Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Noe poeng i å kjøpe ny Kindle?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-17, 18:22   #1
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Noe poeng i å kjøpe ny Kindle?

Jeg har en Kindle fra 2009 still going strong.

Er forskjellen opp til de nye så stor at det er verdt kjøpe ny til meg selv og la eldstejenta arve den gamle? I så fall, hvilken kjøper jeg?


Sist redigert av Cuyahoga : 23-02-18 kl 23:35.
Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 18:24   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe poeng i å kjøpe ny Kindle?

Hvis det er sånn at din eldste skal ha / ønsker seg Kindle, så er det selvfølgelig et poeng. Å kjøpe ny bare for å kjøpe ny er ikke et poeng, hvis du er, slik jeg tolker deg, egentlig fornøyd med den du har. Jeg ville ennå kjøpt Paperwhite.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 19:01   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe poeng i å kjøpe ny Kindle?

Jeg kjøpte ny fordi Hiawata arvet min. Hadde han ikke gjort det hadde jeg fremdeles vært fornøyd med den vanlige kindlen uten lys. Jeg kjøpte en brukt paperwhite, også viste det seg at Hiawata ikke kunne lese en rekke av bøkene han ville lese på den han hadde arvet, så da arvet han paperwhiten, og Høvdingen tok i bruk den vanlige. Da kjøpte jeg til slutt en voyage, siden jeg ikke ble helt venn med paperwhiten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-17, 09:10   #4
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe poeng i å kjøpe ny Kindle?

Jeg kjøpte nettopp ny Paperwhite etter at min gamle forsvant uten et spor. Den gamle var av den første typen, og jeg merker stor forskjell på den nye og den gamle, så det er så absolutt grunn til å bytte til en nyere versjon (og hvordan har du fått Kindlen din til å leve så lenge? Mine har dødd etter ca fire år.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-17, 15:43   #5
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noe poeng i å kjøpe ny Kindle?

Jeg skulle aldri ha startet denne tråden. Nå har Kindlen min konka.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-17, 16:03   #6
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noe poeng i å kjøpe ny Kindle?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg skulle aldri ha startet denne tråden. Nå har Kindlen min konka.

Så kjipt

Jeg har en Paperwhite som er noen år gammel. Den funker helt fint - jeg savner ingenting. Kommer ikke til å skifte den ut før den dauer.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-17, 16:20   #7
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noe poeng i å kjøpe ny Kindle?

Hjem-knappen er helt død.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no