Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Varme vintersko for stilleståing

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-21, 12:19   #21
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varme vintersko for stilleståing

Disse var disse jeg mente: https://braasport.no/produkter/sko/v...kkssko/63401/s

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-21, 12:33   #22
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Varme vintersko for stilleståing

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Haha, men man har da sitteunderlag i isopor også. Sånne gratis med reklame som kan brettes i fire.

Jeg har hatt busstoppet mitt for nær Husfliden for lenge, kjenner jeg

Men der har de kanskje sånne Nesnalobber?

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-21, 13:15   #23
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Varme vintersko for stilleståing

https://www.hektapatur.no/fottoy/fot...kaAuKWEALw_wcB

Vet ikke om jeg fikk til med linken, men neos navigator er noen av de varmeste fotposene. Har du tykke kartanker eller uggs er de helt supre. Kan også anbefale ullsåle som det er never i.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-21, 13:26   #24
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varme vintersko for stilleståing

Det varmeste jeg har hatt er Sorel med uttagbar sokk/for. De er klumpete å gå med og ikke mulig å kjøre bil med. De er veldig brede og litt store til meg. De er ypperlige til å stå stille i og såpass vanntette at det duger i slaps og regn også.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-21, 20:34   #25
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.390
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varme vintersko for stilleståing

Fotposer er helt genialt. Jeg har jobbet som juletreselger en gang for ca 30 år siden, den gangen overlevde vi kun pga fotposer som vi trakk utenpå de varmeste støvlene vi hadde. Fotposene gikk på rundgang, de hadde tjukt underlag i bunnen for å isolere mot kulda fra bakken. Disse kan helt sikkert brukes av flere i familien, men hvor lekkert det er skal jeg ikke uttale meg om. Ideen er iallfall veldig god, for alle kan ha sine favoritt vinterstøvler inni posene.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-21, 23:16   #26
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Varme vintersko for stilleståing

Jeg har noen gamle skoposer som jeg sydde i hine-hårde-dager da jeg drev med vinterspeiding og snøhulebygging/graving.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-21, 23:36   #27
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Varme vintersko for stilleståing

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Vil du ha noe som også ser ok ut, liker jeg UGGS Adirondack. De er varme og ser ikke så verst ut.

Det er mine absolutte favorittsko som tilskuer til fotballkamper.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 00:07   #28
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Varme vintersko for stilleståing

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Sorel er varme. Ikke gode å gå i, men varme er de. Vil du ha noe som også ser ok ut, liker jeg UGGS Adirondack. De er varme og ser ikke så verst ut.

Innom for å anbefale de samme skoene, (som jeg har gjort før): UGGs Adirondack. Jeg har hatt mine i 6-7 år nå. De er VINTERskoene mine, dvs. at jeg bruker dem når det er minusgrader og snø. De holder meg varm på beina, med kun ullsokker oppi.

https://www.zalando.no/ugg-adirondac...1x027-q11.html

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 01:28   #29
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Varme vintersko for stilleståing

Jeg kjøpte nukluk, det er ikke varmt nok for meg. Syns ikke sitteunderlag hjelper, har sett at Røa selger utenpåsko i isopor.

Slår et slag for varmesåler. Selv har jeg varmesokker, det hjelper veldig. Venter i spenning på å høre om fotposer gjør nytten.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 07:20   #30
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varme vintersko for stilleståing

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Icebug! Det er de beste vinterskoene jeg noen gang har hatt.
Men skal jeg stå lenge i minusgrader så har jeg et par varmesåler nedi. Jeg bruker stort sett sånne engangs.

Helt enig. Og jeg er en skikkelig frysepinn.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 08:14   #31
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varme vintersko for stilleståing

Jobber i barnehage , har foreløbig ikke funnet noe som holder meg varm på føttene, har prøvd det meste av det som er foreslått i tråden her. Vurderer å teste kuoma , selv om de ikke er noe fine.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 08:25   #32
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varme vintersko for stilleståing

Helly Hansen har (hadde i hvert fall) noen digre kladdeiser som holdt i opp mot minus 40. De reddet meg på skøytebanen.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 10:05   #33
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varme vintersko for stilleståing

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Jobber i barnehage , har foreløbig ikke funnet noe som holder meg varm på føttene, har prøvd det meste av det som er foreslått i tråden her. Vurderer å teste kuoma , selv om de ikke er noe fine.

Icebug var det eneste som funket på mine føtter da jeg jobbet i barnehage, da slipper man å skli også. De er virkelig varme og fantastiske på foten.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 10:05   #34
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varme vintersko for stilleståing

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Jobber i barnehage , har foreløbig ikke funnet noe som holder meg varm på føttene, har prøvd det meste av det som er foreslått i tråden her. Vurderer å teste kuoma , selv om de ikke er noe fine.

Nå er det noen år siden jeg jobbet i barnehage, men jeg har jobbet og 20 år i barnehage og snart 10 år på småtrinnet i skole, og har heller ikke finnet noen sko som holder meg varm på føttene. Jeg har også prøvd en del forskjellige.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 11:01   #35
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varme vintersko for stilleståing

Ikke jeg heller. Har vært mye ute med gutta mine oppigjennom men har kjøpt en større str i vintersko og har kjøpt nye ullsåler for hver vinter og fått plass itil etpar tynne og etpar tjukkere ullsokker oppå. Og har brukt ullskokker med mest mulig ull i. Safa ribbestrikket sokk er bra som innersokk.

Det med å stå på sitteplate var et lurt tips.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no