Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Skrytetråden for interiørhjørnet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-11, 09:00   #21
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av Prilla, her.

Så Smart og stilig!
Kan jeg forresten spørre hvor du har kjøpt gardinene dine? Kunne tenkt meg noe slikt selv!

(også den radioen var kul da, hvor? )

Jepp, gardinene heter Enje og er fra Ikea. Gode, for de stenger ute mye sol uten å stenge ute lys. Kjekt om man får sol på tv-skjermen eller pcen.

Og radioen heter Pure Evoke Mio, tror de selger den på Elkjøp eller Expert. Det er en dab-radio, veldig god. Og smart siden den er oppladbar og kan tas med ut uten strømtilførsel.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 00:14   #22
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Var stilig de hyllene til kokebøkene

Og den tavlemalingen var smart da Sånn vil jeg å ha

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 00:16   #23
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Dette var en fin tråd å henge i. Flinke damer

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 00:24   #24
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Jeg har sydd gardiner til køyesenga. Jeg drømte om himmelseng da jeg var lita, og mamma sydde slike til meg. Da snuppa fikk køyeseng syntes jeg det var trist uten gardiner.

Særdeles lite avansert sying, da. Klipte opp et dynetrekk som hun ikke likte (stivt og ekkelt) og sydde et par sømmer.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 00:27   #25
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Jeg holder på å pusse opp gangen og det blir så fint! Vi maler panelen i eggehvit farge med blank maling, skal ha koksgråe fliser på gulvet og så har jeg kjøpt et stilig speil og kule rammer som skal på veggen.

Synd jeg ikke viser bilder av hjemmet mitt, for det blir virkelig flott.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 00:49   #26
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Lekkert, dere er virkelig flinke!

Jeg har kjøpt brødboksen i dag som jeg har ønsket meg i flere år. Helt plain, enkel fra Black Design, men den står til resten av BD-interiøret på kjøkkenet, og jeg kunne endelig hive ut furu-brødboksen.



Bildet er hentet fra BD sin side, altså.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 00:50   #27
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Psjt, tror dere dette var en shoppetråd, eller? Skrytetråd, folkens!

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 00:58   #28
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Psjt, tror dere dette var en shoppetråd, eller? Skrytetråd, folkens!

Ja, jeg skryter av at jeg har kvittet meg med et furuhelvete.

Og så kan jeg skryte av at jeg endelig har rydda i veggseksjonen i stua, som har sett bomba ut lenge. Kjøpte fine, dekorative esker med motiver i dag på Clas'ern, så nå er det rotet som MÅ være der ute av syne.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 09:37   #29
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Fiint, dere.
Jeg har endelig sett igjen den fine rullgardinen som jeg ikke kunne huske hvor jeg hadde sett for leeenge siden.
Takk, Kokos.
Så jeg må få kommet meg på Ikea og få kjøpt hvit rullgardin til kjøkkenvinduet.
Og så skal jeg ta en tur på Jysk og se etter Lynet McQueen gardin til lillebror og en eller annne tøff gardin eller noe stoff til gardin hos storebror.
Finnes det stoff med Harry Potter på, tro?
Hva slags type gardin har gutta deres?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 10:44   #30
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Knotten har Lynet McQueen-gardiner, selvsydde av stoff fra S&S. Spørs om de ikke må byttes ut med Pirates of the Caribbean i stedet, det er siste nye. Og det har jeg stoff til, så det er fine greier.


Skrytings:

Skuffemontering på splitternytt kjøkken.
Vi har gjort alt selv!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:12   #31
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Det der blir knallfint, Ru!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:34   #32
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Så flinke dere er RU, vi kommer etter.

Nå er stuen full av flatpakker, fikk montert ett skap i går, men mannen skal ikke lese bruksanvisninger så vi slet litt med å få det til å bli rett nok pluss få plass til sokkellisten under, helt til jeg fikk trumfet gjennom åpning av kjøkkenmappen hvor det stod at man skulle skur opp en list, så i kveld tror jeg at jeg også kan skryte litt.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:38   #33
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

S&S, det er vel Stoff og Stil, det! Og det har vel kommet på Alnabru nå. De har nok godt utvalg i stoff ja så jeg får ta en tur dit også.
Takk for tips.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 18:18   #34
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Samtidig med at vi hengte opp kritthyllene hang vi opp kokebokhyller (Ribba bildehyller fra Ikea kan brukes til så mangte ) over benken. Det var litt av et prosjekt, siden veggen de henger i bare er en dekkside (kjøleskap bak), men selvsagt ordnet vi det. Det er så kjekt å få kokebøkene opp fra benken.


Du, den drikk mer vann-saken. Er det et skilt eller en bok? Burde hatt en slik påminnelse her...

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 18:21   #35
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Kan jeg skryte over hakk i den nye gulvet?!

:drar opp halve gulvet for å bytte:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 20:26   #36
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Jeg får skryte litt av min kreative mann jeg da. Vi fant ingen bord vi likte i stua, så han lagde to like gjerne. Bestående av benkeplater fra ikea, tunge som bly, men jeg er veldig fornøyd!!



Og så stereobenken, som jeg har skrytt av før. Det svarte feltet er høyttalerstoff, og bak der er alle høyttalere gjemt, vi har tre stykker gjemt bak der. I tillegg er router og get-boks. Ryddig, fint og funksjonellt.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 20:28   #37
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Hakk i gulvet er megakjedelig og irriterende, Ru.

Vi har, mannen har, pusset og vasket Bombay skap så jeg kan male det.
Hjelpes så stygt det blir. Maler med lys, kaffe latte, bengalakk som jeg har malt andre møbler med. Hvilken farge blir det???

RÅÅÅÅSSSAAAA.... Iiiiiik.....

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 20:28   #38
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Ser bare kryss jeg Krem.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 20:33   #39
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Knallfine bord og stereobenk, Krem!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 20:34   #40
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Ser bare kryss jeg Krem.

Ja, jeg så det, men tror jeg fikk fikset det nå.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no