Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Lokaler i nærheten av Østre eller Vestre Gravlund?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-09, 20:57   #1
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lokaler i nærheten av Østre eller Vestre Gravlund?

Dette burde muligens ligget på "I krise og sorg", for det er langt fra noen fest. Men begravelser er vel også høytid?

Og - jeg trenger hjelp i en travel og ganske utslitt stund til å finne lokaler som kan ta ca. 100 mennesker i nærheten av Østre eller Vestre gravlund. OG - de må være tilgjengelige for rullestolbrukere, dvs. heis eller 1. etasje uten trinn. Det bør være i rulleavstand fra gravlunden, for det kan være en del rullestolbrukere tilstede ved begravelsen og det er vanskelig å få transport for mange motoriserte rullestoler på en gang. Det er ikke så farlig om det er med kjøkken eller låst catering - det får vi jobbe oss rundt.

Og hvis noen i tillegg har tips til lur servering når vi ikke aner om det kommer 50 eller 150 og gjetter på noe midt imellom, så tas det imot med takk!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 20:52   #2
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lokaler i nærheten av Østre eller Vestre Gravlund?

Åh, Acsa, denne tror jeg ble litt borte, det var leit, jeg ser dere kunne hatt god bruk for litt hjelp. Hvordan går det med dere?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 20:56   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lokaler i nærheten av Østre eller Vestre Gravlund?


Det har kanskje allerede vært? Ellers skulle jeg tipse om Helsfyr hotell med catering. F.eks snitter og kaffe.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 21:02   #4
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lokaler i nærheten av Østre eller Vestre Gravlund?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.


Det har kanskje allerede vært? Ellers skulle jeg tipse om Helsfyr hotell med catering. F.eks snitter og kaffe.

Da min tante ble bisatt så hadde vi koldtbord på dette stedet. Vi var godt fornøyde med både maten og lokalet.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no