Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-13, 12:16   #21
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har ikke turd å legge inn dette tipset i bålmattråden, for det er jo ikke noe fancy, men jeg syns pannekakerørepulver fra Toro er gull på telttur! Heller det over i en plastflaske, heller vann over når vi skal lage pannekaker, rister flasken og voila! Bare å steke rett på primusen.

Dette er et genialt tips som absolutt hører hjemme i bålmattråden, synes ejg. Jeg gjør det samme med sveler og tar med en sånn flaske med sukker med syltetøysmak. Superenkelt og veldig stas. For oss er det det minst fancy som det faktisk blir noe av. :tursjuske:

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 12:26   #22
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?

Jeg har med pannekakerøre på flaske, eller hvis jeg ikke skal gå mer enn et par timer, så tiner frossen pytt-i-panne fra Findus fint i sekken og kan varmes i panne og spises med skiver når man har rast. :tursjuske:

Frosne boller eller rundstykker tiner også fint i sekken og kan varmes når man raster. Poser eller bokser med kakao-blanding, (krem på boks! Yeah!), te med melk og sukker og ostesmørbrød i matpakken som stekes i folie på bål eller i panne på stormkjøkken er toppers. Noen bakker er sjokoladebakker og der får man sjokkis på toppen/ved en passe milepæl. Vi har også "bensin" i poser i lomma, som er knust kjekssjokolade, rosiner, apsikoser, nøtter osv. Eller ferdig turmiks. :tursjuske:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 12:41   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?

Poly, du må da legge inn sånt! Turmat/bålmattråden er ikke en for å imponere kulinarisk, altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 12:45   #24
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?

Hei, jeg er ingen!
Joda, men vi er veldig lite avanserte. Har tipset til HV klart ved enhver anledning, ferdig pakket tursekk som kun mangler drikke og mat. Alt klart gjør det enklere å komme seg ut på tur når man har mulighet.
Vi legger lista lavt.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 12:46   #25
hildeje
Superaktiv
 
hildeje sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 407
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?

Jeg tenker med en gang på geocaching, men der er kanskje fordi vi selv har drevet på med dette i noen år. Noen år mer aktiv enn andre, men dog.
Hvis du har en smarttelefon kan du søke på appstore der og laste ned en app.
Bare ta kontakt om du ønsker mere info.
Er veldig gøy for både store og små og det er alltid et mål å nå

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 19:28   #26
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?

At jeg ikke har tenkt på det der selv, det er jo kjempelurt å ha sekken ferdig pakket.

Den dørstokkmila er jo lang nok som den er, jeg grøsser bare av å tenke på hvor mye vi styra rundt her sist for å få med oss alt.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 19:34   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.005
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?

Opprinnelig lagt inn av minituren, her.

Hva er vel bedre enn å ta barna med ut i skogen, tenne et bål og grille pølser?

Ungene mine kan komme på bortimot 1000 ting. Men vi tar dem med på tur allikevel.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 20:13   #28
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.860
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ungene mine kan komme på bortimot 1000 ting.

Jeg også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 20:53   #29
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg også.

Det er hyggelig med bål og pølser, men det er mange ting jeg synes er enda hyggeligere. Hvert til sin tid.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 22:47   #30
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.490
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?

Opprinnelig lagt inn av minituren, her.

Hva er vel bedre enn å ta barna med ut i skogen, tenne et bål og grille pølser?

I år var ferien vår friluftsliv i Rondane. Da jeg i ettertid spurte ungene om hva de syntes om ferien sa de at den hadde vært fin, men "vi kunne godt ha kuttet gåinga". De venner seg nok til det.

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg gjør det samme med sveler og tar med en sånn flaske med sukker med syltetøysmak.

Sukker med syltetøysmak? Hva er det.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 22:48   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?

sikkert sånn flaske med syltetøy til å klemme ut, sånn uten klumper.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 22:54   #32
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.490
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

sikkert sånn flaske med syltetøy til å klemme ut, sånn uten klumper.

Ah!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 23:41   #33
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.870
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?

Jeg er ikke særlig glad i vanlig norsk friluftsliv, nei. Artig at du spør.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 23:56   #34
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?

Jeg er i grunn mest glad i uvanlig norsk friluftsliv jeg.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-13, 00:00   #35
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?

Opprinnelig lagt inn av minituren, her.

Hva er vel bedre enn å ta barna med ut i skogen, tenne et bål og grille pølser?

Tja, drikke champagne med gode venninner etter en dag i spa?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-13, 00:01   #36
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?

Eller spise skikkelig god mat på restaurant. Eller sjå en film som røre deg heilt ut i stortåa. Eller lese ei bok som får deg til å drømme deg langt vekk. Eller, eller, eller.

Finns ikkje et gram i meg som er glad i norsk friluftsliv.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-13, 00:06   #37
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?

Jeg er forsåvidt glad i friluftsliv, men driver for lite med det. Det er så himla stress. :innrømmer: En ting er pakking av sekker og utstyr, men det verste er å pakke alt ut etterpå. Skitten familie med skitne og våte klær inn i huset, skitten hund, sekker fulle av kliss og søppel og matrester, ørten klissete og sandete drikkeflasker som må vaskes, som om jeg ikke vasker nok av dem i hverdagen liksom, skiftetøy med halm i, ulltrøyer med gress på. Kvister i luene. Gjørme i gangen og våte goretexsko. Sekken må spyles i dusjen og badet er fullt av såkalt vanntett yttertøy til tørk. Joda.

Siden du spurte.

Og for ikke å snakke om den sure bållukta som medfører at yttertøyet må henge på terrassen i to døgn etterpå!


Sånn bortsett fra alt dette, så liker jeg faktisk friluftsliv. Og vi bedriver det til en viss grad. Men det krever overskudd.


Sist redigert av Hyacinth : 17-08-13 kl 00:15.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-13, 00:12   #38
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.852
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?

Joda, jeg liker norsk friluftsliv. Jeg skal gå til Galdhøpiggen i morgen tidlig så jeg burde vel strengt tatt legge meg nå?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-13, 08:29   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.249
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?

Hei, minituren!
Jeg var veldig glad i å gå i fjellet før jeg fikk barn, men personlig synes jeg stresset med alt som skal med nå ikke overstiger gleden med 2 avmålte barn som ikke spør om vi skal hjem snart. Men vi tar dem mye med ut likevel. Selv om vi kanskje velger enklere løsninger.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-13, 08:48   #40
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.877
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?

Liker og liker. Det blir ikke mye av det. Telttur og sånt skjer ikke, jeg hater å sove i telt. Men de har jo en pappa som kan ta de med på sånt. Ellers blir jo aktivitetene styrt av hva vi voksne liker. Dvs vi gjør som regel noe som har med sykkel og fiske å gjøre. Akkurat nå er vi på Pellestova, Hafjell, så i dag skal vi ut på fjellet.

Men totalt i løpet av et år blir det lite friluftsliv.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Emneord
fjell, friluftsliv, skog, tur


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no