Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Minimumstid på badet om morgenen
1-3 minutter 30 20,13%
5-10 minutter 64 42,95%
15 minutter 37 24,83%
20-30 minutter 11 7,38%
30-45 minutter 7 4,70%
En time eller mer 0 0%
Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-17, 18:00   #21
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

15-20 minutter.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 18:40   #22
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Jeg dusjer hver morgen. Klarer å bli ferdig på 15 minutter, men somler ofte såpass at jeg bruker 20. Dusje, smøre meg, sminke meg og fikse håret.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 18:57   #23
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Hvis jeg bare skal levere i barnehage etc. bruker jeg under fem minutter. Jobb - ca 20-25 minutter. Skal jeg dusje tar det fem minutter ekstra. Skal jeg vaske håret, minst 20 minutter ekstra, kanskje mer pga føning og fiksing. Stort hår.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 19:18   #24
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.821
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Jeg bruker maks ti minutter. Tisse, pusse tenner, dusje i full fart. Har kort hår som lufttørker, og sminke bruker jeg ikke. På vinteren må jeg ha litt fuktighetskrem i ansiktet.

Edit for å si at hvis jeg ikke skal dusje bruker jeg sikkert maks tre minutter. Men jeg dusjer så og si alltid.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 19:28   #25
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Ti minutter, jeg må alltid dusje. Jeg bruker aldri lenger tid heller.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 19:53   #26
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Hvis jeg skal på jobb og har dusjet kvelden før beregner jeg i underkant av ti minutt. Legger til tre for dusj og et kvarter hvis jeg må vaske og tørke håret.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 20:05   #27
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg hentet i bhg rett fra fjelltur på fredag, i gjørme til knærne, svett som sørpe og fullstendig sprø på håret. Burde jeg skamme meg?

Næh, absolutt ikke!

Sånn HI var formulert, tenkte jeg at jeg kunne gå hjem igjen etter handling, levering osv. Da trenger jeg kortere tid enn om jeg skal på jobb/skolen/ikke kan gå hjem etterpå. Jeg går ikke ut for å bli ute uten å ha dusjet, for da føler jeg meg så innmari klam.

Men jeg er ganske rask. Jeg kan få unna dusj og alt annet på 5-7 minutter, men jeg foretrekker å ha ganske godt med tid til å sitte på dolokket og lese avisen på mobilen etter dusjen...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 20:11   #28
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Jeg må dusje hver morgen for å føle meg ok. I hverdagen bruker jeg ca 15-20 sånn normalt. Jeg kan være raskere hvis jeg må, men liker ikke stresse.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 20:56   #29
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Ettersom kontoret mitt befinner seg rett utenfor soveromsdøra kan jeg vel si 2 minutter - tisse, kaste vann i ansiktet, pusse tenner, sette håret i hestehale og sette på meg linser - viola.
Skal jeg ut av døra trenger jeg 15 minutter ettersom jeg må dusje. Jeg har et hår som ser ut som en piasavakost hver morgen - en slitt en så sådan.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 20:58   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Jeg krysset av på 15 min, det inkluderer dusjing. Sal jeg vaske håret tar det mye mer tid, hårvask på såta mi er et eget prosjekt.

Det hender jeg dusjer på kvelden, da bare står jeg opp, vasker ansiktet, smører meg med krem, pusser tenner, tar på deo og klær og er klar. Sminke bruker jeg ikke mye av, så det tar et minutt bare.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 20:58   #31
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Herlighet så raske dere er! Jeg bruker lang tid på å våkne og er supertreg om morgenen. Jeg trenger en halvtime om jeg skal dusje. Det går noen minutter til smøring (psoriasis, så full runde med fuktighetskrem er et must for å forebygge), men tror ikke jeg skal legge skylda der. Trenger 20 minutter om jeg ikke dusjer.

Når jeg trener om morgenen trenger jeg ikke mer enn sju minutter. Da er det bare tisse, pusse og kle på meg, men så bruker jeg halvtimen min på senteret etter trening.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 21:45   #32
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Jeg regner en halvtime når jeg skal på jobb. Men da somles det. Skal jeg rekke et tidlig fly, får jeg gjort unna samme jobben på halve tiden. Skal jeg bare rett på butikken en lørdag morgen, er det maks 5 min.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 22:30   #33
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

BARE MEG tar nok ikke mange minuttene, men det er jo liksom en utopi... Jeg får tidvis gå på do alene. Somregel har jeg yngstemor med meg, og det meste av tiden jeg bruker på badet på morgenen er bleieskift, vask, påkleding og tannpuss på henne, oppfølging av trøtte søsken som må pushes litt for å komme seg gjennom morgenstellet og deretter pusses tenner på. For å kunne levere i bhg tar jeg en kjapp vask med klut, en strikk i håret og tar på meg klær og pusser tenner, sånn ca kasnkje 5 minutter. Inkl dotur.
For å gå på jobb er det relevant med å gre håret og sminke meg litt også. Dusje gjør jeg uansett på kvelden. Så for jobb legges det på et par minutter til. Men jeg bruker altså reelt minst en halv time. Mest ikke på meg selv

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 22:35   #34
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

10-15 minutter tenker jeg. Dusjer hver morgen.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 23:16   #35
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Det kommer litt an på om jeg vasker håret, da må jeg legge på fem minutter til føning og fiksing (kort hår, ser koko ut hvis jeg ikke gjøre det). Så jeg vil tro mellom 15 og 20 minutter er maks, men hva jeg trenger som et minimum? 10? Dusjer som regel om morgenen, kler på meg, sminker meg og gjør noe med håret. Hvis jeg ikke skal på jobb eller jobbe hjemmefra og bare levere, er det mer kattevask og ikke sminke, så da er det vel maks fem minutter. Hjelper å legge frem klær kvelden før, når jeg er flink nok til å huske på det.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-17, 09:14   #36
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Butikken og rett hjem:3-4 minutter (tisse, vann i ansiktet, pusse tenner)
Jobb: 10 minutter: Vask, sminke, kle på meg
Fest: 30 minutter (litt mer sminke, mer tid på håret)
Jeg dusjer som regel om kvelden, men dersom jeg skal dusje om morgenen bruker jeg mye lenger tid. Det tar i ialle fall 20 minutter å tørke håret, og 5-6 minutter til hvis jeg skal glatte det.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-17, 11:29   #37
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Som regel bruker jeg nok rundt 40-45 minutter på badet,men jeg kan klare meg med 10-15 minutter dersom jeg har det travelt.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-17, 11:54   #38
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Generelt virkelig hater jeg å stresse om morgenen. Jeg synes nesten alltid det er verdt å stå opp tidligere for å ha en drøy time på meg til å sulle rundt, ta meg god tid på badet, spise frokost og kikke i avisa osv. (Selv når jeg skal rekke et ugudelig tidlig fly, faktisk.) Jeg bruker tilnærmet ingenting av den tida på pynting og stæsjing, da :10-sekunders-maskara:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-17, 11:58   #39
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.450
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

15 minutter. De bruker jeg på do, mens jeg spiller Hayday, sjekker Facebook og snap
Dusje har jeg gjort om kvelden og ren truse har jeg med fra soverommet. Stillongs, ulltrøye og bh ligger på gulvet ved doen der jeg la det fra meg kvelden før. Kler på meg mens jeg sitter på do, vasker henda og voila, klar for dagen.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland

Sist redigert av Floksa : 22-05-17 kl 12:04.
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-17, 13:35   #40
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Jeg pleier å dusje, vaske håret, sminke og føne - og jeg er rask om jeg får gjort det på 45 minutter.

Om jeg bare skal levere på skolen etc, kan jeg gjerne hoppe i bilen i pysjen uten å gå innom badet også, så der kan vi si 0 minutter. Men jeg drar ikke på jobb uten dusjing og sminking.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no