Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Besøk fra magasinet Lev Landlig på landstedet vårt

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-17, 18:36   #21
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besøk fra magasinet Lev Landlig på landstedet vårt

Nydelig!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-17, 10:53   #22
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.834
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Besøk fra magasinet Lev Landlig på landstedet vårt

Tusen takk alle sammen

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-17, 16:12   #23
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Besøk fra magasinet Lev Landlig på landstedet vårt

Helt nydelig. Et ordentlig smultronställe!

Bare nysgjerrighet siden jeg aldri har vært i bla'. Hvor mye gjør de av styling og sånn i sånne reportasjer? Har de med saker selv, ommøblerer de osv?

Eller er det så grise-nydelig alltid!

Håper jo nesten det, da. Men vil så gjerne tro at de som har det sånn, har rot i kottet, de også

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-17, 16:35   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besøk fra magasinet Lev Landlig på landstedet vårt

Vakkert! Jeg lurte også på om du hadde bakt selv eller fått den på døren.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-17, 18:12   #25
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.834
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Besøk fra magasinet Lev Landlig på landstedet vårt

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Helt nydelig. Et ordentlig smultronställe!

Bare nysgjerrighet siden jeg aldri har vært i bla'. Hvor mye gjør de av styling og sånn i sånne reportasjer? Har de med saker selv, ommøblerer de osv?

Eller er det så grise-nydelig alltid!

Håper jo nesten det, da. Men vil så gjerne tro at de som har det sånn, har rot i kottet, de også

Neida, de hadde ingenting med, hverken av mat eller pynt/diverse
De ommøblerer ikke, men jeg sa de bare måtte styre på selv, med tanke på evnt flytte/ta vekk pynt.
Jeg tror ikke de tok bort noe faktisk.
Jeg er veldig ryddig av meg, men er glad de ikke var i kjelleren

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-17, 18:22   #26
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Besøk fra magasinet Lev Landlig på landstedet vårt

Utrolig fint

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-17, 19:32   #27
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Besøk fra magasinet Lev Landlig på landstedet vårt

Så koselig!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-17, 21:17   #28
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Besøk fra magasinet Lev Landlig på landstedet vårt

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Helt nydelig. Et ordentlig smultronställe!

Bare nysgjerrighet siden jeg aldri har vært i bla'. Hvor mye gjør de av styling og sånn i sånne reportasjer? Har de med saker selv, ommøblerer de osv?

Eller er det så grise-nydelig alltid!

Håper jo nesten det, da. Men vil så gjerne tro at de som har det sånn, har rot i kottet, de også

Jeg har hatt magasiner på besøk to ganger hjemme. Da var det en stylist til stede sammen med fotografen. Den ene gangen (en stue) gjorde stylisten veldig små endringer, det var mer i form av at ting skulle være i balanse på bildene enn at de virkelig forandret ting. Den andre gangen (badet) var det noe mer og de hadde med andre håndklær og flere planter enn det jeg har, men dette ble blandet med mine ting slik at det så absolutt fortsatt var mitt bad. Men som HI er jeg også veldig ryddig av meg og over snittet interessert i interiør.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-17, 21:17   #29
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Besøk fra magasinet Lev Landlig på landstedet vårt

Og kjempefint! Særlig spisestuen med stolmix og de gamle bildene i sorte rammer. <3 <3

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-17, 22:29   #30
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 907
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Besøk fra magasinet Lev Landlig på landstedet vårt

Utrolig fint! Likte veldig godt blånyansenr som går igjen.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-17, 23:07   #31
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besøk fra magasinet Lev Landlig på landstedet vårt

Så fint! Jeg likte det bordet ditt, og at det er ulike stoler i ulike farger.

Har du noen spesiell malingstype å anbefale hvis jeg skal male et gammelt bord?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-17, 23:08   #32
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besøk fra magasinet Lev Landlig på landstedet vårt

Hos meg tok de med seg noen pynteputer og litt gresskar til utebordet. Og ryddet unna leker. BM ikke spesielt ryddig, men har papirer på "veldig gjennomført smak".

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-17, 23:09   #33
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.834
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Besøk fra magasinet Lev Landlig på landstedet vårt

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Så fint! Jeg likte det bordet ditt, og at det er ulike stoler i ulike farger.

Har du noen spesiell malingstype å anbefale hvis jeg skal male et gammelt bord?

Tusen takk

Jeg bruker gulvmaling på bord, rett og slett fordi det tåler mer enn vanlig maling.
Vi har brukt Butinox 3 stjerners maling. Bruk rulle, da får du finere resultat.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-18, 14:03   #34
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.834
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Besøk fra magasinet Lev Landlig på landstedet vårt

En liten oppdatering
Det ble Norsk ukeblad som trykket reportasjen fra sommerhuset vårt, det er i bladet denne uken.
Lev Landig ønsket fastboende i sine reportasjer.
Jeg er fornøyd med bilder og tekst, kjekt å endelig vær ferdig med det meste i huset.
Jeg tror ikke jeg greier å legge ved bilder fra reportasjen, fra mobilen. Forsøker

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-18, 18:20   #35
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besøk fra magasinet Lev Landlig på landstedet vårt

Kanskje jeg må kjøpe norsk ukeblad for første gangen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-18, 18:55   #36
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Besøk fra magasinet Lev Landlig på landstedet vårt

Hva heter repotasjen? Prøver å finne den på appen MIN.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-18, 18:14   #37
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.834
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Besøk fra magasinet Lev Landlig på landstedet vårt

Kopierer inn en del av bildene fra bladet





Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-18, 20:31   #38
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Besøk fra magasinet Lev Landlig på landstedet vårt

For ein nydeleg stad!!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-18, 20:44   #39
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.012
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Besøk fra magasinet Lev Landlig på landstedet vårt

Så nydelig!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-18, 23:51   #40
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Besøk fra magasinet Lev Landlig på landstedet vårt

Stemning!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no