Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-16, 20:58   #21
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Jeg hadde kjøpt penere bukse. Jeg vet ikke om jeg hadde lagt merke til hva andre har på seg, men jeg synes det er noe med å lære ungene å kle seg etter anledningen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-16, 21:00   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Jeg syns chinos er fint nok. Min går også på skolen i det, men ikke nystrøkne og med skjorte og sløyfe til. Det er jo det samme med mange skjørt og kjoler; man kan dresse det opp og ned.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-16, 21:00   #23
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Min gikk i chinos, skjorte, slips og vest i går. Nok pyntet og vi synes det er å kle opp barnet hvertfall.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-16, 21:02   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

men jeg synes det er noe med å lære ungene å kle seg etter anledningen.

Det er vel ikke der det ligger, men at man mener chinos, skjorte og sløyfe er å kle seg til anledningen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-16, 21:03   #25
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er vel ikke der det ligger, men at man mener chinos, skjorte og sløyfe er å kle seg til anledningen.

Ja, og det er jo helt greit.

Jeg går selv i bunad i konfirmasjoner, og hadde følt guttene var "nedkledd" i forhold i chinos. Eldste skal ha dress, og minsten festdrakt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-16, 21:32   #26
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja, og det er jo helt greit.

Jeg går selv i bunad i konfirmasjoner, og hadde følt guttene var "nedkledd" i forhold i chinos. Eldste skal ha dress, og minsten festdrakt.

Jeg er vel ikke veldig glad i å kjøpe pentøy. De har på seg det fineste de har. Det kan meget godt være chinos.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-16, 21:37   #27
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.813
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er vel ikke der det ligger, men at man mener chinos, skjorte og sløyfe er å kle seg til anledningen.



Junior her har blitt glad i å pynte seg, så han bruker av eget valg dress. Men hadde vi ikke det hadde det sikkert blitt nye chinos som hadde blitt skolebukser etter hvert.

Jeg kler opp og ned kjoler stadig vekk, det blir vel litt på samme måte.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-16, 21:54   #28
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Vi var i konfirmasjon denne helgen. Antrekk penbukse, skjorte, slips og dressjakker. Dressjakker ble innkjøpt på loppis forrige helg, siden guttene ønsket seg jakker til antrekket.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-16, 21:59   #29
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg er vel ikke veldig glad i å kjøpe pentøy. De har på seg det fineste de har. Det kan meget godt være chinos.

Nei, ikke hvis det bare ville blitt brukt én gang. Det gjør jeg kun til bryllup. Men vi bruker det på julaften, nyttårsaften, 17.-mai, dåp og konfirmasjoner. Det blir alltid en del ganger i løpet av året. Og minsten arver jo av eldste.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-16, 22:14   #30
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Vi pleier å kle de opp i dress eller bunad, evnt dressbukse og skjorte. Jeg tenker sjeldent over at andre barn ikke er kledd "pent nok" om de ikke ser skitete og lørvete ut (når de kommer).

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-16, 22:17   #31
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Hverdagsbuske for gutta er joggebukse. Begge hater ting som er stivt eller strammer og eldste får sår på innsiden av lårene (han er slank, så det er ikke der problemet ligger) av enkelte bukser hvor sømmene er "stive" på innsiden av lårene. De er sensitive for alle ubehagelige klær og går kun i ting som mykt og verken stikker eller klør. (Begge har ADHD, men om det har noe med saken vet jeg ikke. Spesielt minstemann blir synlig utilpass i ukomfortable klær.)

Så chinos vil være en stort skritt vekk fra hverdagsklær. Eldste har hatt dress og den var komfortabel nok siden den var litt romslig, men nå er den ikke det lenger. Nå er den det andre ville kalle passe. Minsten er tettbygd og litt overvektig, og synes dress er passelig pyton.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-16, 23:26   #32
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Denne diskusjonen må da være en reprise. For meg er dress eller bunad konfirmasjonsklær.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 01:12   #33
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Mens min aldri får gå i joggebukse på skolen.
Folk har forskjellig smak og aksept på hva som er pyntet.
Jeg personlig synes konfirmasjon og feks 17.mai er anledninger man pynter seg litt finere.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 06:30   #34
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er vel ikke der det ligger, men at man mener chinos, skjorte og sløyfe er å kle seg til anledningen.

Nemlig. Jeg synes det er mer enn godt nok pyntet.

Jeg skal ha vanlig penkjole i min egen sønns konfirmasjon, så jeg er ikke så streng på dette med bunad eller dress. Jeg synes jeg blir festpyntet nok.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 08:02   #35
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Hel og ren, gjerne noe nytt, men om det er svart joggebukse eller dress er helt greit.
Unger som er kledd opp i noe de mistrives i er ikke hyggelige gjester.

Jeg har hatt unger som har elsket å pynte seg, og W ville bli bankmann når han ble stor for da kunne han alltid gå i dress!
Men jeg har stor forståelse for at noen ikke liker noen annet enn det de pleier å ha på seg.

(Og jeg har vært gift med en som synes at dongeribukse, hvit skjorte og røde bukseseler var pyntet nok, når jeg gikk i bunad. Han måtte forresten være igjen hjemme! Han har brukt nesten 25 år på å venne seg til dress. Så som en trøst, er det håp når ungene nærmer seg 60 ...)

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 08:42   #36
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Min gikk i chinos, skjorte, slips og vest i går. Nok pyntet og vi synes det er å kle opp barnet hvertfall.

Enig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 08:52   #37
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Jeg syns jo igrunnen det er en del av oppdragelsen å lære barna at det ikke er alle steder en kan gå i joggebukse, og at en skal være en hyggelig gjest selv om en ikke går i favorittklærne. Konfirmasjon er absolutt en av de anledningene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 08:54   #38
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Mens min aldri får gå i joggebukse på skolen.
Folk har forskjellig smak og aksept på hva som er pyntet.
Jeg personlig synes konfirmasjon og feks 17.mai er anledninger man pynter seg litt finere.

Mens for to av mine, som alltid sparker fotball i alle friminutt, er joggebukse/treningsbukse det klart mest fornuftige å bruke på skolen. Chinos eller dongeri er liksom ikke det beste fotballtøyet, og hull blir det også, etter første sklitakling.

Jeg mener også at for noen som aldri bruker chinos ellers, så oppleves dette som pyntet, og det er jo litt det det handler om. At man i enkelte anledninger har på seg noe annerledes og penere enn det man bruker til vanlig. Og for ungene holder det at de lærer at de i konfirmasjon og på 17.mai etc har på seg noe annet og finere (og til og med godta at det kan være mindre komfortabelt) enn til hverdags, og at de fører seg der etter, men ut over det er det ikke så viktig hva de har. Det kan være chinos for noen som aldri bruker det ellers, men ikke for de som har det som hverdagsklær. Har de fin skjorte, og i tillegg kanskje slips, tversover, halstørkle, vest eller jakke, eller hatt, for den saks skyld, alt ettersom hvilken stil man har, og "vannkjemmet" hår, så ser da gutta pyntet ut, og føler seg pyntet også, og hvorvidt de har nye, mørke chinos eller dressbukse har mindre betydning. De har kledd seg annerledes enn til hverdags, og har lært det de skal.

Det er vel også svært få alminnelige voksne folk som vil reagere negativt når en gutt tydeligvis har pyntet seg, fordi han ikke har pyntet seg fint nok. Selv om de personlig ville valgt noe annet til sin egen gutt. Det er jo forskjell på hva man velger selv, og hva man godtar hos andre. Det har jo også mye med både (foreldrenes) smak og (barnets) alder å gjøre (jeg hadde for eksempel aldri kledd opp en gutt i førskolealder i dress, etter min smak er det malplassert, men på større gutter er det fint).

Jeg har også kollegaer som kommer på jobb en vanlig tirsdag i klær som jeg godt kunne brukt på 17.mai.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 02-05-16 kl 09:15.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 09:05   #39
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Hel og ren, gjerne noe nytt, men om det er svart joggebukse eller dress er helt greit.
Unger som er kledd opp i noe de mistrives i er ikke hyggelige gjester.

Virkelig? Joggebukse i konfirmasjon? Det hadde eg syns var skikkelig respektlaust. :knirk:

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 09:15   #40
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Virkelig? Joggebukse i konfirmasjon? Det hadde eg syns var skikkelig respektlaust. :knirk:

Om alternativet er en unge som sitter sur i et hjørne og "nægger" på mor, så ja.
For mine unger har det aldri vært noe alternativ(ingen har brukt joggebukse til daglig før de var tenåringer. For trettenåringene er Hummel-treningsbukse nærmest som uniform å regne.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no