Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegavetips til 13-åringer og deromkring

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-15, 10:58   #1
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Julegavetips til 13-åringer og deromkring

Vi samler gaveønsker og ideer til både 13-årsdag og jul til Poden, både fra oss foreldre, fra besteforeldrene og fra tante. Han ønsker seg så å si ingenting konkret selv, bortsett fra to konkrete spill. Etter litt lirking kom han også på at han kunne tenke seg et nytt pennal (ikke "pølsepennal", og ikke ett med fotball eller annen barnslig dekor, som det han har nå) og en veggklokke til rommet sitt (han har en kjempebillig fra Ikea som har sluttet å virke).

Skal vi utveksle tips? Her er vår foreløbige idéliste (fyller på etter hvert):

dataspill (etter spesifikasjon)
brettspill
veggklokke
pennal
ny gymbag (med faktisk plass til joggesko str. 43)
bøker (Sigbjørn Mostue: I morgen er alt mørkt, samt en som heter noe med "Klondyke", som han har lest utdrag av på skolen, samt et par tyske som er på vei i posten)
ulltrøyer
genser
Doctor Who-lego (litt dyrt, tatt i betraktning at han har sluttet å bygge Lego for en god stund siden, men det settet er jo så fint!)
veggkalender (med noe morsomt på)
sengetøy
pysjamas (kjøpte en ganske fin på M&S da jeg var i London)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.

Sist redigert av Skilpadda : 09-11-15 kl 11:44.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 11:01   #2
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetips til 13-åringer og deromkring

Min tolvogethalvtåring ønsker seg nesten utelukkende den tiende doktorens frakk.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 11:04   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetips til 13-åringer og deromkring

Åh, bra tråd!

Her er det behov for mer treningstøy i størrelse voksen mann, da det meste han har nå har blitt temmelig snaut. Ull og sprtsundertøy og mellomlag trengs i massevis.

Og så mente mannen at Minecraft-sengetøy kunne slå an.

Og en vekkerklokke, så mobilen ikke trenger å være på soverommet: http://www.clasohlson.com/no/Projektorklokke/36-5513

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 11:14   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetips til 13-åringer og deromkring

Nyttig tråd, jeg har flere nieser og nevøer i den alderen, og trenger tips.

I fjor kjøpte jeg slakk line til hele familien, til mine søstre + svigerinne og svoger. Det er gøy for alle aldre, men det er tenåringsbarna deres som har vært mest begeistret.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 11:14   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegavetips til 13-åringer og deromkring

Min ønsker seg penger. Sparer til iphone. ( )

Og så ønsker hun seg ny skolesekk - det skal hun få, så kanskje jeg får igjen vesken min.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 11:19   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetips til 13-åringer og deromkring

Min er jo et par år yngre, men har nettopp har hatt bursdag og da samlet vi endel ønsker, litt utover de vanlige spillene, som jeg tror kan være fine for 13-åringer også.

Clas Ohlson har sammenleggbare "grillpinner" som er fine å ha med på skitur og skogstur for pølsegrilling på bål.


Litt utenom sesong, men det ser jo ikke ut til å bli snø med det første; sparkesykkel med større hjul.

Om det skulle komme snø; snøspark:


One foot mini ski er gøy å leke i snøen med for litt større barn. Kan bruke si hagen og i parken i større grad enn et snowboard.

(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)


Ellers er TruffleShuffle min yndlingsbutikk når det kommer til å kjøpe gaver til små popkulturalister. Litt kjip vekslingskurs nå, dessverre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 11:36   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegavetips til 13-åringer og deromkring

Bra tråd. Jeg er også så heldig å ha en snart 14.åring som har bursdag i romjulen så det blir mye gaver på han på en gang.

Han var også nøye på å ha riktig pennal. Det tok litt tid før han fant et og så er det viktig å ikke ha for mye i det, visst... Han har et mykt semsket et.

Han ønsker seg/trenger
Fotballsko i skinn
Leggskinn
Treningsmanualer/vekter
Dartkabinett, XXL
Hockeyskøyter
Sykkel?
Paysafekort
Toalettmappe
Deo i et merke
Teknisk trøye fra HH i større str., marineblå
Kortmappe
HH allværsjakke med gul hette
Nye Nike joggesko i en knall farge
Pysjbukse
Klær fra Jack&Jones/Superdry
Sikkert noe utstyr til PCèn...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 11:36   #8
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegavetips til 13-åringer og deromkring

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Nyttig tråd, jeg har flere nieser og nevøer i den alderen, og trenger tips.

I fjor kjøpte jeg slakk line til hele familien, til mine søstre + svigerinne og svoger. Det er gøy for alle aldre, men det er tenåringsbarna deres som har vært mest begeistret.

Så lurt! Noen av de du linker til du vil anbefale?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 11:37   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetips til 13-åringer og deromkring

Min tolvogethalvtåring ønsker seg:

Innebandyutstyr
Akvarie
Sesongkort i slalombakken
Slalomutstyr
Klær
Bra tegneutstyr
PC

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 11:43   #10
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetips til 13-åringer og deromkring

Åå, fin frakk, Toffen!

Og sengetøy, ja! Det tenker jeg på innimellom, og så glemmer jeg det når det er på tide å kjøpe gaver. Minecraft-sengetøy hørtes ut som en god idé. Eller noe med Doctor Who-dekor.

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Han var også nøye på å ha riktig pennal. Det tok litt tid før han fant et og så er det viktig å ikke ha for mye i det, visst... Han har et mykt semsket et.


Jeg fant et ikke-helt-barnslig utbrettpennal på Tanum, de hadde det i turkis eller tomatrødt, og det har to rom. Men noe i semsket skinn hørtes mye finere ut. Hvor har de det?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 11:47   #11
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetips til 13-åringer og deromkring

Storebror er jo litt yngre, men ønsker seg også sengetøy. Og klokkeradio til rommet.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 11:48   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegavetips til 13-åringer og deromkring

Min eldste som også er yngre ønsker seg rettetang eller krølltang, et grått teppe til rommet og pynteputer i grått.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 11:53   #13
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegavetips til 13-åringer og deromkring

Sesongkort i slalombakken.
Slalomutstyr, eventuelt snowboardutstyr. Hun vurderer bytte.
Nattøy, kosetøy.. Hun får aldri nok koseklær, tydeligvis.
Fargeleggingsbøker + påfyll av sånne tynne tusjer.
Gavekort
Klær

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 11:57   #14
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegavetips til 13-åringer og deromkring

Sengetøy var smart. Han vil kun ha på et, så da betyr det at det ser ut som at det samme er på hele tiden siden vi bytter på med settet.
Må finne et som er i blåtoner og i myk bomull.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 12:12   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetips til 13-åringer og deromkring

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Så lurt! Noen av de du linker til du vil anbefale?

Nei, jeg vet ikke. Vi har jo bare en. Den vi har er av merke Gibbon, de jeg linket til var bare de som kom opp da jeg googlet. Tror det var Gibbon jeg kjøpte i gave i fjor også. Den er i alle fall lett å montere, og lett å stramme, ellers vet jeg ikke hva som er forskjellen på de ulike. Hvor stor belastning de tåler kanskje? Vil tro at en basic holder i lange baner, så lenge det er folk som bare skal balansere, og ikke store mannfolk som skal hoppe og trikse på dem (du må jo ha holdt på ei god stund før du klarer å gjøre så veldig mye spenstig tenker jeg).

Hvis jeg ikke husker feil kjøpte jeg på e-bay eller Amazon. Vi har med en sånn beskyttelsesgreie for ikke å skade trestammer (mer som en tykk filt-bit), men det er ikke nødvendig. Man kan like gjerne bruke et gammlelt sitteunderlag, eller et putevar, som ei venninne av meg bruker.

Dette er den vi har.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 09-11-15 kl 12:19.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 12:16   #16
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegavetips til 13-åringer og deromkring

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Nei, jeg vet ikke. Vi har jo bare en. Den vi har er av merke Gibbon, de jeg linket til var bare de som kom opp da jeg googlet. Tror det var Gibbon jeg kjøpte i gave i fjor også. Den er i alle fall lett å montere, og lett å stramme, ellers vet jeg ikke hva som er forskjellen på de ulike. Hvor mye vekt de tåler kanskje?

Hvis jeg ikke husker feil kjøpte jeg på e-bay eller Amazon. Vi har med en sånn beskyttelsesgreie (webbing) for ikke å skade trestammer (mer som en tykk filt-bit), men det er ikke nødvendig. Man kan like gjerne bruke et gammlelt sitteunderlag, eller et putevar, som ei venninne av meg bruker.

Da kan jeg google i vei selv for å finne beste sted. Det var forskjell i bredden og lengden. Tre-beskyttelse er notert. Noen kunne til og med hoppes på. Dette var en lur familiegave til oss selv.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 12:24   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetips til 13-åringer og deromkring

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Da kan jeg google i vei selv for å finne beste sted. Det var forskjell i bredden og lengden. Tre-beskyttelse er notert. Noen kunne til og med hoppes på. Dette var en lur familiegave til oss selv.

Ja, det er veldig gøy, og supert å ha med på tur, særlig turer/sommeravslutning/grilling etc med skolen, eller bare en vanlig tur på stranda eller i parken. Vi har for eksempel hatt opp vår på utebursdag i marka. Ganske samlende for barn/ungdom.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 12:56   #18
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetips til 13-åringer og deromkring

Klær
Gavekort hos kjedebutikkene
iTunes gavekort
Garn og enkle strikkeoppskrifter
Treningstøy
Hudpleieprodukter for tenåringer
Spill til PS4
Slalomstøvler
Og påtvunget av meg: Bunadssølv...(Konfirmeres om 1,5 år, det koster)

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 13:06   #19
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julegavetips til 13-åringer og deromkring

Jentas gaver til jul og bursdag i år fåt visst et veldig doctor who preg see det ut som. Har kjøpt Tardis sengesett på ebay.
http://www.ebay.co.uk/ulk/itm/291600396974

Disse tegnebøkene
https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/014...?ie=UTF8&psc=1
https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/178...?ie=UTF8&psc=1

Har planer om å få bestilt doctor who legoen når den kommer.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 13:59   #20
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetips til 13-åringer og deromkring

Jenta mi som straks blir 13 ønsker seg:
-Fotballustyr i de fleste tenkelige varianter, deriblant klær, kjegler, stige ...
-Skidress
-Pysjbukser
-Sengetøy
-Tilskudd til ny mobil
-Gavekort fra App store, kino og H&M

Ellers skal rommet hennes pusses opp rett over nyttår, så jeg antar det kan være aktuelt med noe innen møbel- og interiørfronten også.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no