Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #11

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-21, 16:43   #1
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva har gjort deg glad i dag #11

Storebror kom hjem full av optimisme i dag. Han har et jobbintervju på en lærlingeplass og to andre han kan søke på. Så i dag spratt han nesten rundt her.

Kryss fingrene for ham, alle mann!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 21-05-21, 16:45   #2
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Krysser fingrene, Nenne!

Det er sol og fredag, det er det aller beste i dag.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 21-05-21, 17:20   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Krysser fingrene for Nennesønnen!

Byggefolka som jobber i huset vårt nå (med å gjøre kjellerboden om til kontor) klarte å lage en bjelke ut fra huset, hvor minstejenta kan feste akrobatikkutstyret sitt og øve sirkus. Har en overlykkelig 13-åring som henger oppned viklet inn i en tissu, utenfor kjøkkenvinduet akkurat nå. Meldt ok vær framover også, så da blir det masse tid til å bruke den.

En veldig stor forbedring fra å ha den hengende fra en krok i taket i stua, hvor det egentlig er alt for lav høyde til at hun får gjort skikkelige triks. Foreløpig har hun ev vanlig madrass under, med en turnmatte oppå, men jeg tenker å kjøpe en crashpad, slik som brukes til buldring. De er jo forholdsvis lette, og kan brettes i to og settes vekk når de ikke brukes.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 21-05-21 kl 17:46.
My er ikke aktiv  
Gammel 22-05-21, 10:45   #4
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Krysser også fingre for Nennesønn!

Jeg var ute og spiste middag med to kolleger i går (på restaurant! med vin! og dessert!), det var veldig hyggelig.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå  
Gammel 22-05-21, 11:50   #5
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Innlegg

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

I går: Party med oss, Yngste, Broder'n og dama. Ute. Med avstand og innmari mye prat. Dessuten avslørte formiddagsbesøket at Mutter'n kommer seg raskt og bra etter inngrepet forrige dagen.

Strå er aktiv nå  
Gammel 22-05-21, 11:53   #6
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

I går: få gitt eldste en god og laaang klem. Vi trengte det nå. Humøret hans er lettere.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 22-05-21, 12:55   #7
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Fantastiske bilder, My!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 22-05-21, 13:11   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Wow, My! Hun er virkelig tøff.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 22-05-21, 14:08   #9
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Wow, My!

Her er jeg stolt og rørt over to tolvåringer som kom og spurte om ikke de kunne få arrangere overraskelsesbursdag for han ene i vennegruppa som aldri har hatt bursdagsselskap for vennene sine. Kunne de kanskje være hos oss og ha det sånn som bursdagen var sist?

De har skrevet handleliste med bare mat som den utrolig kresne vennen liker også.

Jeg sa ja.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 22-05-21, 14:11   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Så flott gjort, Luftslottet! Fantastisk å ha slike venner.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 22-05-21, 14:11   #11
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Så nydelig, Luftslottet!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 22-05-21, 15:29   #12
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Wow, My!

Her er jeg stolt og rørt over to tolvåringer som kom og spurte om ikke de kunne få arrangere overraskelsesbursdag for han ene i vennegruppa som aldri har hatt bursdagsselskap for vennene sine. Kunne de kanskje være hos oss og ha det sånn som bursdagen var sist?

De har skrevet handleliste med bare mat som den utrolig kresne vennen liker også.

Jeg sa ja.

Dagens ungdommer, altså

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 22-05-21, 17:39   #13
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.158
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Deilig dag, jeg og venninne har vært på gartneri og der kjøpte jeg meg en japansk blodlønn. Deretter var det kaffe i fjæra i nydelig sol. Så en fantastisk spennende kvalik til morgendagens F1 i Monaco, og nå koser jeg meg med middagsforbetedelser. Mannen er ute med motorsykkelen, og da kan jeg spille drithøy musikk mens jeg koser meg på kjøkkenet.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 22-05-21, 18:33   #14
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Så flott gjort, Luftslottet! Fantastisk å ha slike venner.

Ja, det er en omsorgsfull gjeng, og det er virkelig bare tull at ikke guttebarn kan være følelsesmessig modne.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 22-05-21, 18:43   #15
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Nenne, krysser også fingre for sønnen din!

My, så kult, flink datter du du har!

Så omtenksomt gjort av ungdommene Luftslottet.

Nextlife, for en fin dag du har hatt!

Jeg har snekret(med bare bittelitt hjelp av mannen) en blomsterkasse i dag, så gøy å få til!

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 22-05-21, 18:58   #16
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Her er jeg stolt og rørt over to tolvåringer som kom og spurte om ikke de kunne få arrangere overraskelsesbursdag for han ene i vennegruppa som aldri har hatt bursdagsselskap for vennene sine. Kunne de kanskje være hos oss og ha det sånn som bursdagen var sist?

De har skrevet handleliste med bare mat som den utrolig kresne vennen liker også.

Jeg sa ja.

Dette

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 23-05-21, 16:57   #17
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.821
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Wow, My!

Her er jeg stolt og rørt over to tolvåringer som kom og spurte om ikke de kunne få arrangere overraskelsesbursdag for han ene i vennegruppa som aldri har hatt bursdagsselskap for vennene sine. Kunne de kanskje være hos oss og ha det sånn som bursdagen var sist?

De har skrevet handleliste med bare mat som den utrolig kresne vennen liker også.

Jeg sa ja.

Lyppa er ikke aktiv  
Gammel 23-05-21, 17:40   #18
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jeg blir glad av å lese denne tråden.
Lykke til med Nennesønnen.
Fantastiske bilder My, og Luftslottet, det var bare helt nydelig.

Selv er jeg glad for at jeg har fått gått gjennom og ryddet klesskapet til yngste. Hun har så mye klær...( arv).

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 23-05-21, 20:49   #19
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Storebror kom hjem full av optimisme i dag. Han har et jobbintervju på en lærlingeplass og to andre han kan søke på. Så i dag spratt han nesten rundt her.

Kryss fingrene for ham, alle mann!

Krysser alt jeg kan for ham!!!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 24-05-21, 03:52   #20
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.828
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Endelig tid og covidtrygt nok til å kunne møte fine venner i vinklubben.

Kaija er aktiv nå  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no