Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Toyota Avensis

Autofil Bilsnakk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-06, 13:21   #1
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Toyota Avensis

Min første biltråd på dette forumet, jeg blir nesten rørt. Og den skal til og med handle om bil.

Vi skal kjøpe bil. Jeg har tidligere kjørt en veldig gammel Mercedes, men har vel ikke helt vurdert å kjøpe det igjen. Nå har jeg vært og prøvekjørt en Toyota Avensis. Den er fra 2000, har kjørt 75000 km og kostet 152.000.

Den var kjempegod å kjøre og i følge passasjeren også behagelig i baksetet.

Grunnen til at jeg lurer litt er at jeg har vært veldig sikker på at jeg skulle kjøpe en Citroen Berlingo, men jeg har aldri prøvd å kjøre den og nå sitter altså plutselig denne andre her og jeg sliter med å bestemme meg.

Jeg har snakket med en bruktbilforhandler som vanligvis har Berlingo. Han hadde ingen inne nå, men kom til å få i løpet av de neste to ukene, da blir det 2005 modeller som også kommer til å koste ca 150.000. Jeg får med andre ord en nyere bil til samme pris der.

Noen med erfaring og råd?

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no