Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

En skikkelig FIN løpesekk

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-21, 11:32   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En skikkelig FIN løpesekk

Helt utrolig at når man bor i et hus der det også bor 30-40 ryggsekker, likevel syns man trenger enda en, men...

Jeg har en liten camelback sekk som jeg kan bruke til jobb dersom jeg ikke trenger å ha med meg mye, og ikke PC, men for større bruk, så bruker jeg en gammel og litt ødelagt Elixia-sekk som funker sånn passe og som SER skrekkelig ut.

Jeg løper ofte den ene veien, og skal se anstendig ut resten av dagen, innom det andre kontoret, på div møter og motsatt vei på t-banen, og skulle gjerne hatt en sekk som så litt mer ok ut også når den ikke løpes med. Så ikke disse klassiske løpesekkene med masse snøring og greier på.

Noen som har sett noen pene noen?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 09:31   #2
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En skikkelig FIN løpesekk

https://www.zalando.no/adidas-perfor...1n090-q11.html

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 09:38   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En skikkelig FIN løpesekk

Fin, men jeg tror den må ha mulighet til å feste over brystet og hoftene, eller så humper de så fælt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 10:14   #4
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En skikkelig FIN løpesekk

Hva med denne fra Silva?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 10:15   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En skikkelig FIN løpesekk

Jeg er usikker på hoftebelte, men har du sjekket ut bergans hugger 25?) Den er ganske fin for å være berganssekk, synes jeg.



Her har du den i str 1:1 :rabla: - ser kanskje ut som det ikke er noe hoftesstøtte der, nei...

https://www.outnorth.no/vaude/bike-a...-5-85190#Salsa

Denne var heller ikke så dum...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 12:08   #6
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En skikkelig FIN løpesekk

https://www.outnorth.no/osprey/katari-7-111231#Black

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)

Sist redigert av Dragen : 11-11-21 kl 12:14.
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 12:22   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En skikkelig FIN løpesekk

Jeg tror problemet mitt er at jeg vil at den skal fungere som en løpesekk, men ikke SE sånn ut.

Den siste er pen, men jeg trenger nok minst 20 liter, om jeg skal ha plass til PC og sko...

Den Vaude var ikke så dum, og Silvaen var fin, men jeg er usikker på passformen, om den blir for hard mot ryggen...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 13:56   #8
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En skikkelig FIN løpesekk

Jeg tror du skal slite litt med å finne en løpesekk som fungerer optimalt som løpesekk, men ikke ser ut som en løpesekk. Men jeg skjønner hva du mener, altså. Du løser mye ved å kjøpe en sort sekk, uten for mye andre farger. Eventuelt kan du ha en stor veske liggende på kontoret, som du kan ta med i møter ol. Det har jeg hatt i de periodene hvor jeg har løpt mye til og fra jobb.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 14:19   #9
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.815
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: En skikkelig FIN løpesekk

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg tror du skal slite litt med å finne en løpesekk som fungerer optimalt som løpesekk, men ikke ser ut som en løpesekk. Men jeg skjønner hva du mener, altså. Du løser mye ved å kjøpe en sort sekk, uten for mye andre farger. Eventuelt kan du ha en stor veske liggende på kontoret, som du kan ta med i møter ol. Det har jeg hatt i de periodene hvor jeg har løpt mye til og fra jobb.

Skulle til å foreslå det samme. Veske eller sekk på kø røret som du bytter til.
Skal du løpe med og på ryggen vil du at den skal sitte godt.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no