Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

(Halv)høy seng med uttrekkbart skrivebord (løsning for bittelite barnerom)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-10, 11:14   #1
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.881
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Halv)høy seng med uttrekkbart skrivebord (løsning for bittelite barnerom)

Lillesøster har et veldig lite rom – det er to meter bredt, ca. tre meter langt, og det er bare ett eneste sted det er mulig å ha senga, nemlig på den ene langveggen mellom døra og skapet. Senga kan ikke være bredere enn en meter. Foreløpig har hun juniorseng, men vi tenker at den beste løsningen når hun blir skolejente, er en høy eller halvhøy seng med skrivebordsløsning.

Fordi rommet er så lite, tenker vi at det kan bli i overkant ruvende med en full høyseng av denne typen (Stompa er konkurs, er de ikke? Men det finnes masse på Finn.):



Derfor tenker vi mer på en seng som dette, med uttrekkbart skrivebord:



Er det noen som har slike senger og orker å måle hvor langt ut i rommet skrivebordet rekker? Jeg vil også veldig gjerne høre om hvilke typer senger dere har og hva som finnes på markedet i denne kategorien.

Pros og cons ved halvhøy og høy seng vil jeg også gjerne høre – jeg tenker at en halvhøy seng kanskje må byttes ut med en annen løsning etter noen år, mens en ordentlig høyseng kanskje vil være en mer varig løsning. Jeg vil også gjerne at hun både skal ha en arbeidsplass og en koselig avslapningsplass på rommet sitt. Kanskje er det likevel en full høyseng som lettest løser det problemet?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no