Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvordan var bryllupsnatten deres?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-08, 18:52   #61
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Vi giftet oss i all hemmelighet, så vi slapp unna sånt, heldigvis.

Men et par som jeg serverte i bryllupet til, kom hjem til litt av hvert. Fontenen ute var fyllt med zalo, med tilhørende skum over det hele. Det samme stuntet hadde de gjort med oppvaskmaskinen, skummet møtte de i trappa fra 2 etg. Ved var stablet inn i hele 1 etg. fra gangen (med fliser), og inn på den nylagte parketten. Senga var full av ris, og toalettet var fullstappet med papir.

Hva som er morsomt med noen av de ovennevnte tingene, kan jeg virkelig ikke skjønne, og hadde det vært mine "venner", hadde de stått først på lista over "kuttes ut".

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 18:59   #62
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Vi hadde bryllupsnatten på hotell. Vin, fruktfat og hyggelig hilsen fra ei venninne stod på rommet.
Selv om vi akkerede hadde vært sammen i 11 år og hadde to barn var dagen såpass romantisk at vi langt ifra var for slitne for noe hanky panky. Tvert i mot.
Neste morgen fikk vi frokost servert på senga av hotellpersonalet. Det var noe pinlig. Ingen av oss var påkledde engang og bare lå rødmende under dynene. Vi hadde satt pris på at de hadde banket på og latt oss ta på en morgenkåpe eller noe før vi åpnet.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 21:41   #63
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Jeg hadde blitt rimelig forbanna om noen hadde gjort noe sånt mot oss.

Vi kom oss ikke hjem før klokken var 5 på morran så noe bryllupsNATT ble det ikke akkurat. Måtte ta ut alle nåler fra håret, men det var et koselig syn som møtte oss på soverommet. Et par venninner av meg hadde vært der og satt stearinlys rundt i hele rommet og strødd roseblader over senga.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 01:49   #64
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Etter å ha overbevist min manns kamerater at "nei, han skulle ikke være med på nachspiel denne natten", kom vi hjem til hytta vi hadde leid sammen med mine foreldre, forlover og bror ganske sent, men overbevist om at bryllupsnatt skulle de bli. Vi hadde aldri hørt om "bryllupsnatt-trashere" men hadde derimot en forhåpning av at våre venner eller familie skulle finne på noe romantisk for oss, som blomster eller noe...
Men forventet oss ingenting, for hva visste vel vi; ingen av våre venner var gift enda og det var i hele tatt det første bryllupet vi hadde vært i! Var 25 og blakke, derfor leid hytte og lavbudsjettbryllup.

Min mor hadde desverre lånt ut nøkkelen tidligere på dagen til to av mine kusiner (da 30 og 35 år!)... Prøver å huske alt men var tross alt 10 år siden for litt over en uke siden :
- Ingen lyspærer (midt i skogen, så heller ikke gatelys å "låne")
- Tannbørstene lå i frysa (som stod på "vårt" bad - litt lys fra den da)
- Det var ris og kongler over hele senga, under laken og i pute- og dynevar, men aller verst inne i selve dyna. De hadde tydligvis funnet et hull (eller lagd et?) og stappet kongler inn. Vi brukte ganske lang tid på å få ryddet, men i og med at vi var en smule brisne, gav vi opp og la oss i det som var igjen av kongler og ris (og med "lekk" dyne). Det ble noen banneord og hiving av kongler ut av senga den natta.
Men slapp heldigvis sy igjen dyna senere; noen fordeler må man ha ved å ha mor i nærheten.

Selv om jeg var litt gretten på mine kusiner rett etterpå huskes natten med latter særlig pga. en ting vi ikke oppdaget med en gang. Herr Snurp spurte morgenen etter hva som luktet så søtt og deilig, litt bær-aktig i sengen (og på meg). Det viste seg at luringene hadde smurt bjørnebærsyltetøy over hele do og jeg hadde selvfølgelig satt meg ned på det (var jo så mørkt ) og ikke merket noe...

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 08:40   #65
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Jeg er helt sjokka over hvor stygge folk kan være mot hverandre. Det meste av dette er jo slettes ikke morsomt i det hele tatt.

Vi var heldide i den forstand at ingen hadde gjort noe ugagn. Men det var heller ingen koselige overaskelser. Siden vi hadde hele familien med inkludert barn ble det en vanlig natt for oss. Vi sovnet totalt utslitte og våknet et par ganger av barna, sto så tidlig opp og begynte å rydde. Absolutt ikke noen koffert aktiviteter der i gården nei

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 09:03   #66
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

uff, jeg skjønner virkelig ikke poenget med sånne stunts, det er jo ikke morsomt en gang.

for vårt vedkommende var det hotellet (sas-hotellet på holbergs plass) som dro et slikt stunt mot oss, ved å gi oss et skikkelig skittent rom. jeg hadde gledet meg til et avslappende og romantisk bad, men da måtte vi først vaske badekaret og frokosten hadde de glemt å bestille til oss men for en utsikt vi hadde! og vi hadde det faktisk riktig så romantisk etter alt husarbeidet. og vi kom hjem til stua full av gaver, som foreldrene våre hadde hentet fra bryllupslokalet for oss!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 09:07   #67
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Vi giftet oss i all hemmelighet, så vi slapp unna sånt, heldigvis.

Men et par som jeg serverte i bryllupet til, kom hjem til litt av hvert. Fontenen ute var fyllt med zalo, med tilhørende skum over det hele. Det samme stuntet hadde de gjort med oppvaskmaskinen, skummet møtte de i trappa fra 2 etg. Ved var stablet inn i hele 1 etg. fra gangen (med fliser), og inn på den nylagte parketten. Senga var full av ris, og toalettet var fullstappet med papir.

Hva som er morsomt med noen av de ovennevnte tingene, kan jeg virkelig ikke skjønne, og hadde det vært mine "venner", hadde de stått først på lista over "kuttes ut".

Enig. Og hvis noe slikt hadde skjedd med oss, (og vi ikke var langt ute i skogen), så hadde vi nok prøvd å finne et hotellrom og gitt regninga til "vennene".

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 09:12   #68
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hva er greia med å gjøre det kjipt?

Jeg hadde garantert blitt rasende om noen prøvde ødelegge dagen min....

Flott, da regner jeg med at du tar ansvar hvis du hører om noen som planlegger å ødelegge natta vår når det blir vår tur!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 09:15   #69
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Ikke noe kjipt her. På nattbordet hadde de satt frem farris, eplemost og fruktfat...og en sexhåndbok.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 10:43   #70
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Da vi kom til hotellet hadde mannen bestilt en deilig champagne som sto og ventet på oss. Samt et fruktfat!! Jeg må innrømme at vi begge gikk berserk i minebaren på jakt etter potetgull eller annet som kunne kvalifisere som junkfood - nattmat.
Ellers ble det en deilig natt.

Ingen venner hadde gjort noe som helst. Så klart. Heldigvis.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 20:55   #71
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Vi lå på hotell vi hadde bestilt et vanlig hotelrom fra fredag til søndag men pappa hadde oppgradert det for oss Det var champagne og frukt og sjokolade på bordet når vi kom hjem. VI tok ut hårnåler og dusjet og la oss. For to som deler rom med en mamma og pappadalt som elsker å sove i midten, og som våkner av det minste lys var det fantastisk å bare ha hverandre, og ikke ha det bekmørkt osv. Det ble en natt vi lever lenge på her ja Jeg var sikker på jeg kom til å stupe på sengen, men det er utrolig hvor kvikk man blir av en aldri så liten dusj

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 21:16   #72
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Vi lå på hotell, og hadde frokost på rommet. Jfr. Missa's innlegg om manglende medbrakte klær og toalettsaker. Det hadde nemlig ikke jeg heller.
For øvrig kuttet jeg ene fingeren på nålen til den blomsterdingsen til mannen, og silblødde. I løpet av natten falt plasteret av, og neste morgen: *tada* kledelig bitteliten blodflekk på lakenet.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 22:33   #73
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Vi er nok ultrauromantiske begge 2. Vi giftet oss på en fredag, tinghus, dro så til fotograf og tok bilder, så hjem for å skifte. Mens mannen skiftet, dro jeg og kjøpte kebab, for vi var så sultne alle sammen at vi nesten stupte. Så dro vi på lokalet der vi hadde bryllupet for å pynte ferdig og gjøre mest mulig før lørdag. så bryllupsnatta sovna vi som steiner, lite romantikk den dagen.

Lørdagen, da vi hadde bryllupsfesten, var vi på lokalet lengst, for det var en alarm jeg ville sette på selv.Så hjem og sovna!

Søndag var jeg oppe kl 9, og dro for å rydde lokalet, ryddet til klokka var 17 omtrent, og dro hjem og sov.

Hektisk helg!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 22:35   #74
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Vi lå på hotell, og hadde frokost på rommet. Jfr. Missa's innlegg om manglende medbrakte klær og toalettsaker. Det hadde nemlig ikke jeg heller.
For øvrig kuttet jeg ene fingeren på nålen til den blomsterdingsen til mannen, og silblødde. I løpet av natten falt plasteret av, og neste morgen: *tada* kledelig bitteliten blodflekk på lakenet.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 22:40   #75
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Vi lå på hotell, og det var kun vi som viste hvor vi skulle, så ingen fikk anledning til å finne på noe kødd til oss.

Helt ok med litt spøk til et brudepar, men å fylle huset med erter, er å dra det altfor langt... Jeg hadde blitt møkkforbanna.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 22:41   #76
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Vi lå på hotell, og hadde frokost på rommet. Jfr. Missa's innlegg om manglende medbrakte klær og toalettsaker. Det hadde nemlig ikke jeg heller.
For øvrig kuttet jeg ene fingeren på nålen til den blomsterdingsen til mannen, og silblødde. I løpet av natten falt plasteret av, og neste morgen: *tada* kledelig bitteliten blodflekk på lakenet.



Tenker vaskedamene på hotellet ble imponerte da

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 22:45   #77
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Fy fader så SLEMT gjort! Det er jo regelrett ondskapsfullt!

Jeg var trøtt, husker jeg. Og litt brisen. Og veldig fornøyd. Mer deler jeg ikke på nett.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 22:51   #78
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Veldig bra Vi giftet oss i California, og hadde bestilt bryllupsnatten på et suite på et Hilton hotell Da vi kom inn fikk vi mousserende vin og frukt, dagen etter en fantastisk frokost på sengen, med utsikt over hele Bay Area. Følte meg virkelig som ei prinsesse i denne suiten.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 23:56   #79
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Det var røde roser overalt. På gulvet. På senga. Må si at røde roser legger stygge flekker. Så selvom søsteren min og mannen hennes gjorde det med beste mening så var det ikke noe morsomt å se alle de røde flekkene på det hvite lakene dagen etterpå.

Det var stort flaske med champange. Vi koste oss med champange. Det var jammen ikke lett å "kose" med ørten nåler i håret og kjolen. Så alt måtte av. Vi hadde det litt romantisk da. Men det var jammen godt å få sove også når vi først fikk sove.

Alt i alt veldig koselig natt. Vi satt og pratet lenge og drakk champange og var fasinert over hvor flott hotellrommet hadde blitt pyntet med alle de rosene.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no