Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-19, 19:45   #41
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.369
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Jeg ønsker at Niobe skal få nyte Airpodsa sine etter jul og at mannen min får jobb snart.

Ellers ønsker jeg meg:
En frisørtime
Bukser
Varme pene hansker

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 19:46   #42
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.566
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Jeg ønsker meg vanter, burgunder, eller sorte.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 20:02   #43
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Jeg ønsker meg elektrisk tannbørste. Blir det mer kjedelig, lzm?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 20:31   #44
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Toastjern, stekepanne og aktivitetsarmånd.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 20:39   #45
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.826
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Hengekøye m tarp, vektdyne, flere deler til retroserviset jeg fant i høst, flere deler til pp-spire-serviset mitt, ostekniver og gode oster, "kjølesokk"til vinflaske, champagneglass, te, strikkede og heklede saker av ulike slag, nyttig verktøy, retroskjenk i teak med lysvindu(hvis jeg ikke får tak i det før)

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 20:42   #46
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg ønsker meg elektrisk tannbørste. Blir det mer kjedelig, lzm?

Jeg ønsker meg ny elektrisk tannbørste.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 23:52   #47
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Vanter og lue, høyttalere og bøker.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 00:30   #48
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg ønsker meg elektrisk tannbørste. Blir det mer kjedelig, lzm?

Knerten (11 år) ønsket seg elektrisk tannbørste i fjor. Og fikk det.

Halve selskapet tenkte «stakkars gutt» da han pakket den opp, men han ble overlykkelig. Og tennene hans er så mye renere!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 02:09   #49
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Jeg ønsker meg at Niobe skal få feire jul.
Kjenner at det er det eneste ønsket jeg har for de 10 kommende årene.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 12:05   #50
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Gavekort på nedlastbare lydbøker
Gatekunst – Joy, Dolk, Martin W, Hama Woods, AFK, Louis Masai m.m.
Utendørs dørmatte
Kodeboks
Muuto Loft spisestol
Bakeboller i keramikk
Diverse i Broste CPH
Spisebrikker i sjøgress
Brødkurv i sjøgress
Røros tweed sofapute
Liten grillpanne
Fischer langrennssko
Swix langrennsbukse
Ny lakenpose i silke
Adidas Ultraboost løpesko
Løpesokker i ull
Singlet i ull
Middagsinvitasjoner
Stumpstaken
Namaste rundpinne-etui
Starbucks instant coffee i porsjonsposer
Frukt-te
Bilvask
Vellagret parmesan

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 12:18   #51
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Jeg ønsker meg først og fremst opplevelser, helst sammen med giveren.

Ellers synes jeg det er aller best å bli overrasket.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 16:13   #52
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Jeg ønsker også aller mest at Niobe skal få feire jul i år, neste år, året etter der, året etter der, osv.

Av egoistiske ønsker så ønsker jeg meg ny seng! Den gamle har begynt å gi meg kraftige ryggvondter. Ny pute ønsker jeg meg også. Tørketrommel står også på lista (men som senga er det noe vi må skaffe oss selv etterhvert).
Håndklær, kluter, oppvaskhåndklær, sjokolade, julemus. Dog helt øverst på det vi KAN ønske oss av andre er gavekort på nærbutikken her...Kiwi. Det hadde hjulpet i hverdagen det!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 17:42   #53
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Da jeg leste det Niobe skrev, var det vanskelig å få tankene over mine egne,kjedelige ønsker,gitt. Så, det viktigste ønsket er at Niobe får feire jul med AirPodsene sine!


Så kan jeg leve med at jeg kanskje ikke får ny tørketrommel i år, den vi har er ikke helt god lenger, men den står øverst på ønskelista, sånn egentlig.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 19:04   #54
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Jeg gikk inn hit i tråden for kanskje å få noen flere tips til hva jeg kan ønske meg, men så fikk jeg noe mye viktigere: Vissheten om at gaver ikke spiller noen som helst rolle.

Takk Niobe <3 Og måtte du få feire mange juler.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 19:11   #55
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Aner ikke. Lykkelige barn?

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 00:55   #56
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Jeg ønsker meg at Niobe får feiret jul, og at det ligger AirPods under treet til henne.

Jeg har brukt opp tøflene mine, og ønsker meg nye. Ellers har jeg alt (for mye), og velger å bruke endel av julebudsjettet på noen som trenger det mer enn oss.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 09:53   #57
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Ønsker meg å ikke få noe til jul, men må konstruere noen ønsker til barna. Har i lengre tid jobbet med å «få driten ut», og føler befrielse ved å kunne ha mindre ting. Men det kan være krevende å ta beslutninger om «hva skal ut», det er der det ligger...

Ønsker meg at Niobe får en bra jul og airpods.

Her er jeg også.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no