Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Pakkeliste telttur

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-21, 15:30   #41
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.556
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pakkeliste telttur

Alle innspill tas mot med glede og lagres i bakhodet.

forhåpentligvis til glede for andre enn meg også, jeg har hatt glede av innspill gitt til HI i alle fall, som jo ikke er meg, jeg har bare hengt meg på Sdien her er så mange med god erfaring som svarer

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-21, 07:22   #42
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pakkeliste telttur

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Ja. Sett litt på exped. Dyre. Men verd det altså?

Ja, jeg synes det. Vi kjøpte de som er ekstra brede, slik at jeg får plass til hele rompa.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-21, 10:17   #43
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.556
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pakkeliste telttur

Nå som jeg nrmer meg klar for å kjøpe inn et ukjent antall exped...

Dobbelt til meg og mannen? Vet ikke hvorfor jeg tenker det, men vi har det fra før. Det digre vi ikke får med oss på tur. Vi har hver vår sovepose, det er bare likevel noe med å begrense antallet sprekker mellom underlagene?

Bredde, jatakk, men ekstra lang også ja, synes jeg? Fint å ha.

Men ungene, de kan med fordel få fortsette å ha enkle. Bredde? Tja, det beste hadde vært heldekkende, så de ikke ruller av noe sted. Lengde? Ingen av dem er så lange, men har de dem til de blir voksne?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no