Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Regler for kakepynt i begravelse?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-09, 22:25   #21
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regler for kakepynt i begravelse?

Denne var jo stilfull;

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 22:26   #22
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regler for kakepynt i begravelse?

Jeg hadde ikke klart å spise bildet, altså. Er jeg irrasjonell da?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 22:27   #23
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Regler for kakepynt i begravelse?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Tuppen, jeg bestiller sånn flaggermusgravstøtte og sjokoladekake med mark på, okei?

(med mindre det er knuste oreokjeks jeg skimter på toppen, da kan jeg nok endre mening)

Her prøver jeg å ro meg inn etter å ha støtt alle som vil ha en slik kake, og stålsette meg mot alle rødprikkene jeg kom til å motta, så fortsetter dere bare med fjasinga.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 22:29   #24
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Regler for kakepynt i begravelse?

Jeg syns ikke du er irrasjonell, Veronal. Jeg hadde heller ikke klart det.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 22:30   #25
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regler for kakepynt i begravelse?

Det blir jo unektelig litt nattverd-inspirert da

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 23:08   #26
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regler for kakepynt i begravelse?

Mannen likte makkekaken veldig godt. Så vet jeg det om det noen gang skulle bli aktuelt.

For å være seriøs. Nei, jeg kan ikke se noen grunn til at det skulle være galt med gule blomster på en kake i en begravelse.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 23:50   #27
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regler for kakepynt i begravelse?

Jeg kan ikke se at noen skulle føle seg støtt av gule blomster på en kake nei.

Og så må jeg bare le litt av alle de flotte kakene som er avbildet i denne tråden.
Den kistekaken oppå den kaken med mark og slikt må jo bare bli bra.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 23:56   #28
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regler for kakepynt i begravelse?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 07:34   #29
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regler for kakepynt i begravelse?

Uæææh.

... men den god ut, det skal den ha. Jeg fikk faktisk veldig lyst på kake nå.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 08:25   #30
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regler for kakepynt i begravelse?

Jeg har vært kakesugen i flere dager, og denne tråden gjorde det ikke bedre.

Men nei, jeg hadde ikke reagert på gule/rosa/blå/etc. blomster på en kake i en begravelse.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 08:47   #31
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Regler for kakepynt i begravelse?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Denne graveyarden var best da. Med mark og greier...



Men det er ikke meningen å støte HI her altså. Det er bare fjaselysten som vinner hele tiden...

Oreokjeks kunne lagd fin jord!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 09:00   #32
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regler for kakepynt i begravelse?

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Oreokjeks kunne lagd fin jord!

Det gjør de. Jeg har laget sånn kake flere ganger, servert i en blomsterpotte.

Den avbildede kaken er forøvrig sannsynligvis en Halloween-kake.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 09:08   #33
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Regler for kakepynt i begravelse?

Etter å ha lest denne tråden er det mulig det blir kake når min gale mor en vakker dag vandrer hen likevel.

  Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 09:15   #34
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regler for kakepynt i begravelse?

Her var det mange fine kaker.

Jeg viste ikke at det var regler for kakepynt i en begravelse, så gule blomster går sikkert helt fint.
Er det noen som tenker på det altså?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 09:17   #35
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.963
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Regler for kakepynt i begravelse?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Denne var jo stilfull;



Er det en hånd som stikker opp på den ene siden?

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)

Sist redigert av Magnolia : 31-03-09 kl 09:22.
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 09:25   #36
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Regler for kakepynt i begravelse?

Jeg synes den var dødskul. :kremt: : pling:

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no