Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

SE Xperia 10 som ikke tar lading

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-10, 10:01   #1
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

SE Xperia 10 som ikke tar lading

Mobilen min vil plutselig ikke lades mer. Hva kan være feil? Lader, batteriet eller til og med at "pluggen" er ødelagt?

Er dette noe som går på garanti (om det er batteri eller sånt og ikke noe jeg har ødelagt)?

Den er kjøpt på netcom nettbutikk. Burde kanskje høre med dem?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 10:05   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia 10 som ikke tar lading

Det burde jo være noe som går på garantien det ja vil jeg tro, for den er sikkert ikke så gammel?
Du vil jo uansett få vite hva som skjer om du ringer dit du har kjøpt den.

  Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 10:06   #3
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia 10 som ikke tar lading

Den der ladekabelen ryker lett. Jeg er på min tredje nå.

  Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 13:10   #4
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SE Xperia 10 som ikke tar lading

Det er så merkelig. Nå lånte jeg ungenes lader og satt den i pcn og da ladet den litt. Men bare litt og det tok veldig lang tid. Nå vil den ikke lade mer, verken i pcn eller i veggen. Hm. Batteriet kanskje?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 13:28   #5
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: SE Xperia 10 som ikke tar lading

Vi har hatt noen med det samme problemet, tlf og kabel må sendes til rep

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 13:33   #6
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Xperia 10 som ikke tar lading

SE ladekabler er dårlig generelt sett, datteren min har byttet tre ganger hun også.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 13:39   #7
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: SE Xperia 10 som ikke tar lading

Jeg hadde samme problem, men det var ikke laderen, det var telefonen. Dette skjedde bare etter et par mnd. Måtte sende den inn og det tok evigheter før de bestemte at jeg fikk ny.

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 13:39   #8
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SE Xperia 10 som ikke tar lading

Nå skal moobi (netcom) sende meg en returkonvolutt så får vi se hva som er galt med telefonen. Kommer til å få superabstinenser siden jeg bruker den til altmulig hver dag. Æsj altså.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 13:41   #9
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SE Xperia 10 som ikke tar lading

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Jeg hadde samme problem, men det var ikke laderen, det var telefonen. Dette skjedde bare etter et par mnd. Måtte sende den inn og det tok evigheter før de bestemte at jeg fikk ny.

Nei, det er heller ikke laderen min sin feil for den lader ungenes x10 mini helt fint.
Æsj, hadde du kjøpt den hos netcoms nettbutikk?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no