Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det jeg eller alle andre som har gått av hengslene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-08, 23:01   #1
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er det jeg eller alle andre som har gått av hengslene?

For å sitere en annen her inne, vi sto lenge på buss stoppet før bussen kom til oss. Og de fleste rundt oss er ferdige med unger og alt slikt for leeenge siden.
Jeg har ivrig fulgt de fleste av de, støttet og bakket opp, vært intr og gledet meg ivrig på deres vegne. Både venner og familie.

Nå opplever jeg vel ikke det helt samme selv ... virker som om det er både 3 og 4 generasjonskløfter mellom oss. Føler vel at jeg ikke helt kan snakke om ting som hører til graviditeten for det er på en måte mas (og nei, jeg har ikke mast om det i det hele tatt :fniser: ), ting blir møtt med totalt uforståenhet og himling med øynene feks matvarerestriksjoner, drikkerestriksjoner. Gravideplager må ikke nevnes...
Jeg har vært sykemeldt i nesten 4 mnd grunnet dehydrering og hypermesis og som om jeg ikke psykisk har følt meg *jukk* ut fra før både av isolasjon og stress fordi jeg ikke greier å gå på jobb, blir det ikke bedre når alle maser om "skal du ikke begynne i jobb igjen snart? hadde ikke det vært det beste? En må jo regne med å føle seg litt kvalm" osv
Vet helt ærlig ikke hva jeg skal svare til slikt jeg ... blir bare sittende med svære øyner og en følelse av å havnet på feil planet ...


Jaudå, alt i alt føler jeg meg glimrende udugelig yeeeey

:sniker seg til litt syting på en "lovlig" plass:

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 23:13   #2
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.463
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det jeg eller alle andre som har gått av hengslene?

Helt klart omgivelsene som er på tur og ikke du. Du får bare prøve å unngå selskap av folk som er så lite empatiske!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 23:16   #3
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det jeg eller alle andre som har gått av hengslene?

Ikke ork å tilbringe tid med dem. Det trenger du hvertfall ikke nå.

Du kan jo vist du må møte dem, ha en brosjyre/utskrift om hypermesis, så de kan se med egne øyne hva det er. Lå selv innlagt med to som hadde det. Man er ikke akkurat veldig oppegående og man trenger ikke å bli trøkt ned av idiotiske kommentarer.

Helt klart de og ikke du som har feil her.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 23:24   #4
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.864
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det jeg eller alle andre som har gått av hengslene?

Folk som ikke har hatt hyperremesis burde holde kjeft om å takle "litt" kvalme. Tror ikke det har så mye med generasjonskløfter å gjøre. Det er vel mer det å kunne sette seg inn i hvor pyton det er å ikke få i seg vått eller tørt gjennom flere måneder uten å spy det opp igjen like etterpå. + Alt det andre som følger med av utmattelse, isolasjon, maktesløshet og det å føle at man er elendig til å gå gravid. Lukk ørene for dumme venner og bekjente som synes du syter.

Masse sympati herfra. Begynn å jobbe igjen når du er klar for det. En slik runde stjeler alt av krefter og overskudd. -Men det blir bedre etter hvert for de fleste.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 23:28   #5
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det jeg eller alle andre som har gått av hengslene?

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 23:32   #6
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det jeg eller alle andre som har gått av hengslene?

Masse sympati her ifra. Jeg spydde nærmest hele tiden i 9 måneder med nr 2. Det var det jævligeste "omgangsyken" jeg har noen gang hatt. Bare jeg tenker tilbake blir jeg dårlig igjen. Og det er 4,5 år siden.

Sier som Kaija dem som ikke har hatt det burde bare holdt kjeft.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 23:34   #7
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det jeg eller alle andre som har gått av hengslene?

Ingen dum ide å dele ut informasjon nei
Kanskje tenke litt på den til neste familiesamling!!

Syns det er tyngst å få det fra søstrene mine, vi har vel en dødelig arbeidsmoral som gjør at en står på til en stuper stort sett. Om det er en god egenskap kan jo diskuteres, men ganske skuffende at de ikke kan se hvordan det sliter på meg og ikke gjøre det verre med slike kommentarer.

Ellers er jo kunnskapen om svangerskap generelt sjokkerende lav hos omgangskretsen (til tross for mange unger).
Skulle jeg gjøre den feilen å uttale meg om noe kunnskap blir en jo med en gang sett på som bittelittveldigmye over hysterisk

De skulle bare vist om at jeg brukte timer på nettet i tillegg

:ME=galnerdemenneske:

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 23:37   #8
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det jeg eller alle andre som har gått av hengslene?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

+ Alt det andre som følger med av utmattelse, isolasjon, maktesløshet og det å føle at man er elendig til å gå gravid.

Ganske ordrett hvordan det er ja

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 12:11   #9
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det jeg eller alle andre som har gått av hengslene?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Folk som ikke har hatt hyperremesis burde holde kjeft om å takle "litt" kvalme.

ENIG!!!

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 12:37   #10
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det jeg eller alle andre som har gått av hengslene?

Høres ut som du har usedvanlig lite empatiske mennesker rundt deg.
Det er jo ikke du som sykmelder deg, men legen og med god grunn.

Jeg hadde det litt som deg i første svangerskap, og jeg følge meg veldig presset. Jeg ble jo også (og var kanskje allerede?) syk den gangen. Neste gang valgte legene å sykmelde meg hele tiden. Det var tøfft, spesielt fordi jeg når jeg levde i føreste og andregir jo hadde det helt ok.

Det som er rart med graviditet er at det opptar oss 100% der og da, men men husker det ikke så godt etterpå og irriterer seg over andre som er like opptatt av sitt svangerskap som vi selv var. For meg ble mammaforum redningen den gangen.

Jeg synes forresten mannen din kan ta litt ansvar her og informere folk rundt dere hva hypermesis faktisk er. Enklere enn å gjøre det selv.

Håper du snart får det lettere.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 12:57   #11
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det jeg eller alle andre som har gått av hengslene?

Det er ganske utrolig hvor kort hukommelse man har på slikt.
Og det er mye lettere å kalle andre for "hysteriske" enn å innrømme at man er det/var det selv. Dessuten vil jeg påstå at det har vært et ekstremt fokus på sunn graviditet både i media og innen forskning de siste årene, spesielt når det gjelder alkohol og farlig mat. Så hvis det er noen år siden vennene dine var gravide, så er det ikke sikkert de følte presset like mye.

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.


:sniker seg til litt syting på en "lovlig" plass:

Nå tror jeg du undervurderer moddene her ...
Jeg regner med tråden blir flyttet til det litt mer passende "Teofelias graviditetsforum", hvor denne slags "syting" oppfordres på det sterkeste!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 13:00   #12
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det jeg eller alle andre som har gått av hengslene?

Jeg signerer de andre helhjertet.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 13:05   #13
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det jeg eller alle andre som har gått av hengslene?

Trist at venner ikke evner å være nettopp venner. All sympati herfra. Jeg hadde det motsatt - jeg var først på bussen, men ellers passer resten. Nå er alle de andre i gang, og jommen meg som de maser, alt dreier seg om svangerskap og problemer og gleder knyttet til det. Men det kunne da ikke ramle meg inn å oppføre meg mot dem som de gjorde med meg?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 13:10   #14
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det jeg eller alle andre som har gått av hengslene?

For en glimrende ide!! Mannen er informert, og fra nå av er det hans jobb å drive litt lobby virksomhet
(for all del bare ren faktasak, ikke noe slik "stakkar Vito kampanje" :grøss: )

Teofelias graviditetsforum skal sjekkes ut ja!

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 13:15   #15
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det jeg eller alle andre som har gått av hengslene?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Trist at venner ikke evner å være nettopp venner. All sympati herfra. Jeg hadde det motsatt - jeg var først på bussen, men ellers passer resten. Nå er alle de andre i gang, og jommen meg som de maser, alt dreier seg om svangerskap og problemer og gleder knyttet til det. Men det kunne da ikke ramle meg inn å oppføre meg mot dem som de gjorde med meg?

Nei, det er nok sikkert ikke lett å være første i flokken heller, i alle fall ikke om det er i ung alder.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 13:20   #16
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er det jeg eller alle andre som har gått av hengslene?

Jeg har ikke hatt hyperemesis selv, men var kvalm i 4 mnd med eldste - det var grusomt, hverken mer eller mindre. Delte rom med ei på gyn. da jeg var innlagt under siste svangerskap, og stakkars menneske sier jeg bare.
I tillegg har jeg vært student på gyn i 8 uker nå, og hatt befatning med flere hyperemesisdamer. De sliter forferdelig, og flere av dem hadde barn hjemme de ikke fikk tatt seg av, så slet med dårlig samvittighet i tillegg.
Ellers er det aldeles forferdeliggrusomtfælt å gå gravid, så det holder som "unnskyldning" for meg. Jeg rett og slett mislikte å gå gravid med begge mine. Det er tung, vondt og langdrygt. Men du verden det blir bra til sist
Man trenger omsorg og empati når man er gravid, ikke fordømmelse og snevre meninger.

Stå på jente - når enden er god er allting godt

  Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 13:26   #17
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det jeg eller alle andre som har gått av hengslene?

Når man får først er det absolutt ingen som kan forstå at man ikke vil ta etpar øl klokka elleve om kvelden. Det er heller ingen som forstår hvorfor man ikke bare hiver seg rundt og blir med på spontan campingtur, eller hvorfor det tre uker etter fødselen kan være litt vanskeli å møte på cafe akkurat halv ett. Eller hvorfor man ikke bare kan gi et annet helt nøyaktig klokkeslett... Mine har alltid gjort seg ut på litt feil tidspunkt, sovnet, vært sultne eller noe annet...


Lykke til med opplysningen din! Ja til mere informasjon!!

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 14:42   #18
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det jeg eller alle andre som har gått av hengslene?

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Nei, det er nok sikkert ikke lett å være første i flokken heller, i alle fall ikke om det er i ung alder.

25 er vel ikke så ungt? Tror ikke de har det å skylde på.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 14:46   #19
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det jeg eller alle andre som har gått av hengslene?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Folk som ikke har hatt hyperremesis burde holde kjeft om å takle "litt" kvalme. Tror ikke det har så mye med generasjonskløfter å gjøre. Det er vel mer det å kunne sette seg inn i hvor pyton det er å ikke få i seg vått eller tørt gjennom flere måneder uten å spy det opp igjen like etterpå. + Alt det andre som følger med av utmattelse, isolasjon, maktesløshet og det å føle at man er elendig til å gå gravid. Lukk ørene for dumme venner og bekjente som synes du syter.

Masse sympati herfra. Begynn å jobbe igjen når du er klar for det. En slik runde stjeler alt av krefter og overskudd. -Men det blir bedre etter hvert for de fleste.

Signerer dette.

Jeg møter også svært lite forståelse mtp at jeg virkelig ikke har lyst til å bli gravid igjen. "Alle svangerskap er ulike", "du TRENGER ikke bli like dårlig"...

Lalalalala.. De har rett og slett ikke peiling på hva dette dreier seg om.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 15:29   #20
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.864
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det jeg eller alle andre som har gått av hengslene?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Signerer dette.

Jeg møter også svært lite forståelse mtp at jeg virkelig ikke har lyst til å bli gravid igjen. "Alle svangerskap er ulike", "du TRENGER ikke bli like dårlig"...

Lalalalala.. De har rett og slett ikke peiling på hva dette dreier seg om.

Nei, det var utrolig vanskelig å bestemme seg for å få nummer to etter å ha vært så dårlig med førstemann. Jeg var livredd for å få det like ille. Heldigvis slapp jeg unna hyperremesisen da. Håpet å slippe med nummer 3 også, men da var det tilbake igjen, dog ikke så galt som med førstemann. Skjønner godt de som ikke tar sjansen på flere svangerskap.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no