Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #14

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-23, 21:42   #981
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

"I dag e en fin dag". Gut (11), pause i solveggen etter å ha tømt heile terrassen (eller plattforma, som han seier) for snø.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 27-03-23, 22:59   #982
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Gratulerer, Isolde!

Jeg svever ennå litt etter lørdagens store fest med mange studievenner? SÅ MORO!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 28-03-23, 20:44   #983
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.244
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Borte bra men hjemme best Veldig fin tur til vm som erstatning for det som utgikk pga skade i 2020. Og han spilte godt og ble tatt ut på turneringslaget.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv  
Gammel 29-03-23, 00:01   #984
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

En tur ut i kveld, for litt øl, mat og masse skravling sammen med en god venninne, som jeg ser alt for sjelden.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 29-03-23, 16:58   #985
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Jeg har lenge tenkt at jeg må prøve å lage snurrer med sitron og lakris, det er jo en killerkombo.
I dag gjorde jeg det, og fikk terningkast 6 av juryen som var div. folk på jobb, de var skeptisk først, men det gikk fort over.

Tror kanelsnurrer blir byttet ut en periode nå.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 29-03-23, 17:12   #986
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg har lenge tenkt at jeg må prøve å lage snurrer med sitron og lakris, det er jo en killerkombo.
I dag gjorde jeg det, og fikk terningkast 6 av juryen som var div. folk på jobb, de var skeptisk først, men det gikk fort over.

Har du en passe enkel oppskrift å dele? Og hvordan tror du lakris og bringebær vil kunne fungere sammen - det er jo vanligvis også en fantastisk kombo!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 29-03-23, 17:29   #987
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Har du en passe enkel oppskrift å dele? Og hvordan tror du lakris og bringebær vil kunne fungere sammen - det er jo vanligvis også en fantastisk kombo!

Vanlig hvetedeig, jeg bruker den fra Schakenda for tiden.

Kjevle ut som til kanelsnurrer, bland sammen mykt smør kanskje 30-40 g saften og finraspet skall av 1 sitron og smør utover.
Rull sammen og lag snurrer. Jeg lagde tradisjonelle snurrer, ikke knuter.
Hev
Pensle med egg
Bland sammen 3-4 ss sukker 5-6 ss lakrispulver av god kvalitet og strø rikelig oppå. Jeg hadde finhakkede pekannøtter i også.
Steik
Nyt!

Jeg tror bringebær istf sitron vil bli helt nydelig, det er jo også en fantastisk kombo. Det må jeg prøve, takk for ideen.

__________________
I'm happy, hope you're happy too

Sist redigert av Nextlife : 29-03-23 kl 17:54.
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 30-03-23, 10:17   #988
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Mannen, som måtte reise bort på min 50-årsdag (i dag ja ), og som derfor har bestilt morgenlevering til meg på døra. Så nå koser jeg meg med deilig frokost, med rundstykker, rørte bringebær, god juice, brownies og coockies, og selvsagt kaffe, og skal snart ut i solskinnet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 30-03-23, 10:21   #989
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Gratulerer med stor dag, My!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 30-03-23, 10:24   #990
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Hipp hurra My!!

vixen er ikke aktiv  
Gammel 30-03-23, 10:24   #991
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Hurra for deg, My!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 30-03-23, 10:25   #992
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Gratulerer med dagen, My! God innsats av mannen din, det skal han ha.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 30-03-23, 10:30   #993
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Hurra for My!

Jeg startet og dagen med frokost på bakeri med kolleger. Det gjør en glad!

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 30-03-23, 10:53   #994
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Gratulerer, My!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 30-03-23, 11:11   #995
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Gratulerer med stor dag, My!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 30-03-23, 11:29   #996
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Gratulerer My!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 30-03-23, 13:23   #997
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Gratulerer, My!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 30-03-23, 13:25   #998
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Grattis, My!

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv  
Gammel 30-03-23, 13:35   #999
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.340
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Gratulerer med dagen My!

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv  
Gammel 30-03-23, 14:42   #1000
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Gratulerer med dagen My.
Jeg koste meg først med karbading. Det er like digg hver gang. Vel oppe og påkledd gikk jeg ut for å måke. Nabokatten ville hilse på, så da måtte han få kos, stakkars meg liksom. Etter en prat med Eldste ble vi enige om at jeg skal være med på barnevaktopdraget hos Mellomste i kveld. Det gleder jeg meg til. Fin fridag så langt.

Strå er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no