Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-17, 18:57   #101
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Yes. Kalles også for sjåførbuksa.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-17, 19:07   #102
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Hah! Det kan jeg skjønne. Eller bingobukse!

Nå er visstnok dette også en stretchshorts, da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-17, 19:57   #103
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Denne:
https://www.blaklader.no/nb/produkt/...tch-dame#37659

Serviceshorts rett og slett. :lol

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-17, 21:28   #104
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Eneste representat fra ledelsen på kontoret hos oss bruker shorts som prinsipp mai-september. Så jeg hadde steilet om ikke jeg kunne gå i shorts også. Dog har jeg ikke helt sansen for sånne lange shortser, og finner ikke sånn capri som jeg elsket, til jeg slet hull i, så det blir skjørt for meg for tiden. Jeg har kjøpt meg et par sånne korte shortser, men de er ment til privat bruk da. Litt for kort for jobb, selv om vi har et ineffektivt ac hos oss også

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-17, 10:00   #105
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

To av mine veldig trendy og flotte kollegaer har gått i shorts på jobb denne uka. De var skikkelig fine og businessy (vi har kleskode på jobb).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-17, 11:32   #106
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

To av mine veldig trendy og flotte kollegaer har gått i shorts på jobb denne uka. De var skikkelig fine og businessy (vi har kleskode på jobb).

Menn eller kvinner?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-17, 11:57   #107
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Jegg går med korte shortser hjemme og på ferie, hvis det er veldig varmt. På jobb går jeg ofte med capribukser av denne typen hvis det er varmt. Skjørt går jeg nesten aldri med på jobb. Liker ikke vide "svinse"-skjørt, og smale går jeg bare med i litt mer festlige lag.

Slike "shortser" går jeg med. https://www.cellbes.no/dame-sortimen...FYxUGAodX70COg

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-17, 13:48   #108
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Det er jo ingen shorts Rine. Det er en kort bukse.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-17, 14:34   #109
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Menn eller kvinner?

Kvinner!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-17, 17:39   #110
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Tilbake til HI: Jeg bruker heller ikke shorts. Jeg har veldig kraftige og usmekre bein, og av en aller annen grunn føler jeg at de ser verre ut i shorts enn i tilsvarende kort skjørt.

Ang. shorts på jobb så har jeg en sjef som ikke ønsker at vi går i shorts (skole).

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-17, 19:39   #111
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Takket være den tråden og shorts tips har jeg kjøpt meg noen nye shorts hos Ellos av alle steder. Hadde en så greit å ha litt flere.
Takk!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-07-17, 22:56   #112
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Etter at jeg lese i denne tråden har jeg bestemt meg for å blåse i alle kompleksene mine og bli et shortsmenneske igjen. Det var over ti år siden jeg hadde kjøpt meg shorts. Nå har jeg kjøpt meg tre nye og brukt dem masse allerede. Jeg fant ut at jeg av en eller anne merkelig grunn trives bedre med slike som rekker til midt på låret enn dem som rekker til rett over knærne.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-17, 22:57   #113
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Jeg trives ikke heller i sånne langshorts.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-17, 23:10   #114
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Det er arbeidskilt som er tøffest, da. (Tror faktisk broren min hadde noe sånt da han jobbet som rørlegger).

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-17, 23:48   #115
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Arbeidskilt er IKKE tøffest når man jobber med høydearbeid. Har jeg måttet fortelle mer enn en.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-17, 23:50   #116
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Arbeidskilt er IKKE tøffest når man jobber med høydearbeid. Har jeg måttet fortelle mer enn en.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-17, 01:31   #117
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

I varme New York har jeg gått til det skritt å kjøpe meg en kort shorts for første gang på mange år. Dongeri med broderte blomster og jeg føler meg overraskende vel i den. Jeg er faktisk ganske fornøyd med meg selv.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-17, 13:31   #118
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Jeg bruker heller shorts enn skjørt på varme dager. Jeg har lår som gnisser litt, og det er så ubehagelig når det blir varmt. Dessuten har jeg tømmerstokkbein, og de ser faktisk litt bedre ut i shorts enn i skjørt.

Går aldri i shorts på jobb da. Verken menn eller damer får lov til å vise knærne. Så capri er innafor. Dessuten er det så kaldt at det frister ikke å ha mindre klær på seg inne heller. AC funker litt for godt.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-17, 14:32   #119
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Jeg kjøpte meg jo tre shortser til å ha på Space Camp, den ene hvite har jeg brukt flere dager nå som det har vært så varmt. Føler meg ok i det nå, men kommer aldri til å ha det på jobb i noen variant.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-17, 17:32   #120
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Etter at jeg lese i denne tråden har jeg bestemt meg for å blåse i alle kompleksene mine og bli et shortsmenneske igjen. Det var over ti år siden jeg hadde kjøpt meg shorts. Nå har jeg kjøpt meg tre nye og brukt dem masse allerede. Jeg fant ut at jeg av en eller anne merkelig grunn trives bedre med slike som rekker til midt på låret enn dem som rekker til rett over knærne.

Dette ble jo en veldig positiv tråd. Jeg har fått aksept for at det ikke er meg det er noe galt med og at mange foretrekker skjørt og kjoler. Og samtidig har flere opplevd at tråden har bidratt til å ville gå med shorts.

Dette kunne så lett blitt en sånn "Hæ? Sier du at alle ser jævlige ut i shorts?" og "Pokkers lange tær"- tråd, men det ble det ikke. Og det er jeg glad for.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no