Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Valpetrening: Hvor kan jeg lese meg opp?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-17, 00:57   #1
Ambivalensia
Fullverdig medlem
 
Ambivalensia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2016
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 97
Ambivalensia er litt kul
Standard

Valpetrening: Hvor kan jeg lese meg opp?

Vi får valp om to uker (bichon havanais), og motivasjonen for å lese og lære er på topp. Tips til bøker eller gode nettsider anyone? Har kommet over en blogger som kaller seg "hun med hund", men skulle gjerne hatt noen knallsolide kilder til å begynne med.

Ambivalensia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-17, 02:18   #2
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Valpetrening: Hvor kan jeg lese meg opp?

Eva Bodfeldt sin Kontaktkontraktet fås kjøpt på Adlibris anbefaler jeg.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-17, 02:20   #3
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Valpetrening: Hvor kan jeg lese meg opp?

Jærverud med boken Din Hund har også mye grunnleggende bra og noe som er litt utdatert, men som sagt veldig mye bra. Maria Brandell fra valp til stjerne anbefaler jeg også.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-17, 11:12   #4
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valpetrening: Hvor kan jeg lese meg opp?

Jeg kjøpte en bok om hunder før vi skaffet oss en. Mannen skulle også lese den før vi begynte å se på valper.
Vi hadde ment å kjøpe Cavalier King Charles Spaniel så jeg kjøpte om den rasen. Endte med en annen rase for fant ut at den rasen kunne ha mange svakheter pga tyning i avl.
Synes det var viktig å få litt tips om opplæring og tissetrening og det var veldig lærerikt å lese og leste enkelte kapitler flere ganger.

Vi har ikke gått på kurs for merket raskt at han var rolig og enkel. Han lærte raskt og har aldri vært noe masete eller bjeffete heldigvis.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 16:42   #5
Ambivalensia
Fullverdig medlem
 
Ambivalensia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2016
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 97
Ambivalensia er litt kul
Standard

Sv: Valpetrening: Hvor kan jeg lese meg opp?

Takk for tips!

Ambivalensia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no