Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-08, 21:30   #181
poseidon3
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 6
poseidon3 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Da utnytter jeg tråden til å uttrykke mitt brennende hat overfor Snusmumrikken. Han er en shady karakter!

poseidon3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 21:34   #182
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av poseidon3, her.

Da utnytter jeg tråden til å uttrykke mitt brennende hat overfor Snusmumrikken. Han er en shady karakter!

Jeg elsker snusmumrikken. Så mye at eldstegutten hadde kjælenavnet snusmumrikken helt til han var så stor at han selv insisterte på å være mumitrollet i stedet. Og jeg måtte gi snusmumrikktallerkenen og -koppen til lillebror i stedet.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 22:49   #183
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av poseidon3, her.

Da utnytter jeg tråden til å uttrykke mitt brennende hat overfor Snusmumrikken. Han er en shady karakter!

Hey!

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 23:10   #184
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Fragglene er jo skumleste barnetv i manns (mitt) minne.
Anslår antall mareritt om gorger, søppelhaugen og trange jordganger til tresifret.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 23:16   #185
ack
HATER Bergen by
 
ack sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 211
ack har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Teletubbies så klart.

ack er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 00:57   #186
Aiza
Går videre
 
Aiza sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 664
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Hvor sprek er Sportacus - sånn på ordentlig, tro?

(Han var jo ikke så aller verst å se på sånn uten superheltdrakt og snurrebart, mener jeg. )

Min mann har møtt Sportacus i virkeligheten, han hadde dress på seg, var pitte liten og meget businessorientert. Han påsto at han trente hver dag. Forøvrig så er han fra Island.

Aiza er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 01:12   #187
Aiza
Går videre
 
Aiza sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 664
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Hvorfor har ingen nevnt Vibeke Sæther? Skulle ønske Labbetuss hadde spist Vibeke, synes dama var grusom og snakket til oss barn som om vi skulle vært tilbakestående hele gjengen.

Aiza er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 03:46   #188
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.387
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Hvor sprek er Sportacus - sånn på ordentlig, tro?

(Han var jo ikke så aller verst å se på sånn uten superheltdrakt og snurrebart, mener jeg. )

Min mann har sagt at han har vunnet flere greier innenfor et eller annet... Men jeg husker ikke hva. Men sprek er han. Og det er vel derfor han har laget tv-serien, for å inspirere barn til å ha det gøy med kropp i bevegelse.

Har jeg hørt...

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 07:58   #189
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Han er turner, er han ikke?

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 09:49   #190
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Min mann har sagt at han har vunnet flere greier innenfor et eller annet... Men jeg husker ikke hva. Men sprek er han. Og det er vel derfor han har laget tv-serien, for å inspirere barn til å ha det gøy med kropp i bevegelse.

Har jeg hørt...

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Han er turner, er han ikke?

Jepp og jepp.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 09:53   #191
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Hey!

Jeg bare digger Snusmumrikken!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 11:34   #192
Hjemmemamma
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Troms
Innlegg: 20
Hjemmemamma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Kjenner jeg begynner å bli litt lei Handy Manny, Dora, små einsteins og div cartoon serier ja! Teletubbiene er grusomme.

Men jeg må si jeg digger Ugler i mosen. Minstemann går hele uka å venter på "æsj, æsj å æasj, hvem vr det som bæsja?" Syns også at Midt i planeten som gikk for noen år siden var bra barne tv.

__________________
Storebror -00
Søster - 02
Lillebror -05
Hjemmemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 12:06   #193
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Jeg så en dokumentar om Sportacus for ett år siden. Han trener visst utrolig mye for å kunne spille rollen i serien sin.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 13:10   #194
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Jeg synes Små Einsteins er morsomt jeg. Vi har et oppdrag... :synger: Men nå har vi begynt med barnetv for sånn ca 2 uker siden her i huset da.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 15:18   #195
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg så en dokumentar om Sportacus for ett år siden. Han trener visst utrolig mye for å kunne spille rollen i serien sin.

Her finner du mer om Magnus Scheving. Treningen er nok ikke i hovedsak for å kunne fylle rollen sin, men snarere noe han har drevet med i en del år.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 17:24   #196
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Min mann har sagt at han har vunnet flere greier innenfor et eller annet... Men jeg husker ikke hva. Men sprek er han. Og det er vel derfor han har laget tv-serien, for å inspirere barn til å ha det gøy med kropp i bevegelse.

Har jeg hørt...

Storebror spiser ikke lenger epler, men sportsgodteri

  Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 22:54   #197
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av kzy75, her.

Hvorfor har ingen nevnt Vibeke Sæther? Skulle ønske Labbetuss hadde spist Vibeke, synes dama var grusom og snakket til oss barn som om vi skulle vært tilbakestående hele gjengen.

Hun sa selv senere at hun ikke likte unger særlig godt, så det kan nok forklare hvorfor en del av oss syns hun var falsk og ekkel.

Jeg får fremdeles kula av Brandy og her Vissvass. Det er stemmene som er problemet, tror jeg, for jeg får neller om jeg hører det er på i bakgrunnen her.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 23:05   #198
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 09:13   #199
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.766
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Hun sa selv senere at hun ikke likte unger særlig godt, så det kan nok forklare hvorfor en del av oss syns hun var falsk og ekkel.

Har hun sagt det? Hvorfor i all verden jobbet hun i barne-tv da?

Jeg likte henne for øvrig da jeg var liten. Lekestue var alltid dagens høyepunkt. Nå, derimot, ser jeg jo at dama var ganske grøsselig.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 21:55   #200
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Har hun sagt det? Hvorfor i all verden jobbet hun i barne-tv da?

Jeg likte henne for øvrig da jeg var liten. Lekestue var alltid dagens høyepunkt. Nå, derimot, ser jeg jo at dama var ganske grøsselig.

Ja, men jeg husker ikke når og i hvilken sammenheng det ble sagt.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no