Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Pris på julegaver til foreldre?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-07, 16:06   #1
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pris på julegaver til foreldre?

Får dere dyrere gaver fra foreldre/svigerforeldre enn det dere gir tilbake?

Svigers kjøper dyre gaver, og vi kjøper dyre tilbake. Vi tjener mer enn dem og stoltheten min forteller meg at likt skal være likt (). (Mannens søster gjør det samme, altså kjøper like dyr presang til foreldrene som det hun får av dem.) Flere av venninnene mine reagerer på dette, de får dyre gaver av foreldre/svigerforeldre og gir småtterier tilbake.
Når det gjelder mine foreldre har de lagt seg på en adskillig lavere sum enn svigers, men også her kjøper vi for lik sum tilbake.

Barna våre får også dyre gaver (særlig fra svigers), mens de gir hjemmelagde gaver i retur (og dermed også rimeligere).

Hva gjør dere?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no