Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer, vol III

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-17, 10:05   #301
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Det har vært skikkelig merkelig vær i det siste. Forrige helg var det over 20 grader, alle gikk i sommerklær og vi grillet og hadde vannballongkrig med naboen. Og nå er det snø.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 11-05-17, 15:45   #302
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Unger som ringer meg på jobb samme dag som de har fritidsaktiviteter, for å si at de ikke har lyst/er slitne/synes ikke det er så gøy lenger/har lyst til å slutte/har vondt her og der/det regner/sett inn passende unnskyldning.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 11-05-17 kl 18:25.
My er ikke aktiv  
Gammel 11-05-17, 17:25   #303
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Dame med stinkende parfyme ved siden av meg på toget. :kvalm:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 11-05-17, 17:43   #304
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

S N Ø i mai, som ligger, som gjør at jeg ikke kan kjøre bilen som har sommerdekk.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 11-05-17, 17:57   #305
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

S N Ø i mai, som ligger, som gjør at jeg ikke kan kjøre bilen som har sommerdekk.

Ja!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 11-05-17, 19:27   #306
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Unger som ringer meg på jobb samme dag som de har fritidsaktiviteter, for å si at de ikke har lyst/er slitne/synes ikke det er så gøy lenger/har lyst til å slutte/har vondt her og der/det regner/sett inn passende unnskyldning.

Slik hadde jeg det hver eneste onsdag i fjor vår. Hun sluttet i korpset til sommeren.

I dag er det åtteåringen som synes karate er kjedelig. Godt det bare er to ganger igjen før sommeren.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 12-05-17, 14:11   #307
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Slik hadde jeg det hver eneste onsdag i fjor vår. Hun sluttet i korpset til sommeren.

I dag er det åtteåringen som synes karate er kjedelig. Godt det bare er to ganger igjen før sommeren.

I går endte det med at frøkna dro likevel, fordi alternativet som fristet mer likevel ikke var aktuelt, og fordi jeg truet med å melde henne av hele greia, etter en lang moralpreken.

Hun kom hjem etter aktiviteten og strålte, for det hadde vært såååå gøy, og nå gleder hun seg MASSE til neste uke.

Jeg merker jo en viss forskjell på om de virkelig ikke trives med aktiviteten, og om det er en enkelthendelse, noe helt bestemt de gruer for på en enkelt trening, eller bare noe annet som frister akkurat den uka. De kan godt finne på å si at de ikke synes det er noe gøy og har lyst til å slutte (til tross for at det var kjempegøy uka før), i stedet for å fortelle den egentlige grunnen, men da får jeg snakket dem igjennom det. De får i alle fall ikke lov til å slutte på telefonen til meg på jobb samme dag som aktiviteten skal være. De må pent tenke litt mer igjennom saken, og gå på en siste trening før de er sikre.

Men da eldste bestemte seg for å slutte med turn skjønte jeg at hun mente det. Det var en vanskelig og tung avgjørelse som hun hadde tenkt på lenge, og bestemte seg endelig etter ei trening som var "dråpen". Jeg spurte om hun ikke ville prøve ei trening til, eller kanskje slutte etter neste stevne, så hun fikk med seg det, og jeg foreslo til og med å bytte til en annen turnforening. Men hun var fundamentalt urokkelig og jeg skjønte at det ikke var noe å mase om. Da handlet det om noe annet enn at treningene var kjedelige eller at venninnene skulle noe mer spennende.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 12-05-17, 22:17   #308
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Egoistiske, lite samarbeidsvillige og respektløse kollegaer.

Minty er ikke aktiv  
Gammel 12-05-17, 22:52   #309
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Hjemmesiden til eldste sin fotballklubb. Og det at vi tydeligvis ikke har fått mail med påmelding til cup.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 13-05-17, 20:49   #310
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Meg selv. Klarte å sy ribb'en i eldste sin t-skjorte med skjøten foran. Tok en liten evighet å få løs igjen.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 15-05-17, 18:01   #311
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

At jeg knapt rekker å være hjemme i 5 min før 8-åringen kauker hold kjeft og kaller meg idiot. Hyggelig og veloppdratt. Kan vel trolig bare takke meg selv. Kan forøvrig ikke huske sist hun så noen av delene,i dag kom begge på 2 min.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 15-05-17, 19:19   #312
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Unger som bare "havner" på besøk hos ei venninne i Trolla, uten tanke på hvordan hun skal komme seg hjem, når ingen der kan kjøre henne hit, ingen her kan dra og hente henne, hun ikke har penger til buss, og ikke har med seg mobil med buss-app.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 15-05-17, 20:30   #313
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Voksne folk som sitter og klikker med tyggis. (Sånt irriterer meg uansett alder, altså, men når en dame på min egen alder faktisk sitter i venteområdet på kulturskolen og lager lyder som en uoppdragen fjortis bobler jeg nesten over av irritasjon. )

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv  
Gammel 15-05-17, 20:47   #314
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Hallux valgus. AU!

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 15-05-17, 22:28   #315
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Unger som bare "havner" på besøk hos ei venninne i Trolla, uten tanke på hvordan hun skal komme seg hjem, når ingen der kan kjøre henne hit, ingen her kan dra og hente henne, hun ikke har penger til buss, og ikke har med seg mobil med buss-app.

Du skulle bedt henne ringe på til min X og bedt ham kjøre henne. For nå sitter jeg her og irriterer meg over at jeg måtte trøste 8-åringen som tok til tårene i kveld som følge av at faren ikke bryr seg om å komme å feire 17.mai med henne som han har gjort hvert år til nå. Vi bor bare 25 min kjøretur unna. Svaret er bare "nei, tror ikke det passer". Gjetter på at han har fått seg ny dame, da bruker han å bli slik. Eller at han skal feste den 16. Skal mye til for at det ikke er en av de to grunnene.Godt voksne mannen. Bah! Synes det er vondt å ikke kunne finne et godt svar for å trøste henne.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 15-05-17, 22:32   #316
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Tastaturet på den nye macen til gubben. Det bråker

Normy er ikke aktiv  
Gammel 16-05-17, 13:33   #317
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Du skulle bedt henne ringe på til min X og bedt ham kjøre henne. For nå sitter jeg her og irriterer meg over at jeg måtte trøste 8-åringen som tok til tårene i kveld som følge av at faren ikke bryr seg om å komme å feire 17.mai med henne som han har gjort hvert år til nå. Vi bor bare 25 min kjøretur unna. Svaret er bare "nei, tror ikke det passer". Gjetter på at han har fått seg ny dame, da bruker han å bli slik. Eller at han skal feste den 16. Skal mye til for at det ikke er en av de to grunnene.Godt voksne mannen. Bah! Synes det er vondt å ikke kunne finne et godt svar for å trøste henne.

Neste gang hun havner oppi der kan jeg alltids be henne ringe på og fiskedaske han, hvis det hjelper. Dust.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 16-05-17, 14:41   #318
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Når jeg har bestilt varer til 17. mai og får levert Cola Zero i stedet for Pepsi Max.

Hæsjtægg Ilandsproblemer Hæsjtægg NeideterIKKEdetsamme

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 16-05-17, 14:42   #319
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Når jeg har bestilt varer til 17. mai og får levert Cola Zero i stedet for Pepsi Max.

Hæsjtægg Ilandsproblemer Hæsjtægg NeideterIKKEdetsamme

Enig, det er IKKE det samme. Jeg liker Cola Zero, men liker ikke Pepsi Max.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 16-05-17, 14:54   #320
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Enig, det er IKKE det samme. Jeg liker Cola Zero, men liker ikke Pepsi Max.

Jepp. Om man virkelig er _der_ så har man meninger om det, uansett hvilken leir man tilhører.

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no