Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva har du på nattbordet ditt

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-17, 20:17   #1
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva har du på nattbordet ditt

Jeg er syyhyyk og har tilbrakt store deler av dagen i senga. Nå kjeder jeg meg, og vil derfor vite hva du har på nattbordet. (, ikke i skuffen.)Jeg har hatt godt tid til å ta inn mitt, nemlig. og

Mitt nattbord:
En halv pose halslinser
To bøker (To søstre og Markens grøde)
En pk. kleenex
5 par ulike enslige sokker- har lagt her siden jeg sorterte klær på sengen for en uke siden...
To kvitteringer
Et par solbriller
Et armbånd
En bodylotion
Et belte til en kjole
En bitteliten lekebamse (aner virkelig ikke hvor den kommer fra )
Et skriv fra kirken om konfirmasjon (A4-ark)
En fit-bit klokke
En gul markeringstusj

Jeg har et vanlig lite nattbord, så her stables det i høyden.
Noen som slår meg?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 20:20   #2
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på nattbordet ditt

Minst mulig. Har ei klokke med sånn prosjektor som stråler tallene opp i taket (nærsynt), og så har jeg brillene mine der når jeg sover. Kanskje ei bok og en hårstrikk. Akkurat nå har jeg lader til babycall der også, dessverre.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 20:26   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på nattbordet ditt

Nattbord?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 20:28   #4
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på nattbordet ditt

Har du ikke nattbord? Hvor har du leselampen, og bøkene, og, og, og..?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 20:31   #5
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du på nattbordet ditt

Ingenting på dagen, en bok og mobilen på natta. Det er en grunn til at jeg har nattbord med skuff, jeg hater rot.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 20:32   #6
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du på nattbordet ditt

Lampa henger på veggen.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 20:34   #7
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på nattbordet ditt

Jeg har også skuff. Den får vi ta i en annen tråd.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 20:34   #8
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på nattbordet ditt

Jeg har ikke nattbord. Og det er bra, for har jeg en vannrett flate, legger jeg ting der.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 20:36   #9
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på nattbordet ditt

Jeg er virkelig sjokkert over dere som ikke har nattbord. Alle må da vel ha et sted ved siden av sengen til å legge fra seg mobil, boken man har lest på sengen, nettbrettet eller hva_har_du?
Eller står dere opp rett før dere sovner og legger fra dere ting på stuebordet?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 20:38   #10
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du på nattbordet ditt

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg er virkelig sjokkert over dere som ikke har nattbord. Alle må da vel ha et sted ved siden av sengen til å legge fra seg mobil, boken man har lest på sengen, nettbrettet eller hva_har_du?
Eller står dere opp rett før dere sovner og legger fra dere ting på stuebordet?

Jeg la boka og telefonen på gulvet i de årene jeg ikke hadde nattbord, jeg gikk ikke til stua med det.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 20:40   #11
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du på nattbordet ditt

Ingenting om dagen, mobilen og vannflaska om natta.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 20:40   #12
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.113
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på nattbordet ditt

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg er virkelig sjokkert over dere som ikke har nattbord. Alle må da vel ha et sted ved siden av sengen til å legge fra seg mobil, boken man har lest på sengen, nettbrettet eller hva_har_du?
Eller står dere opp rett før dere sovner og legger fra dere ting på stuebordet?



Mobilen ligger på gulvet, for det er ikke plass på mininattbordet, der det er en lampe, en gammel og ødelagt kindle, en slags øyemaske jeg aldri bruker og en pose halspastiller.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 20:40   #13
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du på nattbordet ditt

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nattbord?

Nettopp det samme ieg skulle til å poste

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 20:42   #14
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på nattbordet ditt

Jeg har ikke nattbord, har en kommode, men den brukes bare til rot. Akkurat nå ligger det noen bøker der, en klokkeradio som ikke er i bruk, et tomt brilleetui, en overdel, lillebrors sokker, en sånn fotfilsak, en halv eske ricola. Og sikkert noe mer under der som jeg ikke ser

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 20:44   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.375
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på nattbordet ditt

Akkurat nå består nattbordet mitt av en gammel ølkasse, og det er særdeles upraktisk, siden det er ganske stor glippe mellom plankene. Balansert oppå der er en skjeletthånd for oppbevaring av smykker, en kaktusformet liten skål som det ligger ørepropper og leppomade oppi, en øyemaske, et halvspist brett ned halspastiller, kindlen min og en dorull. Jeg har også vært syk og snyter meg hele tiden, hence the dorull. Var tom for snytepapir.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 20:46   #16
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på nattbordet ditt

Tråden "har du nattbord?" jo bare komme snart.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 20:47   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.375
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på nattbordet ditt

Jeg tenkte før i dag at jeg skulle lage en tråd for å få tips om nattbord.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 20:47   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på nattbordet ditt

Jeg har en nattstol. På den er det akkurat nå en lekebil, fordi ungen har "ryddet".

Til vanlig er det en lampe, stort sett en pc, en Kindle, en bok eller tre, to mobilladere (jobb og priv) og miscellaneous.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 20:53   #19
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på nattbordet ditt

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tenkte før i dag at jeg skulle lage en tråd for å få tips om nattbord.

Hvis du trenger tips til hva du kan ha nattbordet, kan kanskje HI være til hjelp.

Nattstol og kommode (og ølkasse) ved siden av sengen er forsåvidt innenfor, men jeg kjenner at jeg nærer en dyp mistro til folk som ikke har noen form for oppbevaring ved siden av sengen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 20:53   #20
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.676
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på nattbordet ditt

Lampe, 0-3 hårstrikker, leppepomade og mobil. Og støv.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no