Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Sengetøy til 220-dyner

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-18, 21:22   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sengetøy til 220-dyner

Ungene får lange dyner til jul. Jeg trenger tips til sengetøy som både er fint (ikke veldig glorete eller mønstrete) til gutt (14) og jente (17). Det må ha god kvalitet (vaskes ofte) og ikke koste en arm og en fot (det er helt topp om det er rimelig i innkjøp, da er det mer til overs til å kjøpe gaver som de ønsker seg også. )

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 21:23   #2
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sengetøy til 220-dyner

Kid interiør. Halv pris på sengetøy nå så jeg.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 21:26   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengetøy til 220-dyner

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Kid interiør. Halv pris på sengetøy nå så jeg.

Takk!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 21:39   #4
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Sengetøy til 220-dyner

Princess har også ofte tilbud på sengetøy.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 21:40   #5
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sengetøy til 220-dyner

Storebror liker ikea sine ekstra myke med ekstra trådtetthet. Denne typen : https://m2.ikea.com/no/no/p/blarips-...-bla-40337566/

Lillebror har sateng fra kid. Vi voksne bruker sateng fra prinsess.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 21:43   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengetøy til 220-dyner

Opprinnelig lagt inn av Kiwi, her.

Princess har også ofte tilbud på sengetøy.

Supert!

Jeg har nemlig kikket på Kid nå, og jeg finner ikke noe som passer for jentungen. Hun har mye rødt og hvitt på rommet, og røde Unikko-gardiner. Sengetøyet bør derfor være nokså nøytralt/ ensfarget, men helst ikke hvitt, for hun tilbringer masse tid i senda også om dagen, og sengetøyet blir skittent. Jeg ser for meg noe i gråtoner eller noe.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 21:43   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengetøy til 220-dyner

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Storebror liker ikea sine ekstra myke med ekstra trådtetthet. Denne typen : https://m2.ikea.com/no/no/p/blarips-...-bla-40337566/

Lillebror har sateng fra kid. Vi voksne bruker sateng fra prinsess.

Takk! Men Ikea har ikke norske standardmål..

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 22:03   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengetøy til 220-dyner

Sekstenåringen her (og vi) er veldig glade i flanell om vinteren. Jeg kjøpte nettopp flere fine sengesett på 70% hos bokklubben.no, men mulig det var Black Friday og ikke nå lenger.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 22:07   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengetøy til 220-dyner

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Sekstenåringen her (og vi) er veldig glade i flanell om vinteren. Jeg kjøpte nettopp flere fine sengesett på 70% hos bokklubben.no, men mulig det var Black Friday og ikke nå lenger.

Jeg har vurdert flanell. Hun er nemlig ekstremt frossen. Guttungen har sengetøy i flanell, men jeg synes det fester seg så mye på stoffet, særlig når han sitter i senga på dagtid. Jeg synes også det tåler vask/trommel litt dårlig, det er ikke så mykt som det var. Men jeg tror absolutt det kan være noe for syttenåringen.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 22:21   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengetøy til 220-dyner

https://www.kid.no/soverom/sengetoey...anell-knapper/

Jeg har akkurat kjøpt dette til våre 220-dyner. Det er veldig fint og superdeilig.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 22:25   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengetøy til 220-dyner

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

https://www.kid.no/soverom/sengetoey...anell-knapper/

Jeg har akkurat kjøpt dette til våre 220-dyner. Det er veldig fint og superdeilig.

Det likte jeg! Takk!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 22:41   #12
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sengetøy til 220-dyner

Jysk har også rimelig og godt sengetøy til 220 dyner.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 23:02   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengetøy til 220-dyner

Det aller meste fins vel i 220 lengde.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 23:05   #14
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sengetøy til 220-dyner

Om du glemmer å lese vaskeanvisningen, kan jeg informere om at du ødelegger flanellen hvis du vasker det sammen med frottehåndklær.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 23:10   #15
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sengetøy til 220-dyner

De har ganske ofte gode salg, gjerne halv pris, på Princess og Kid. Det bør derfor være mulig å funne noe som ikke er til halv pris. Jeg tror jeg har sett tilbud nå.

Jeg så sengetøy i ull til frossenpinnen. Helttil jeg så prisen. Jeg betaler ikke 3500,- for sengetøy.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 23:11   #16
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sengetøy til 220-dyner

Vi har ett sett grått Oxford sateng fra princess, liker det veldig godt. Mye vasket og like fint. Princess har halv pris på sateng nå.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-18, 00:42   #17
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sengetøy til 220-dyner

Hvordan er sateng å legge seg i på kaldt rom? Er det som silke eller er det mykt som bomull? 😎

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-11-18, 00:51   #18
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengetøy til 220-dyner

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Hvordan er sateng å legge seg i på kaldt rom? Er det som silke eller er det mykt som bomull? 😎

Jeg orker ikke å bruke sateng om vinteren.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-18, 07:48   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengetøy til 220-dyner

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Om du glemmer å lese vaskeanvisningen, kan jeg informere om at du ødelegger flanellen hvis du vasker det sammen med frottehåndklær.

Takk for tips! Visste ikke det. Vi vasker alltid sengetøy for seg selv. (Fordi det er så svært at det tar hele maskinen, og fordi vi oftest vasker to på én gang.)

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-11-18, 07:59   #20
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sengetøy til 220-dyner

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Om du glemmer å lese vaskeanvisningen, kan jeg informere om at du ødelegger flanellen hvis du vasker det sammen med frottehåndklær.

Det gjør du, sengetøy skal i grunnen aldri vaskes med håndklær.


Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg så sengetøy i ull til frossenpinnen. Helttil jeg så prisen. Jeg betaler ikke 3500,- for sengetøy.

Kjempedyrt, men fy søren så digg det er.
Ønsker meg til jul.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no