum, iført kostymer. Finner vi ikke barnevakt får Ulvefar og jeg trekke lodd og henge oss på noen andre.

__________________
2001&2005

Sist redigert av Acsa : 27-09-11 kl 20:05.
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 20:20   #94
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?

Åh kjære! Den kaka di så fantastisk ut, Heiko. Både skummel og fristende!

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 20:27   #95
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?

Vi er ikke så skumle. Mazungen liker ikke skumle masker og årets kostymer er ikke akkurat skummelt, om hun ikke går med på sminke da. Men det er iallefall veldig henne.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 20:29   #96
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?

Og de marengsspøkelsene var jo übersøte! :kjenner feirebehovet melde seg:

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 20:30   #97
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Det er tidvis ganske bratt, men det skal gå an med barnevogn. Men det kan være skummelt for de små, ja. Hassel var med i fjor, og begynte å gråte, stakkar. Men så var det da også et veldig skummelt troll under brua.

Jeg fikk også veldig lyst på den turen - vi er nyinnflyttede, kjenner ingen i gangdistanse å "plage" med trick or treating, og i fjor var det egentlig ingen, eller bare noen veldig få, ute i gatene...

Er det "bare" å gå og ting som skjer underveis, eller er det mat og slikt også? Hvor lenge varer det? Er det mange folk? Og man kler seg ut, sant?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 20:34   #98
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg fikk også veldig lyst på den turen - vi er nyinnflyttede, kjenner ingen i gangdistanse å "plage" med trick or treating, og i fjor var det egentlig ingen, eller bare noen veldig få, ute i gatene...

Er det "bare" å gå og ting som skjer underveis, eller er det mat og slikt også? Hvor lenge varer det? Er det mange folk? Og man kler seg ut, sant?

Det er bare å komme og gå turen, ja. Det ender opp i Kværnerdalen, hvor det er salg av pølser og sånt (var det i fjor i alle fall), og det var noen sjånglører som underholdt. Noen fikk premier for kostymene sine. Kløver var ulv.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 22:39   #99
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?

Jeg er usikker på hva vi skal gjøre. Har alltid gitt ut godterier før, men barna har aldri gått trick or treat selv. Eldste har nok lyst til å gjøre det, så mulig jeg går med dem.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 23:25   #100
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?

Jålebukken har de siste årene pleid å tenne et bål foran huset, og gjemme seg bak hjørnet. Når barna ringer på spretter han frem og brøler "ikke ring på der!!!" ( han ser ann alder på barna først). De som ikke løper hylende avgårde får lov til å grille mashmellows over bålet

Yngste går knask eller knep med en venninne, og hva eldste skal gjøre et jeg ikke. Han hadde sin siste runde i fjor (nå er han 13), som dessverre ikke endte så bra: han ble egget ned av noen ungdommer da han ikke ville gi fra seg gotteriet sitt.

Og jeg? Jeg sitter inne bak nedrullede gardiner og forbanner tradisjonen

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no