Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Trøbbel med FP

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-10, 16:57   #1
ltb
Superaktiv
 
ltb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
Innlegg: 330
ltb er litt kulltb er litt kul
Standard

Trøbbel med FP

Jeg tror jeg har litt trøbbel med dette forumet. Når jeg klikker meg inn i "kontrollpanel" så står det at jeg var her sist 17.01.10 kl. 17.10. Men det er ikke tilfelle, for jeg var innom her før i dag. Og de trådene jeg abonnerer på har ikke fått opp nye innlegg.

Jeg logger meg alltid ut når jeg er ferdig på forumet. Når jeg klikker på FP i favoritter så kommer jeg ofte direkte inn i forumet uten å måtte logge meg på. Og da er ikke dato og klokkeslett oppdatert. Derfor logger jeg alltid ut for så å logge meg inn til en forhåpentligvis oppdatert side. Men som jeg skrev i starten er det ikke oppdatert.

Jeg har også opplevd å ha skrevet innlegg, og når jeg skal poste dem får jeg beskjed om at jeg ikke er innlogget, og får opp innloggingen.

Er det bare jeg som opplever dette? Og hvorfor er det slik?

__________________
Barn har krav på å bli vist like mye respekt som voksne!
S1 januar 03 S2 november 09
ltb er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 17:06   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trøbbel med FP

Hvis du ikke huker av for Husk meg, og du ikke er aktiv (som i skifter side) i en viss tid, blir du kastet ut. Da mister du alt du har skrevet, altså hvis du har brukt denne såkalte inaktive tiden på å skrive innlegget. Har jeg hørt. Særlig fra urtreige connections i ingenmannsland på Kapp Verde og sånn. Hørt fra sikre kilder.

Det er ganske mange sider som er tilgjengelig uten å være innlogget, da. Kan det forklare det første fenomenet ditt?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 17:07   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trøbbel med FP

Jeg har også forresten hatt problemer hvis jeg har stilt altfor strenge krav til privacy på PC-en, sånn at man overhodet ikke lagrer cookies eller whatnot. Da ble jeg også kastet ut hver gang jeg kom på hovedbloggsiden.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 17:10   #4
ltb
Superaktiv
 
ltb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
Innlegg: 330
ltb er litt kulltb er litt kul
Standard

Sv: Trøbbel med FP

Forstår jeg deg riktig: Jeg blir kastet ut hvis jeg bruker tiden til f.eks. å skrive et langt innlegg, men hvis jeg blar og klikker hit og dit så holder jeg meg inne?

__________________
Barn har krav på å bli vist like mye respekt som voksne!
S1 januar 03 S2 november 09
ltb er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 17:34   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trøbbel med FP

Jepp. FP registrerer ikke at du gjør noe mens du knaster i vei, så hvis du bruker lang nok tid, blir du inaktiv i mellomtiden. Hvis du ikke har på Husk meg, altså.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 20:45   #6
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trøbbel med FP

Opprinnelig lagt inn av ltb, her.

Jeg tror jeg har litt trøbbel med dette forumet. Når jeg klikker meg inn i "kontrollpanel" så står det at jeg var her sist 17.01.10 kl. 17.10. Men det er ikke tilfelle, for jeg var innom her før i dag. Og de trådene jeg abonnerer på har ikke fått opp nye innlegg.

Prøv å slett midlertidige filer; prøv evt en annen nettleser. Kan høres ut som at nettleseren din mellomlagrer mer enn den skal.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 14:56   #7
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trøbbel med FP

ltb: Har du krysset av for «Husk meg» (som Scarlett er inne på)?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 15:01   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trøbbel med FP

Jeg hadde et lignende problem da jeg brukte Opera. Jeg fant aldri ut av det og byttet til Firefox.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 22:32   #9
ltb
Superaktiv
 
ltb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
Innlegg: 330
ltb er litt kulltb er litt kul
Standard

Sv: Trøbbel med FP

Har prøvd husk meg, men må logge meg inn likevel (for da skal jeg vel komme rett inn på forumet uten å logge meg inn!???! Og dette med å bytte nettleser får meg til å skjønne at jeg ikke kan så mye om pc som jeg gjerne skulle :O( Jeg bruker internett explorer (for det er nettleseren - ikke sant?), og hvordan bytter jeg? Laste ned ett eller annet?

__________________
Barn har krav på å bli vist like mye respekt som voksne!
S1 januar 03 S2 november 09
ltb er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 23:06   #10
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trøbbel med FP

Nettleser: www.firefox.no

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 19:40   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trøbbel med FP

Jeg ville som sagt sjekket privacy/sikkerhetsinnstillingene dine, hvis de står på en av de to strengeste hos meg, har jeg de samme problemene.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no