Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har du brødboks? Kan jeg få se den?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-08, 20:54   #81
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.567
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du brødboks? Kan jeg få se den?

Jeg kan rapportere at Nigellas brødboks er å få kjøpt hos Traktøren på CCVest.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 13:23   #82
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du brødboks? Kan jeg få se den?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg kan rapportere at Nigellas brødboks er å få kjøpt hos Traktøren på CCVest.

Åh, , grattis.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 11:55   #83
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du brødboks? Kan jeg få se den?

Jeg kommer drassende med en gammel tråd her, men den er min så jeg har lov. Jeg har funnet en brødboks som fortjener å være med i tråden. Den var ikke så altfor dyr heller. Jeg har fortsatt brødet i en kiwipose på kjøkkenbenken. :treig:

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 12:01   #84
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du brødboks? Kan jeg få se den?

Jeg vurderer å skaffe denne. Noen som har og kan anbefale den?
Jeg tenker å oppbevare brødet i den på benken…

Stelton brødpose:

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 12:03   #85
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du brødboks? Kan jeg få se den?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg vurderer å skaffe denne. Noen som har og kan anbefale den?
Jeg tenker å oppbevare brødet i den på benken…

Stelton brødpose:

Den er genial å servere brød i, men å oppbevare?! Da må du ha plast på... Og da går vel vinninga opp i spinninga skulle jeg mene.

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 12:04   #86
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du brødboks? Kan jeg få se den?

Den kan jo stenges. Jeg tenker ikke å ha brødet i plastpose først.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 12:28   #87
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Har du brødboks? Kan jeg få se den?

Jeg så en skikkelig tøff en på Traktøren her en dag, men jeg finner den ikke på sidene deres, så jeg må ta bilde en dag. Det er faktisk den eneste brødboksen jeg kunne tenke meg.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 12:47   #88
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du brødboks? Kan jeg få se den?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Den kan jo stenges. Jeg tenker ikke å ha brødet i plastpose først.

Den jeg har kan ikke stenges skikkelig. Bare med en magnetknapp, og brødet blir tørt oppi der. Men mulig det finnes flere modeller. Min er ca 25 cm i diameter.

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 12:53   #89
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.840
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du brødboks? Kan jeg få se den?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Vi har denne fra Ikea. Den er finere i virkeligheten, ligner jo nesten ikke på bildet engang, men det er nå den vi har.


Vi har også den. Den er helt grei, men jeg ønsker meg en annen. Det geniale med denne her er at den er stor nok til å ha en skjærefjøl inni. Finne det andre kan man ha det i?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 13:48   #90
MillyMollyMandy
Aktiv
 
MillyMollyMandy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 292
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Sv: Har du brødboks? Kan jeg få se den?

Jeg har denne fra Perfect Home (bildet er "lånt" et annet sted)

Boksen er av glass så også lokket, har limt på vindusgummi inni langs kantene så den ikke skal knuse

MillyMollyMandy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 14:33   #91
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du brødboks? Kan jeg få se den?

Vi har den gamle fra Tupperware. Den står åpen, og full av knekkebrødpakker. Brødet oppbevares i hjemmesydd brødpose oppi der eller ved siden av.
Jeg håper at Jamie Oliver/Worcester skal hoste opp en brødboks a la Nigella sin. Da skal jeg kjøpe det.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 17:29   #92
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.840
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du brødboks? Kan jeg få se den?

Jeg så en brødboks i et eller annet interiørblad nylig. Den var hvit, av metall, tror jeg og hadde firkantet fasong med avrundede kanter. Mener å huske at den var fra Åhlens, men er ikke sikker. Noen som vet hvilken jeg mener?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no