Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilket servise har du?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-06, 09:34   #21
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Vi har Grey Pearl ( Willeroy & Boch)


og Ego fra Ittala http://www.iittala.com/designor/web/...cument&lang=en
- har forøvring også vinglass fra Ittala http://www.iittala.com/designor/web/...cument&lang=en


Ellers så har vi et gammelt blomstrete servise fra 70-tallet (ligner Marimekko.- og mulig det er det) - som vi hadde hjemme da jeg var liten.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:00   #22
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Vi har Ikea's 365 til hverdags, men ønsker oss Jasper Conran fra Wedgewood.

Til fest har vi Märtha fra PP.
(Og så Nisseserviset fra PP til hverdagsbruk gjennom hele desember).

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:08   #23
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Til hverdags har vi et utgått fra Villeroy & Boch, bilde ser du her, men grønnfargen er mye dusere enn på bildet



I tillegg har vi finservise fra Roal Copenhagen Josephine som også dessverre er utgått



Så har jeg et teservise i blå keramikk som er veldig kjent, men jeg husker ikke hva det heter. Begynner på H mener jeg

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:15   #24
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Her var det mye lekkert. Vi har ikke noe skikkelig servise, bare noe dritstygt ræl fra Kari Trestakk som jeg kjøpte da jeg var 20. Jeg leter og leter men finner ikke helt det jeg er ute etter. Dessuten får jeg aldri bestemt meg om jeg skal ha et dyrt elegant et, eller om jeg skal ha et billig kult et.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:19   #25
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Vi har TID fra PP; helt enkelt, hvitt i benporselen. Fikk masse av det til bryllupet.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:22   #26
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Vi har Saturn hvit fra PP. Middag og kaffeservise. Til hverdags har vi ett rimligere som svigermor kjøpte for syv år siden. Husker ikke merket.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:22   #27
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Her var det mye lekkert. Vi har ikke noe skikkelig servise, bare noe dritstygt ræl fra Kari Trestakk som jeg kjøpte da jeg var 20. Jeg leter og leter men finner ikke helt det jeg er ute etter. Dessuten får jeg aldri bestemt meg om jeg skal ha et dyrt elegant et, eller om jeg skal ha et billig kult et.

La meg gjette, grønt, gult eller blått med terrakottakant?

Dette var det største bomkjøpet mitt noensinne. Jeg hadde det til 12, bortkastede penger.

Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:26   #28
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Vi har arvet et service som brukes mye sommerstid, Culpea fra Figgjo

Til hverdag og fest bruker vi Edme fra Wedgewood

Ååååååååå, mitt første servise som jeg arvet da jeg flyttet hjemmefra. Det var så få deler igjen, så nå har det blitt degradert til hyttesett. Men det er en klassiker. Ta godt vare på det

Vi har fortsatt litt i det firkantete: 365 fra IKEA, og så har vi begynt å samle på Origo fra Ittala, det oransje. (Men jeg har 6 røde fat også, fordi jeg ikke innså at de var annerledes før det var for sent ) Det er det du også har Joma?

Og så har vi Ritzenhof kaffekopper, Amore Mio og My little Darling. Alle er forskjellige og jeg syns det er litt stas å velge design ut fra humør...Og så er de fine og få som gaver, for det er litt stas å gi selv en enkelt.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:31   #29
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Vi har dette til hverdags. Gien Oiseaux de Paradis


Og dette til fest. Gien Pont aux Choux

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:34   #30
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Til hverdags har vi noen hvite IKEA som vi har kjøpt inn mange av en gang det var ekstra rimelig. Vi kan nok dekke til 60 inklusive kaffekopper med den.

Til litt sånn halvpent eller helger har vi Höganäs men i Vossblå farge (nå hadde jeg nok valgt litt mer som nedenstående)



Vi har også denne fra Alessi


I bryllupsgave fikk vi Rosentahl Aida Crown, den finnes ikke lenger, men vi rakk å spare sammen alt vi trenger. Det er denne, men bare en tynn gullrand ytterst

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:41   #31
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

La meg gjette, grønt, gult eller blått med terrakottakant?

Dette var det største bomkjøpet mitt noensinne. Jeg hadde det til 12, bortkastede penger.

Jeg har litt av hver farge. Kan du tenke deg noe verre?

Nå må jeg få byttet det ut snart, det er så jævlig. Og så har alle de gule krakkelert og det har gått små skår av de fleste tallerknene. Det kommer nok snart til å skje en ulykke med det serviset.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 11:24   #32
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Vi har middagsservise fra Royal Copenhagen: Magnolia Classic.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 11:28   #33
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Vi har dette i lys-blå/turkis
og slikt

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 11:29   #34
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Også har vi kaffeservise fra Wedgwood: Sterling.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 11:31   #35
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Og så har vi vin-, vatn- og oljekaraffel og glas frå Rosendahl.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 11:33   #36
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Vi har arvet et service som brukes mye sommerstid, Culpea fra Figgjo

Jeg bruker mye blått og grønt om sommeren, og dette servicet har de rette nyansene. Det som er morsomt er at det er helt komplett,frokost og middagsservice med syltøyskåler, smørkopp, fat og boller, , men bare til seks.
Jeg ønsker meg tallerkner og kopper til seks til.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 11:33   #37
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Vi har middagsservise fra Royal Copenhagen: Magnolia Classic.

Og der slapp jeg å lete frem bilde selv, for det er dette vi også har. Dessverre har det gått ut av produksjon nå og vi mangler noen ting.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 11:35   #38
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Vi har Edme fra Wedgwood, som vi bruker både til hverdag og fest.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 11:36   #39
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Jeg har forresten lyst til å finne et pent "frokostservise", for det har vi ikke, men jeg synes det er vanskelig. Jeg liker Teema fra Iittala, som Føniks har, men jeg er ikke helt sikker på fargene, og helt hvitt synes jeg blir litt kjedelig til hverdagsbruk (når vi ikke pynter med servietter og blomster og duker og ting). Og så synes jeg Origo fra Iittala er kjempefint:



men de har ikke kopper med hank på, og det er såpass upraktisk at det utgår. Jeg har sett i butikker at de har kombinert Origo og Teema ganske vellykket, og det er jo en mulighet, men egentlig har jeg mer lyst til å finne ett servise vi kan være helt fornøyd med.

Noen forslag til et servise som er litt fargerikt/morsomt, men uten altfor mye dill, som er solid nok til alminnelig frokostbruk, men der koppene likevel er tynne nok til at de er gode å drikke av?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 11:39   #40
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Dessverre har det gått ut av produksjon nå og vi mangler noen ting.

Nei, det har det ikke, men de har sluttet å selge det i alle (?) norske butikker, fordi prisen har blitt doblet. En middagstallerken koster nå i overkant av 700 kroner (!), men hvis du er interessert i å betale såpass, kan delene fortsatt bestilles (I alle fall kunne de det for 6 måneder siden).

Vi bestemte oss for å kjøpe de siste delene til vårt servise etter at prisen hadde gått opp, fordi vi manglet såpass lite, og da bestilte C.I.Pedersen i Trondheim for oss. Det tok et par måneder å få det vi skulle ha. Jeg er sikker på at andre store glassmagasin som fører Royal Copenhagen også kan skaffe deler på bestilling.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no