Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Peptalk med gutta våre

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-16, 19:55   #17
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Peptalk med gutta våre

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har lest selve artikkelen og den er veldig tabloid. Fadderukene det snakkes om her er det noen videregående skoler som arrangerer, det er ikke snakk om studenter i dette tilfellet, men 16-18-åringer. Det er jo fryktelig det som beskrives her og det skal selvfølgelig tas tak i der det er et problem, men omfanget er nok marginalt.

Når det er sagt, så er det mye det er fornuftig å snakke med ungdommene sine om av det som kommer frem i artikkelen, for det skal mye ukultur til før en sånn skrekkultur som avisa forteller om kan vokse frem. Det er mange grenser som er blitt tråkket på over lang tid før noen tråkker så inderlig og til de grader over som her beskrives.

Omfanget av blowjobtvang som etterpå deles i sosiale medier er kanskje marginalt. Men aktiviteter av seksuell krenkende art tror jeg er langt fra marginalt. Dessverre. Jeg husker med gru tilbake til min egen ungdomstid og til noen av dåpene jeg har vært deltakende eller har kjennskap til.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no