Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-07, 08:23   #61
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Vi skal til mannens søster og svoger. De har to store barn, i tillegg kommer svigers og mannes mormor. Da blir vi ti stykker. Det blir sikkert veldig hyggelig. Vi har en sånn annenhvert-år-greie gående.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 08:23   #62
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Vi feirer hjemme hos oss selv. Det har vi gjort i en god del år allerede. Har ikke vært borte på julaften siden før vi fikk barn. Om vi får besøk eller ikke vet vi ikke helt ennå, men jeg tviler. Vi pleier å invitere svigers, men de pleier å dra til datteren sin i stedet. Og det er i grunnen helt greit. Jeg elsker å være hjemme på julaften. Bare oss fire. Masse god mat, rolig og fredelig - og vi gjør ting på vår måte og sånn som det passer oss. Gaveutdeling med ro og fred til å se på tingene man får, småspise litt godis mens man driver på. Uff, nå begynte jeg plutselig å glede meg til jul - og det er TO MÅNEDER igjen!

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 08:30   #63
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

De siste to årene har vi hatt det hjemme hos oss, men iår skal mine foreldre ha hele julen (de flytter inn i nytt hus, samt vi har en forholdsvis ny baby), min mor ville visst det Greit for meg, selv om jeg synes det er kjempekoselig å ha julaften selv også, men det får vi ta neste år, når vi har kommet oss i orden i det huset vi skal kjøpe.

Ellers så blir det oss 4, min foreldre, min bror, min mormor og min farmor, så tilsammen er vi 9 stk.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 08:30   #64
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

I år skal vi feire jul hjemme hos mamma alle sammen. Vi blir ihvertfall 17 stykker.. Håper Bestemamma kommer, hun begynner å bli litt gammel men hadde veldig lyst. (blir litt sliten og stressa med så mange..) Vi har bare minsten på julaften, men tenkte å lage istand en "mini-julaften" med alle de andre ungene også. Gutten min skal feire jul med pappa'n sin som kommer hjem fra USA. De skal være hos bestemor som bor i samme by som min mamma, så jeg år ha han hele formiddagen. Da kan han kose seg med alle søskenbarna. Vet ikke hva vi får å spise, men regner med at jeg får torsk siden jeg ikke spiser kjøtt. Hvis ikke er det ofte tilbehøret som er det beste uansett.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 09:16   #65
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Vi skal feire i huset vårt, det blir meg, min sønn, pappa+kone, mamma+samboer, begge mine lillesøstre og kanskje søskenbarnet til den ene søstra mi. Så vi blir en nymoderne storfamilie som feirer jul sammen.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 09:41   #66
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.926
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Vi skal feire jul hjemme hos oss sammen med svigerinna mi og svigers. Det blir kjempekoselig! I fjor feiret vi i Frankrike og det var ikke det samme, og neste år skal vi høyst sannsynlig feire i Sør-Afrika. Bortsett fra det kommer vi nok til å feire jul hjemme hos oss og be alle som vil til oss.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 09:46   #67
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Vi skal feire jul hjemme hos oss sammen med svigerinna mi og svigers. Det blir kjempekoselig! I fjor feiret vi i Frankrike og det var ikke det samme, og neste år skal vi høyst sannsynlig feire i Sør-Afrika. Bortsett fra det kommer vi nok til å feire jul hjemme hos oss og be alle som vil til oss.

Sør-Afrika? Hva skal dere der?

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 09:49   #68
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.775
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Vi skal feire hjemme hos oss sammen med svigers, svoger og muligens også mamma. (hun må vi ta på sparket siden hun sliter med alkoholen)
Det kan jo bli interessant, jeg har fire uker igjen til termin på julaften.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 09:54   #69
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Enten så feirer vi jul hos mamma å pappa eller så feirer vi det hos søstera mi aner ikke
Jeg har jobbejul jeg.. men har ikke mottatt noen jule turnus enda... så vi får se om jeg må gå dag eller kveld..

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 09:56   #70
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Hjemme med mann og sønner og muligens faren min.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 09:58   #71
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Vi skal feire julen hjemme hos oss selv
Her er det fire barn, to voksne,hund og katt , så vi foretrekker å være hjemme
Min mor kommer til oss i år

Blir veldig koselig

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 09:58   #72
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Vi skal være alene! HER!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 10:10   #73
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Vi skal feire hjemme hos oss og i år kommer mamma, pappa, søster med mann og ett barn. Så vi blir 6 voksne og 3 barn.
Vi prøver annethvert år med mine foreldre og svigers, pluss variere med våre søsken også, men det har egentlig blitt bare rot selv om alt har vært rettferdig. Broren til mannen og samboer byttet et år og da ble det surr i annethvert år, i tillegg har vi funnet ut at vi foretrekker å ha julaften hjemme med familie, så nå tar vi det år for år, hvem som skal til hvem.

Hvis man har problemer med fordeling og hvor man skal være, synes jeg den letteste og mest rettferdige fordelingen er å ta hvert sitt år, enten om det blir borte eller om man inviterer hjem.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 10:19   #74
Tusta
Aktiv
 
Tusta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 265
Tusta er litt kul
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Vi skal være hjemme hos foreldrene mine sammen med resten av familien.
Pga ting som hendte i barndommen så liker jeg ikke julen, men av hensyn til datteren min så feirer vi likevel.

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 10:26   #75
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Vet ikke enda, men har et ønske om å være hjemme. Liker best å være hjemme jeg julaften,stille og rolig og kose oss..

Mulig mine foreldre eller svigers kommer , vet ikke enda.

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 21:44   #76
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Vi skal feire jul hos min bror og svigerinne på sørlandet, sammen med min mor, søster og hennes familie.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 21:55   #77
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Litt avklaring i dag.
Foreldrene mine ska til min bror, og da blir vi ikke mer enn maks fem voksne og to barn.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 21:57   #78
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Vi skal feire julaften hos oss sammen med mamma og pappa, svigermor, min manns bror og hans samboer. Vi blir totalt 9 stk - akkurat passe, det.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 22:22   #79
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.157
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Vi skal til mine foreldre i Tromsø i julen, og det regner jeg med at farmoren min også skal. Broren min med kone og datter kommer oppover i løpet av romjulen, så vi får en dag eller to med dem også.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 22:23   #80
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.509
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Jeg skal tradisjonen tro feire her hjemme i stua mi sammen med poden og gubben.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no