Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Når det nå er snakk om biler...

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-06, 20:58   #1
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når det nå er snakk om biler...

Hvem synes egentlig at Porche er en fin bil????

Jeg synes de er grusomt stygge!!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 20:58   #2
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når det nå er snakk om biler...

Posche CAyenne er da ikke så ille å se på....

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 00:30   #3
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når det nå er snakk om biler...

Porsche er fine biler de!!

Har et eksemplar i garasjen; en knallgul 911, og en ny er på vei.

Er mannens lidenskap dette, og det er ikke ofte jeg er ute med den, men tøffe biler, det er det.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 12:37   #4
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når det nå er snakk om biler...

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Hvem synes egentlig at Porche er en fin bil????

Jeg synes de er grusomt stygge!!!

Enig!!

Så på topGear på dansk tv3 på lørdagen, eller kanskje det var tv3+, same shit hihi

Da testet de ut Porche 911 , en bmw husker ikke model men en ny med over 300 hk, og en til bil Hehe.Ja jeg fulgte ikke så mye med.
Men porchen hadde 100 hk mindre en bmw`en men brukte kortere tid på samme strekning, kjørt av samme mann. og den hadde større toppfart en bmw`en for den lå bedre i svingene.
Og den var billigere...
Men det jeg fikk med meg var han mannen som sa " de har laget 911 i 40 år, fin sprek bil men akk så kjedelig i fasong"

hihi

Men er jo smak og behag

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 12:42   #5
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når det nå er snakk om biler...

Jeg synes Posche er oppsrkytt.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 12:43   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når det nå er snakk om biler...

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Porsche er fine biler de!!

Har et eksemplar i garasjen; en knallgul 911, og en ny er på vei.

Er mannens lidenskap dette, og det er ikke ofte jeg er ute med den, men tøffe biler, det er det.

Kompisen min har en knallgul 911 :noia:


Syns Porchebilene stort sett er pene å se på, men ikke så veldig praktiske.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 00:25   #7
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når det nå er snakk om biler...

Jeg har ikke noe imot Porsche, men synes ikke at den nye Cayenne er særlig fin. Glemmer aldrig utsendelsen av TopGear hvor Jeremy Clark kommenterte "it has the sex-appeal of a camel... with gingivitis..."

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 00:54   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når det nå er snakk om biler...

Porche er harry!

Nei - gi meg heller en britisk klassiker - som Jaguar, MG, Rover... :sikle:

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 11:15   #9
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når det nå er snakk om biler...

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Porche er harry!

Nei - gi meg heller en britisk klassiker - som Jaguar, MG, Rover... :sikle:

Eller en Corvette, Viper, , Mustang.. You name it!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 11:26   #10
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når det nå er snakk om biler...

Jeg synes heller ikke porche er så fantastisk. En god, gammel mustang, derimot... :jatakk:

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 20:07   #11
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når det nå er snakk om biler...

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Kompisen min har en knallgul 911 :noia:


Syns Porchebilene stort sett er pene å se på, men ikke så veldig praktiske.



Her i Trønderhovedstaden?

Hmmm...finnes det flere gule da tro...eller har sambo venninder jeg ikke vet noe om...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 20:26   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når det nå er snakk om biler...

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.



Her i Trønderhovedstaden?

Hmmm...finnes det flere gule da tro...eller har sambo venninder jeg ikke vet noe om...


Ja, litt i utkanten av trønderhovedstaden nå da. (Trondheim før, Melhus nå)

Men hvis mannen din var vennen min så kjenner jeg deg litt også.
Jeg har ingen hemmelige mannevenner Eller menn som har meg som hemmelig venn

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 20:41   #13
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Når det nå er snakk om biler...

Posche 911 er jo søte. Sambo hadde en rød en fra -67 da jeg traff ham. Men var jo så lav at den ikke kom over fartsdumpene som hadde formert seg i nabolaget.

Men hva skal men egentlig med en Posche Cayenne? Dyr er den og ingen bruker vel en slik bil når de skal på hytten på fjellet hvor man kan risikere litt sølesprut på den.

Nei, takke meg til en Merida-sykkel; billig i drift, tåler søle og gir kondis.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 20:55   #14
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når det nå er snakk om biler...

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ja, litt i utkanten av trønderhovedstaden nå da. (Trondheim før, Melhus nå)

Men hvis mannen din var vennen min så kjenner jeg deg litt også.
Jeg har ingen hemmelige mannevenner Eller menn som har meg som hemmelig venn

Da er det nok flere små gule på denne kanten av landet

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 19:27   #15
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når det nå er snakk om biler...

Synes den er stygg, har aldri likt den.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 20:56   #16
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Når det nå er snakk om biler...

Syns faktisk de er litt harry ja... De er penest i sort, eller sølv. Kan til nød gå med på blå eller rød. Alt annet er, i mine øyne, ikke spesielt pent...

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 21:35   #17
LilleVims
Aktiv
 
LilleVims sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 187
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: Når det nå er snakk om biler...

Om det er den vanlige typen det er snakk om, så synes jeg rett og slett at den er oppbrukt.

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 22:45   #18
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når det nå er snakk om biler...

Porsche er nok for spesielt interreserte, tror jeg. En som elsker disse bilene, ser vel minst på utseende, men på kvalitet, kjøreegenskaper, det nostalgiske etc.

Og kvalitet, det er det. Det skal de ha.

Som min kjære pleier å si: Porsche er ikke en bil, men en livsstil og lidenskap.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 16:39   #19
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når det nå er snakk om biler...

Da jeg var 18, nettopp hadde tatt førerkort syntes jeg det var stoooor stas å råne rundt i pappas den gang røde Porsche 911. I dag kan jeg vel ikke tenke meg stort mer harry bil, og synes ikke engang status-SUV'n Cayenne er fin.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 16:41   #20
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når det nå er snakk om biler...

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Eller en Corvette, Viper, , Mustang.. You name it!!


Eller Morgan!!! Lekker!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no