Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Noen som har begynt å tenke på julen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-09, 23:54   #1
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som har begynt å tenke på julen?

Ja har noen begynt å planlegge julefeiring, presanger, hvor skal vi feire osv?

Jeg skal visst være uten barn denne julen for første gang. Vi har pleid å feire julen sammen men ble enige i fjor om at vi skal begyne å ha ungene annenhver jul. Men som vanlig så er ikke en avtale mellom meg og pappaen en vanntett avtale så jeg holder selvsagt døren åpen for mine barn.

Jeg aner ikke hva de skal få til jul. De fikk så masse i fjor. Kanskje tv på rommet hadde vært tingen? En flatskjerm som kunne henge på veggen!

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 23:58   #2
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

NEI!

For jeg vil ikke høre om jul før julen er her, jeg blir ør og skjør av dette maset her! Og jeg legger ikke skjul på at jeg hater denne førjulskarusellen! For julen kommer først på julekvelden! (Ok, da, uka før. Men det er SEPTEMBER!!!)

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 11:00   #3
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

NEI!

For jeg vil ikke høre om jul før julen er her, jeg blir ør og skjør av dette maset her! Og jeg legger ikke skjul på at jeg hater denne førjulskarusellen! For julen kommer først på julekvelden! (Ok, da, uka før. Men det er SEPTEMBER!!!)


Jeg har begynt på juelgavene i mai.
Det er riktignok fordi mesteparten skal strikkes, og så har jg funnet endel fint på salg i sommer.
Når jeg gjør det sånn, sparer jeg masse penger i dsember - da er det jaggu utgifter nok.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 17:44   #4
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Ok, da har jeg planlagt litt mer. Som nevnt tidligere skal vi være hos oss selv med mine foreldre. Nå har vi tenkt litt mer på julegaver og bestilt en del. Lillesøster var til fotograf i sommer, så nå blir det bilder av henne til familien rundt (+ en liten ting fra barna). Jentene skal få tv og dvdspiller til lekerommet og jeg og mannen kjøper noe sammen i stedet for til hverandre.

Jeg elsker å bake til jul, så når vi nå får besøk blir det ekstra gøy.

På bakelisten:
Pepperkaker og hus
Sirinakaker
Silke/sjakkaker
Skriverfruens kaffekaker
Konfektkaker
Colapinner
Marsipan
Sjokoladeboller
Krumkake
Brente mandler
Fletteloff
Julebrød
Rugbrød

Ja, vet det er mye, men gir bort en god del.

I tillegg skal vi sy lammerull og lage rømmesild, tomatsild og leverpostei med bacon.

På julaften blir det pinnekjøtt med tilbehør og riskrem.
1. juledag - ribbe med tilbehør og krumkake med multekrem
2. juledag - Kveite med tilbehør og glasserte pærer
Nyttårsaften - kalkun med tilbehør og tiramisu

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 18:06   #5
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

har du god oppskrift på leverpostei med bacon?

Jeg bør egentlig spise leverpostei hver dag jeg, men det gjorde jeg i fjor vår og fikk rett og slett litt nok. Men hvis den er god og hjemmelaget så kan det jo hende at jeg er tilbake på sporet.

En annen ting er om en orker å spise det etter å ha sett hva som er oppi??

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 18:29   #6
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Jeg er ferdig med 9 julegaver men har vel rundt 25 igjen. Aner ikke hva jeg skal kjøpe til de voksne.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:32   #7
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

har du god oppskrift på leverpostei med bacon?

Jeg bør egentlig spise leverpostei hver dag jeg, men det gjorde jeg i fjor vår og fikk rett og slett litt nok. Men hvis den er god og hjemmelaget så kan det jo hende at jeg er tilbake på sporet.

En annen ting er om en orker å spise det etter å ha sett hva som er oppi??

Sendte PM

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 23:59   #8
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.094
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Ja, vi har begynt å planlegge både gaver og besøk.
Vi pleier alltid å feire jul hjemme hos oss selv med gjester, men i år ser det ut til at vi tar turen til svigers. Det blir sikkert OK og jeg må innrømme at det skal bli greit å komme til duk og dekket bord. I romjulen vurderer vi alt fra hjemmejul til en tur på hytta eller en tur til London.
Ungene får sesongkort i skiheisen nær hytta til jul og så tror jeg de skal få hver sin iPod. TV på rommet er uaktuelt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 00:02   #9
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Ja.
Drømmer og gleder meg til jul.
Har handla to gaver allerede og har fleire i tankane.
Skal feire her heime og antagelig kjem svigers hit i år.
Har planer om å ha meir amerikansk juletre. Har to no hatt raudt og gull stort sett men vil gjerne ha masse forskjellig og bugnande tre. Helst med farga lys i tillegg.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 09:42   #10
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Her planlegges jula alt.

Første gave til kallenderen ble gjort for 3 uker siden og første julegave ble handlet i går. Juleforestillingen er i boks og familiejulebordet på Losby er også i boks.
I år er det vår tur og jeg gleder meg.
Vet at mamma og pappa kommer, mere vet jeg ikke. For det er ikke alle som starter så tildig å tenke på det som meg. Håper søstern med ungene kommer.
Ja så jula er i tankene.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 00:03   #11
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Jul. I september? :grøss:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 12:02   #12
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Jeg har også begynt å tenke på jula, ettersom jeg kanskje også skal feire den uten guttungen.
Også har jeg begynt å tenke på gaver, etter at en kollega kom med et kjempegodt gavetips til besteforeldre. Det å finne gave til mormora mi er en sånn ting som jeg sliter med hvert år.
Dessuten gleder jeg meg til å dele juleforberedelser med guttungen.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 16:48   #13
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Ja!
Skal snart til London og da skal det shoppes julegaver og annet julestasj,
Fikk høre av en venninne fra Storbritannia at nå er det i full gang med julepynt o.l. i butikkene i London
Vi skal feire med svigers og svogere m/familier, koselig!
Ungene gleder seg også,.
Må snart få fingeren ut og bestille Putti Plutti Plott billettter.

Har alltid laget julekortene selv, i år tenkte jeg at ungene skulle få klippe
og lime, og så tar vi et fint bilde av dem som vi limer inni.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 18:36   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Ja, det har jeg begynt å tenke på.

Vi skal i år som i fjor ha hele mannens og nesten hele min familie her.
Jeg har begynt å kjøp enoen presanger, listen har jeg skrevet fo rlenge siden, og har endel gaver som er bstemt , men ikke handlet inn.

Det er også endel mat som etterhvert som skal handles inn, så planen er å ha det meste av gaver ferdig sånn i november.
Julekalender har vi også planlagt. bruker den samme pakkekalenderen som jeg fylle rpå etterhvert.
Gutta har en annenkalender hver i tillegg. Minsten Lego tenker jeg, og storebror Pondus.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 18:52   #15
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

September er tidlig for meg til og med. Men jeg må jo innrømme at jeg har begynt å tenke litt. Jeg regner med å være ganske fortung i desember, så jeg satser på å være ferdig med alt til begynnelsen av desember.

Vi skal feire hos svigers i år, noe som er ok. Jeg er vant med en litt annerledes feiring... men jeg vet at svigermor virkelig blir glad når vi vil være med dem på julaften. Og julene framover blir nok tilbrakt hjemme. Jeg drar IKKE to småtroll ut og rundt de første årene...Tror jeg.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 21:27   #16
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Vi er alltid hjemme og ber de som måtte ha lyst til å komme på besøk. I år tipper jeg mamma og svigers kommer.
Jeg lager alltid endel av gavene selv, så også i år. Har kjøpt inn såpemasse, lavendelolje og tørket masse lavendel fra hagen. Skal også kjøpe inn små poser som jeg skal ha tørket lavendel i til klesskuffen.
Kalender gjør jeg på samme måte som i fjor: Ungene har hver sin ferdigkalender det blir nok en pokemon, en lego og en petshop. Hver lørdag og søndag blir det pakker på den store felleskalenderen i trappegangen.

Bestevenninna mi og jeg har laget oss slagplan for julerengjøringen : i år skal vi ta det sammen, en helg hos hver. Så kan vi skravle og skure rett og slett. Dobbelt så kjapt og dobbelt så hyggelig og helt gratis !

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 21:40   #17
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.


Bestevenninna mi og jeg har laget oss slagplan for julerengjøringen : i år skal vi ta det sammen, en helg hos hver. Så kan vi skravle og skure rett og slett. Dobbelt så kjapt og dobbelt så hyggelig og helt gratis !

Den siste der skaljeg foreslå for venninnen min. Lurt.

Tørket lavendel fra hagen? Har du lavendelbusker , eller kan man spørre så dumt om man kan bruke noe annet? For dette har jeg aldri gjort før, men det var en veldig fin gaveide.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 22:44   #18
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Også har jeg begynt å tenke på gaver, etter at en kollega kom med et kjempegodt gavetips til besteforeldre. Det å finne gave til mormora mi er en sånn ting som jeg sliter med hvert år.

Til de som måtte lure : Det smarte gavetipset er bare en fotobok med bilder av oldebarnet.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 09:45   #19
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Nå har jeg julekort og bilder hjemme, og har skrevet julekortliste. Det eneste som gjenstår der, er å faktisk begynne å skrive kortene.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 02:06   #20
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Vi har ikke planlagt noe mer enn hvor vi skal være. Ingen gaver er kjøpt eller planlagt.

Vi skal feire sammen med venner som vi har gjort tre ganger tidligere. Vi kommer å være i Norge i julen og ettersom hytten vår ikke er så stor så drar vi til dem. Det er mulig at min pappa kommer fra Sverige også, han pleier å gjøre det annethvert år og det er hyggelig. Etter at vi begynte å feire med venner så har julen blitt så mye bedre. Tidligere så var vi enten hos min manns bror med familie eller hos oss og da alene med svigermor. Det sistnevnte var stusselig og det første var liksom ikke vår jul. Nå har det blitt så mye bedre!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no