Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Evighetsspill?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-21, 18:40   #21
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Evighetsspill?

Glitrende! Bare fortsett å komme med tips!!
Hayday har jeg selvfølgelig spilt i mange år men har kommet såpass langt at det er tidkrevende og mye oppfølging. Så det står litt på vent.
Lydbok og hjernedødt spill er akkurat det jeg er ute etter. Noen spill har reklamer som overkjører lydboka og de får kort karrierer
Har lagt noen tusen kabaler og det er jo samme greie hver gang. Så etter to år trengte jeg litt variasjon.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-21, 20:57   #22
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Evighetsspill?

toyblast

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-07-21, 21:14   #23
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.404
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Evighetsspill?

Chain cube har ikke level da. Men er evigvarende og tankeløst. Eller. Når du er helt tankeløs så ender du med å starte på nytt. Og det er også ok.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-21, 21:44   #24
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Evighetsspill?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Glitrende! Bare fortsett å komme med tips!!
Hayday har jeg selvfølgelig spilt i mange år men har kommet såpass langt at det er tidkrevende og mye oppfølging. Så det står litt på vent.
Lydbok og hjernedødt spill er akkurat det jeg er ute etter. Noen spill har reklamer som overkjører lydboka og de får kort karrierer
Har lagt noen tusen kabaler og det er jo samme greie hver gang. Så etter to år trengte jeg litt variasjon.

Du vet at mange av reklamene kan du mute?

Nå har jeg begynt med Toonblast...

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 07-07-21 kl 21:51.
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-07-21, 22:23   #25
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Evighetsspill?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg er no inne i teamet til gnuri

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-21, 22:36   #26
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Evighetsspill?

Jeg liker Stardew valley. Mye gårdbruk, men også utgraving av huler osv.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-21, 00:07   #27
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.270
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Evighetsspill?

Tile connect og nonogram - og nå skal jeg begynne med hay day igjen.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-21, 00:28   #28
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Evighetsspill?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Toon blast. Og om du gjør det og skal velge team etter brett 20, så send meg en melding

Får jeg være på team med dere?

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-21, 00:30   #29
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Evighetsspill?

Selvsagt Sender pm

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Får jeg være på team med dere?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-21, 01:46   #30
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Evighetsspill?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Har ingen anbefalt deg HayDay? Det må jo være perfekt for deg! Du kan spille en time om dagen i 8 år uten at noe skjer, har jeg hørt. Evighetsspill hvor du stikker innom om morgenen, lager litt for til sauene, hønene, grisene, kyra og geitene - sår litt i åkeren og setter i sving en produksjonsmaskin eller tre. Så svosjer du innom for ettermiddagsstellet, melker kyr, henter egg, forer og starter nye produksjonsmaskiner. Bare koselig. Og nydelig grafikk og gøye lyder!

Det er et av de farmingspillene som er veldig slitsomme, fordi ting visner hvis man ikke er innom ofte nok og jobber. Mulig det ikke var HayDay(?) hvor det visnet og kuene sultet. Har spilt to ulike farmer-spill. Det ene fikk man dårlig samvittighet av fordi gården gikk vest om den ikke ble stelt daglig, den andre gården ble etterhvert så stor og det ble så mye å GJØRE at det ble jobb og plikter. Men det var gøy en stund, det var det.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-21, 07:04   #31
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.404
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Evighetsspill?

Hayday blir mye jobb etterhvert, farm ville så går det rett vest om du tar ferie ja.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-21, 09:15   #32
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Evighetsspill?

Jeg har spilt Backgammon fra Adikus i altfor mange år. Først bare mot telefonen, de siste årene mot ukjente motstandere. Hver omgang tar ca 5 minutter.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-21, 09:18   #33
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Evighetsspill?

Ser for meg at Floksa enten vil EIE farming spill, eller at hun får nok slikt i dagliglivet.

Ellers blir jeg glad for å se at også andre sløver vekk med tanketomme rømmingsveier fra tid til annen. Har noen perioder med Sudoku fra lokalavisen...

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-21, 09:26   #34
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Evighetsspill?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Harry Potter: Puzzles and spells

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Anbefaler også dette!

Takk for tips, lastet ned i går, og koste meg med lydbok og spilling!

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-21, 11:11   #35
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Evighetsspill?

Jeg hat brukt Ball Sort Puzzle til sånt som du beskriver, bare betalt en slant for å slippe reklame. Spiller også Hogwarts Mystery, det tar evig lang tid, men man gjør bare litt om gangen.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-07-21, 15:06   #36
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.270
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Evighetsspill?

Nå husker jeg hvorfor jeg slutta å spille Hay Day!

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-21, 08:51   #37
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Evighetsspill?

Jeg lasta ned chain cube i går og ble helt hekta. Hvor høyt går det an å komme, egentlig?

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-21, 09:54   #38
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.404
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Evighetsspill?

Vet ikke om det finnes noe tak på den jeg. Bare.... Stadig større. Helt til man lar 5 åringen spille og ender med litt for mye å rydde opp i og går over streken og lå starte på nytt. Og lover seg selv at nå vet man hvordan det kan skje så det skjer ikke igjen. Helt til det gjør det, helt uavhengig av den 5 åringen, men nååå vet man. Skjer nok likevel. Har jeg hørt

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-21, 20:20   #39
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Evighetsspill?

Chain Cube stopper på 512K.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-21, 23:58   #40
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Evighetsspill?

Kiden utfordret meg på Mario Kart her om dagen, så måtte laste det ned, igjen. Og slettet ikke, så da var vi i gang, igjen. Det er ikke så forpliktende, da. Ikke et sånt spill som det betyr så mye om man ikke er innom.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no