Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Introvert eller ekstrovert? Stor og viktig FP-poll
I hovedsak ekstrovert 53 28,04%
I hovedsak introvert 116 61,38%
Skårer stort sett midt på, hverken eller 19 10,05%
The tests are inconclusive 1 0,53%
Introhvaforno` 0 0%
Deltakere: 189. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-17, 17:07   #21
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Stort smil

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Litt både og egentlig. Jeg kan godt få energi av sosiale-opplegg som jeg liker og som ikke varer for lenge, men blir sliten av å være lenge i litt store folkemengder. Og så liker jeg helst sosiale opplegg der jeg har noe til felles med de som er der og ikke må bruke masse tid på trivielt småprat. Samtidig liker jeg godt å være alene og liker at mannen min også er sånn at vi kan gjøre hver vår ting i stua på kvelden uten at det føles som man overser hverandre.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 17:10   #22
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg var tidligere ekstremekstrovert og ville ha folk rundt meg hele tiden. The more, the merrier. Skjønte virkelig ikke konseptet alenetid, og har vel blitt sett på som en plage av mange, vil jeg tro.

Nå blir jeg mer og mer introvert. Jeg trenger fortsatt folk til å løse problemene mine, men også her ser jeg at jeg oftere og oftere liker å finne ut av ting selv. Det er for eksempel mange ting jeg kanskje ville ha delt med FP for ti år siden som jeg aldri, ALDRI kunne tenke meg å snakke om / søke råd om nå.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 17:37   #23
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg er en ekstremekstrovert - også en ganske høylytt en - men jeg kan også fremstå som stille og forsiktig en sjelden gang i blant. Jeg synes mitt eget hode er innmari kjedelig.

og vil man sjekke, kan man jo gå inn på:
https://www.16personalities.com/no

evt så tror jeg det også finnes på jobbsafari - men det er jeg dog litt usikker på.

Takk for lenken. Resultatet (The Architect) var ikke uventet mye av begge deler. Beskrivelsen som fulgte var pinlig presis til tider, men selvsagt også pinlig upresis, som seg hør og bør for noe som liksom skal passe millioner av potensielle testtagere.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 17:46   #24
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Mja, usikker. Jeg blir ganske sliten av å være lenge sammen med andre, og får desperat behov for alenetid etter en stund (type hyttetur en helg sammen med en annen familie), mens noen timer på kafe med venninner gir meg energi. Alt med måte, liksom. Jeg har lett for å komme i prat med andre, og er ikke sjenert, men er absolutt ikke den som ta ordet om noen andre heller vil. Vil anta at jeg er litt mer introvert enn ekstrovert, men at jeg ikke et utpreget noen av delene.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 18:07   #25
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Soleklart introvert på alle tester. Og enhver sosial omgang sliter meg loddrett ut. Jeg kan likevel være den som får alle til å le på fest. Jeg er ikke nødvendigvis dårlig på å være sammen med andre, jeg bare trenger så mye krefter til det. Og mye tid til å hente meg inn igjen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 18:09   #26
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Hm, tok en test på "I form.no" og der ble jeg ekstrovert. Syntes mange av spørsmålene gikk mer ut på selvtillit ("må du øve deg før du snakker høyt til noen?") enn på ekstro-/introvert, og tror det var det som gjorde at jeg, noe feilaktig, mener jeg, fikk "diagnosen" ekstrovert.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 18:14   #27
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hm, tok en test på "I form.no" og der ble jeg ekstrovert. Syntes mange av spørsmålene gikk mer ut på selvtillit ("må du øve deg før du snakker høyt til noen?") enn på ekstro-/introvert, og tror det var det som gjorde at jeg, noe feilaktig, mener jeg, fikk "diagnosen" ekstrovert.

Det er sånne tester jeg tror forvirrer mer enn de oppklarer. Men for meg, som introvert, så koster det meg langt mindre å stå på scene foran et hav med folk og snakke, enn å sitte i intime smågrupper og smalltalke.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 18:14   #28
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg er introvert.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 18:24   #29
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg får energi av å være sammen med andre og tappes av energi når jeg suller rundt alene.

Yes!

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 18:26   #30
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Har ikkje peiling.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 18:29   #31
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg greier ikke definere meg selv. Ligger midt på og varierer, men jeg varierer nok mest med typen sosial omgang. Jeg liker ikke store mengder og mingling, det blir jeg sliten av. Mens kjente folk gir energi. Så jeg vet sannelig ikke. Alene tappes jeg. Jeg har liten toleranse for å være alene, og det synes jeg er utfordrende på mange plan.

Jeg tenker på om jeg har variert gjennom livet. Jeg tror egentlig ikke det. Jeg har blitt modigere sosialt, men behovet tror jeg er ganske likt. Dvs det svinger rundt en akse som har ligget ganske likt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012

Sist redigert av Katta : 09-05-17 kl 18:43.
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 18:40   #32
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg er soleklar introvert, men en pratsom og tidvis ganske høylytt en. Med en ganske stor sirkushest også. Jeg trenger masse tid inni mitt eget hode likevel.

Her er jeg.

Jeg mener for øvrig å ha lest at fordelibgeb introvert/ekstrovert er 25/75, så verden er laget for ekstroverter.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 18:54   #33
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Men for meg, som introvert, så koster det meg langt mindre å stå på scene foran et hav med folk og snakke, enn å sitte i intime smågrupper og smalltalke.

Ikke sant? Det er (for mange av oss) det å ha folk "innpå" seg som er slitsomt, ikke nødvendigvis det å snakke selv eller hvor mange som hører - eller leser! - det man sier.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 18:54   #34
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg får energi av å være sammen med andre og tappes av energi når jeg suller rundt alene.

Det forhindrer ikke at jeg både titt og ofte føler meg ekstremt sosialt kjeitete.

jeg er gift med en Introvert. Han drar alene på hytta med et smil om munnen, jeg kunne ikke tenkt tanken en gang - jeg anser det i så fall som straff.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 19:06   #35
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Ekstrovert og det ganske mye, men liker mer og mer å være helt alene. Det er kanskje nest for st jeg er det då sjelden? Familielivets bakside?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 19:13   #36
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg ELSKER å være alene på hytta og når jeg er på jobbreise, passer jeg på å få masse egentid på hotellrommet og synes det er stas å spise hotellfrokost alene. Jeg liker å observere folk, og å sitte alene på restaurant er en av mine yndligsgreier.

Jeg er ikke akkurat blyg av meg i sosiale sammenhenger - jeg skravler i vei, og synes det er greit å snakke for folk i større forsamlinger også.

Men jeg elsker alenetid. Det har jeg gjort fra jeg var liten - llikte å sitte på rommet og tegne, høre på musikk, tenke og bare være i flytsonen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 19:17   #37
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg kan like alenetid, men det er veldig få situasjoner hvor jeg ikke heller ville hatt noen sammen med meg om jeg fikk velge. Ikke lett å definere synes jeg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 19:53   #38
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg er en ekstremekstrovert - også en ganske høylytt en - men jeg kan også fremstå som stille og forsiktig en sjelden gang i blant. Jeg synes mitt eget hode er innmari kjedelig.

og vil man sjekke, kan man jo gå inn på:
https://www.16personalities.com/no

evt så tror jeg det også finnes på jobbsafari - men det er jeg dog litt usikker på.

Jeg er altså en INFP-T. Noe som ikke sier meg noe. jeg er hvertfall introvert.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 20:09   #39
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Skravlete introvert, såpass at jeg blir ekstremt glad hvis mannen tar med ungene ut en tur alene. Og føler aldri at jeg får nok alenetid, burde strengt tatt ikke hatt familie 100% tror jeg.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 20:10   #40
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Ekstrovert absolutt

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no