Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvordan legger jeg bilder rett inn i et innlegg?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-10, 23:44   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan legger jeg bilder rett inn i et innlegg?

Gaah! Jeg har aldri funnet noen annen måte enn å legge inn bilder med bindersen i filmenyen til innlegget. Men nå er jeg i ferd med en større feng shui prosess i klesskapene våre, og da vil jeg gjerne legge bildene i full størrelse rett i innlegget.

Jeg har lastet bildene opp til Picasa. Albumet de ligger i har status "public". Jeg trykker på fjell med sol på, kopierer hele url-adressen fra bildet i picasa inn i dialogboksen som kommer opp etter trykk på sol på fjell knappen. Likevel blir bildet bare et rødt kryss.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 23:46   #2
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan legger jeg bilder rett inn i et innlegg?

kopierer linken(hos meg er linken slik i begynnelsen http:// og denne til sist.jpg å trykker på "konvelutten" som er oppe i oppgavefeltet i toppen av innlegget, ingen url?.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 16:38   #3
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan legger jeg bilder rett inn i et innlegg?

Hva skjer hvis du tar den bilde-URL-en du kopierer og limer den rett inn i adressefeltet i din egen nettleser? Virker det? (Bare sånn for å sjekke at selve URL-en er riktig kopiert.)

Jeg bruker ellers flickr.com, det fungerer bra.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no