Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-19, 00:14   #21
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Har ikke du en veldig fin kjole som du kjøpte i USA? Grønn? Eller husker jeg helt feil?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 00:16   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Både gul ananaskjole og grønn kjole tror jeg funker bra. - fargemessig sett, i allefall!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 00:56   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Bunad. Vi vanker i bunadstunge omgangskretser.

Samme her.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 01:03   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har en knallgul ananaskjole, den kan funke til skoene, kanskje.

Gult er så moderne.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 08:09   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Har ikke du en veldig fin kjole som du kjøpte i USA? Grønn? Eller husker jeg helt feil?

Jo! Den må jeg prøve.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 08:56   #26
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Endelig har mamma innsett at hun aldri vil komme inn i bunaden sin igjen, og jeg har fått overta den Sist jeg brukte den var i min egen konfirmasjon, så da syns jeg det er ekstra stas å bruke den nå, 21 år senere, i min sønn sin konfirmasjon!

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 09:13   #27
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Det var ingen voksne i bunad hos oss i fjor, bare konfirmanten. Det var alt for varmt. Jeg hadde en enkel sort kjole, hadde en knallgul rød en, men jeg er ganske stor og ønsket ikke å vandre rundt som et syrlig drops i hennes konfirmasjon. (Tenker ikke silk om andre, bare om meg selv)

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 09:14   #28
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Eg veit ikkje om eg skal gå i bunad, og eg og er i bunadstunge kretser. Eg har store planer om å kose meg glugg ihjel den dagen, og har lyst å ha fin kjole, evt bunad til over kirka og fotografering.

Gult og rosa høres heilt fantastisk ut!!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 09:25   #29
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Det blir bunad, uansett vær!

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 09:47   #30
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Bunad på meg, med koneskaut og det hele. Synes ikke det er så upraktisk og tungt. Det er sjelden et problem med 25 varmegrader tidlig mai.

Jeg synes dongerikjolen så stilig ut, og de ville gått bra til de rosa skoene. Ville helt ærlig hatt større problemer med å være effektiv og praktisk i høye pumps...

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 09:49   #31
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Det blir bunad, enten den passer eller ei. Burde kanskje testet det ...
Jeg har lang erfaring i å skvise meg inn i den, så det går nok denne gangen også.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 10:05   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Bunad på meg, med koneskaut og det hele. Synes ikke det er så upraktisk og tungt. Det er sjelden et problem med 25 varmegrader tidlig mai.

Jeg synes dongerikjolen så stilig ut, og de ville gått bra til de rosa skoene. Ville helt ærlig hatt større problemer med å være effektiv og praktisk i høye pumps...

Het er konfirmasjonen sent i mai, og ser for meg at det kan bli svett å rydde inn og ut måltidene. Skoene kan jeg sparkle av meg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 10:08   #33
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Deminkjolen var veldig fin, men veldig hverdagslig. Jeg ville hatt en mer pyntet kjole. I alle fall til de skoene.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 10:15   #34
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det var veldig lite bunader blant gjestene i Rådhuset i fjor husker jeg. Kanskje bunad er mindre vanlig blant foreldre i Oslo? Var ganske mange i Fageborg kirke noen år tidligere, for øvrig. Men da var det også ISKALDT.

I den gruppen Herremannen konfirmerte seg i på Rådhuset var det ganske mange bunader i publikumet.

Kule pumps!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 10:27   #35
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Det blir bunad uansett vær. Får heller ta med en kjole å skifte til etter bildetaking etter middagen om det er helt dødens varmt den dagen. Det blir bunaden til moren min da, for min var visst blitt litt for liten, men den passet rett på konfirmanten, så da hadde hun klær for dagen også uten at det kostet noe ekstra.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 10:32   #36
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Her blir det konfirmasjon for minsten neste høst og jeg tar på bunaden. Bare jeg passer på livvidden.
Hadde den på i et selskap for to uker siden og den passet med et nødskrik.
Jeg er vant til å styre med mat og oppvask med den på for det er kun her det er selskap i vår slekt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 10:38   #37
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Jeg skal ha denne kjolen fra Closet. Usikker på hvilke sko eg skal ha til.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_2693.jpg (35,8 KB, 100 visninger)
Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 11:05   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

I den gruppen Herremannen konfirmerte seg i på Rådhuset var det ganske mange bunader i publikumet.

Kule pumps!

Takk! Det varierer sikkert veldig fra kull til kull. Kanskje også fra hvor i byen konfirmantene kommer.

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Jeg skal ha denne kjolen fra Closet. Usikker på hvilke sko eg skal ha til.

Så utrolig kul! Pumps i en av fargene fra blomstene?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 11:08   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Deminkjolen var veldig fin, men veldig hverdagslig. Jeg ville hatt en mer pyntet kjole. I alle fall til de skoene.

Ja, det er det jeg innser også. Første gang jeg brukte den var den rett fra butikken og ganske stiv. I tillegg var de andre tilstede mindre pyntet enn det jeg trodde de ville være, så det bidro nok til at jeg følte den var mer pyntet enn den er. Jeg har knytt den litt annerledes riktignok, men det er nok ikke nok.

Jeg skal prøve den grønne Fili nevnte, den er veldig fin.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 11:09   #40
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Jeg har bunad, men har egentlig lyst til å ha på meg noe annet. Men hva det kan være aner jeg ikke.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no