Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Behagelige, men fine sko til jobbruk

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-21, 07:42   #1
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Behagelige, men fine sko til jobbruk

Nå som verden begynner å bli i det minste litt mer normal, er det på tide å ta en kikk på jobbgarderoben. De dagene jeg er på kontoret går det stort sett i ullgenser og jeans, men når jeg skal i kundemøter (som ikke er på Teams ) må jeg kle meg mer opp. Ser at jeg godt kunne hatt noen nye sko.
Spek: Sorte, passe til dress eller bukse/bluse, komfortable, litt hæl, men ikke høy.

Noen tips?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 08:20   #2
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Behagelige, men fine sko til jobb bruk

Jeg har vinterboots fra panama jack jeg bruker mye nå på høst og vinter
Ganske enkle svarte med en liten glidelås, og lav hel kjennes nesten ut som joggesko å gå med. Brukes til dress, kjole og jeans.

https://www.zalando.no/panama-jack-p...E&gclsrc=aw.ds

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 08:23   #3
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Behagelige, men fine sko til jobb bruk

+1 på Panama jack

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 08:34   #4
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Behagelige, men fine sko til jobb bruk

Jeg har noen svarte dressko-lignende fra Clarks. Litt høy såle, men ikke hæl. De er fantastisk gode å gå med.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 09:44   #5
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Behagelige, men fine sko til jobb bruk

Jeg ender med mye ankelboots og støvletter, tror jeg.

Finner ikke ut av andre sko med bare litt hæl.

Og mye sneakers! Selv til pent.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 10:09   #6
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Behagelige, men fine sko til jobbruk

Ankelbots og støvletter har jeg ganske bra utvalg av

Sneakers kan jeg ikke bruke i formelle settinger selv om de er behagelige..

Clarks har jeg også god erfaring med, samme med Ecco. Kanskje jeg må besøke en fysisk butikk?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 10:35   #7
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Behagelige, men fine sko til jobb bruk

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg har vinterboots fra panama jack jeg bruker mye nå på høst og vinter
Ganske enkle svarte med en liten glidelås, og lav hel kjennes nesten ut som joggesko å gå med. Brukes til dress, kjole og jeans.

https://www.zalando.no/panama-jack-p...E&gclsrc=aw.ds

De var fine, men blir det ikke grådig varmt inne?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 10:54   #8
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Behagelige, men fine sko til jobb bruk

Jeg er så pass kald av meg at jeg reagerer ikke i hele tatt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 10:55   #9
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Behagelige, men fine sko til jobbruk

Er det innesko du er ute etter da?
Er det ikke så in med sånne Loafers med grov såle nå? Og gjerne med bling oppå. Lik sånne gamle såkalte Aulandssko for oss som har levd en stund..
De fås i mange fasonger og ulik grovhet i sålen.
Kan det være noe?
https://www.google.no/search?q=loafe...&bih=704&dpr=1

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 11:56   #10
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Behagelige, men fine sko til jobbruk

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Er det innesko du er ute etter da?
Er det ikke så in med sånne Loafers med grov såle nå? Og gjerne med bling oppå. Lik sånne gamle såkalte Aulandssko for oss som har levd en stund..
De fås i mange fasonger og ulik grovhet i sålen.
Kan det være noe?
https://www.google.no/search?q=loafe...&bih=704&dpr=1

Innesko definitivt ja

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 17:41   #11
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Behagelige, men fine sko til jobbruk

Clark, Ecco og Nora pumps fra Sapatos. Sånne som nesten kan løpes i og tåler utendørsbruk. Jeg har et par i skapet på jobb.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 17:45   #12
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Behagelige, men fine sko til jobbruk

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Clark, Ecco og Nora pumps fra Sapatos. Sånne som nesten kan løpes i og tåler utendørsbruk. Jeg har et par i skapet på jobb.

Kanskje disse Sapatos skoene? https://sapatos.com/collections/pump...pse-pumps-sort

Ser ihvertfall behagelige ut

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 18:12   #13
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Behagelige, men fine sko til jobbruk

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Kanskje disse Sapatos skoene? https://sapatos.com/collections/pump...pse-pumps-sort

Ser ihvertfall behagelige ut

Det er butikk på Sandvika Storsenter, men det er vel ikke ditt nærområde. Nettbutikken fungere fint.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 18:54   #14
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Behagelige, men fine sko til jobbruk

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Det er butikk på Sandvika Storsenter, men det er vel ikke ditt nærområde. Nettbutikken fungere fint.

Nei, det blir dessverre litt langt Kan jo ta en kikk i butikkene rundt her, men tror ikke noen har dette merket.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 18:55   #15
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Behagelige, men fine sko til jobbruk

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Kanskje disse Sapatos skoene? https://sapatos.com/collections/pump...pse-pumps-sort

Ser ihvertfall behagelige ut

Jeg har ikke prøvd den modellen, men andre Sapatossko er veldig bra!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 20:51   #16
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Behagelige, men fine sko til jobbruk

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har ikke prøvd den modellen, men andre Sapatossko er veldig bra!

Jepp, jeg har et par som er kjempefine, men dessverre altfor høye

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 21:05   #17
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Behagelige, men fine sko til jobbruk

Jeg liker godt disse da de er både gode å gå i, samt passer til ulike typer mer eller mindre formelle antrekk.
https://www.eurosko.com/no/products/...de=33117018061
Fant også andre varianter med litt mer hæl på i samme butikk.



Ellers syns jeg disse er gode å gå i (av høyhælte sko) over lengre tid da de har veldig myk innersåle:
https://www.eurosko.com/no/products/...de=36186469048

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 21:20   #18
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Behagelige, men fine sko til jobbruk

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Jeg liker godt disse da de er både gode å gå i, samt passer til ulike typer mer eller mindre formelle antrekk.
https://www.eurosko.com/no/products/...de=33117018061
Fant også andre varianter med litt mer hæl på i samme butikk.



Ellers syns jeg disse er gode å gå i (av høyhælte sko) over lengre tid da de har veldig myk innersåle:
https://www.eurosko.com/no/products/...de=36186469048

Loafers er liksom ikke min greie tror jeg :sparker:

De andre var fine. Er nok noe sånn jeg må gå for (selv om jeg heller ville hatt mer elegante sko med høye hæler )

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-21, 23:58   #19
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Behagelige, men fine sko til jobbruk

Lille Vinkel sko har jo en del Clarks på tilbud, blant annet disse:



... og disse:


Begge kan vel fungere som "innejobbsko"?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-21, 07:01   #20
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Behagelige, men fine sko til jobbruk

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Lille Vinkel sko har jo en del Clarks på tilbud, blant annet disse:



... og disse:


Begge kan vel fungere som "innejobbsko"?

Ja, de kunne også fungert. Har nå på meg et par skikkelig kjerringsko. De er behagelige da. Må prøve å finne noe litt finere...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no