Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kaster du hva som helst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-06, 09:57   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.472
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaster du hva som helst?

Ja, nå skal jeg kvitte meg med et par sølvøredobber - og det skjærer litt i hjertet Jeg har rett og slett ikke greid å hive de.. Grunnen til at jeg skal kvitte meg med de er at de er så gamle at de har for høyt innhold av nikkel til at jeg kan bruke de. Ikke finnes det noen plasser å levere inn slikt, og ikke er de spesielt verdifulle heller, men.. Jeg får jobbe med saken!

Og da begynte jeg å lure. Er det noe dere har problemer med å kvitte dere med? Hvis ja, hva?

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 10:03   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.110
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har egentlig problemer med å kaste det meste. Smykker ville jeg helt klart ikke greid å kaste. Dessuten gjør det vondt å kaste bøker, CD-er og filmer. Og så kaster jeg aldri brev og kort jeg har fått. Fotografier kaster jeg heller ikke, og jeg har i det hele tatt generelt problemer med å kaste ting som ikke er direkte ødelagt eller utslitt. Mannen min er nesten like ille (men mindre sentimental), og så er det da også temmelig overfylt hos oss ...

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 10:05   #3
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Jeg har problemer med å kaste brukbare klær. Spesielt klær til meg selv. Har skap og skuffer fulle av klær som aldri blir brukt, men klarer jeg å kaste/gi bort ??

Kjekt å ha....

Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 10:06   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard



Jeg er som Skilpadda - samler på mye ja...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 10:07   #5
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også problemer med å kaste... Derfor prøver jeg å være desto mer kresen på hva som kommer inn i huset.

Klær derimot, har jeg ingen problemer med å gi bort.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 10:07   #6
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Og nå ser jeg akkurat på en kommode full av "viktige" papirer, julekort, oppskrifter, bilder osv . Den buler...

Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 10:08   #7
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dulter på Skilpadda. Jeg har fullstendig aversjon mot å kaste, og mannen min tror også at det meste kan komme til nytte en eller annen gang. Da vi flyttet sist tenkte jeg at jeg skulle rydde skikkelig opp i nips og glasstøy etc. og gi en hel del til loppemarked. Det ble en eske med 6 kaffekrus fra Nille .

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 10:10   #8
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarer ikke kaste noenting omtrent. Min mann er overgitt, og tar et skikkelig skippertak en gang i blant. Da finner han frem søppelsekker og kaster sko, klær osv. Sist han invaderte sko-skapet stod jeg ved siden av ham og gråt! Men jeg visste jo at han gjorde det rette!

Noen ganger får jeg lurt unna diverse ting i kasser på loftet før gubben får kaste-dilla! Har heldigvis reddet unna utvokste barnesko (som er nesten som nye), pyntegjenstander som er ute for 200 år siden, men som jeg bare ikke klarer å kaste osv osv.


Nei! La oss høre litt på Øystein Sunde! Digger "kjekt å ha"!!!

__________________

Sist redigert av Nabojenta : 18-09-06 kl 10:28.
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 10:11   #9
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er i grunnen ganske flink til å kaste både det ene og det andre – unntatt bøker, da. Derimot har jeg store problemer med å komme i gang med såpass dyptgående ryddeprosjekter at det blir noe kasting i stor stil.

Mannen min er HÅPLØS. Han er av samlertypen.

Dermed flyter det ganske mye over hos oss også, gitt.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 10:12   #10
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er blitt mye flinkere til å kaste etter jeg fikk eget hus hehe..Men ikke såå flink hehe
Men har 3 esker meg klær som jeg kan få bruk for... Hehe
Og hel garderobe etter turbo...

Og alt jeg har stående på lageret hos bestemor i finnmark... Som jeg kan få bruk for en dag......
Må ha varebil for å få alt med meg nedover hehe..Mye har vært lagret der siden vi flyttet til nodland i 86..,Tralala





Når mamma og pappa flyttet i januar så måtte jeg rydde å kaste en del av tingene mine... *snufs*
Samlet på alt fra binderser til brusflasker kjøpt i finland men mumi på hihi
Det var en sørgelig tid

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 10:15   #11
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg er i grunnen ganske flink til å kaste både det ene og det andre – unntatt bøker, da.

Ingen kaster vel bøker .

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 10:16   #12
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg er veldig glad i bruktbutikkar og klesleveranser til Russland o.l. nettopp fordi eg finn det grusomt å kaste ting som kan komme andre til nytte.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 10:19   #13
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg er veldig glad i bruktbutikkar og klesleveranser til Russland o.l. nettopp fordi eg finn det grusomt å kaste ting som kan komme andre til nytte.

Enig. Jeg kaster veldig lite, men innimellom greier jeg å ta meg sammen og gi mye til loppemarked.

LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 10:20   #14
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.110
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ingen kaster vel bøker .

Nei, å kaste bøker sitter langt, langt inne. Samme hvor skrekkelig dårlige de måtte være, og nesten samme hvor slitte de er. Men det hender vi gir bort/donerer bøker. Nå har vi f.eks. to fulle kasser til vekkfrakting stående på stuen etter at begge gikk gjennom hyllene og plukket ut ting vi helt garantert aldri kommer til å lese (igjen). (Vi har allerede fisket tre stykker ut fra kassene igjen. )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 10:24   #15
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.472
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg er veldig glad i bruktbutikkar og klesleveranser til Russland o.l. nettopp fordi eg finn det grusomt å kaste ting som kan komme andre til nytte.

Ja, klær og bøker synes jeg er helt greit å kvitte meg med. Nettopp fordi det finnes fretex, Uff, innsamling til Russland osv. Bøker er også ganske kurrant, fordi det er en del antikvarater og bokhandler for brukte bøker. Men pyntegjenstander, smykker, leker osv - der sliter jeg verre..

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 10:24   #16
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi begynner å bli bedre, men fortsatt så har vi alt for mange ting. Diverste møbler og lignende har de siste årene gått til loppemarked, det føles litt bedre enn å bare kaste på dynga.

Vi har nylig revet et uthus for å bygge garasje der, og da måtte det ryddes og kastes med hard hånd. Det gjorde fysisk vondt å se flere av tingene forsvinne, selv om jeg ikke visste at jeg hadde de engang. De hadde nemlig ligget godt lagret i det uthuset siden vi flyttet hit for fire år siden.

Vi fant også en kasse med vin i det uthuset, og den gikk rett på dynga. Det viste seg nemlig at et sted som kan ha 35 grader på sommeren og -10 på vinteren ikke var egnet sted til å lagre vin. Og det verste var at vi ikke engang visste at vi hadde den vinen.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 10:25   #17
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, å kaste bøker sitter langt, langt inne. Samme hvor skrekkelig dårlige de måtte være, og nesten samme hvor slitte de er. Men det hender vi gir bort/donerer bøker. Nå har vi f.eks. to fulle kasser til vekkfrakting stående på stuen etter at begge gikk gjennom hyllene og plukket ut ting vi helt garantert aldri kommer til å lese (igjen). (Vi har allerede fisket tre stykker ut fra kassene igjen. )

Eg oppbevarer alle fagbøkene mine på jobb. Eg torer ikkje tenke på kor det hadde sett ut heime dersom eg hadde alle fagbøkene ståande der...

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 10:26   #18
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sliter veldig med å kaste, så vi gir bort. Til frelsesarmeen, og venner/famile. Det er jo så mye som kan komme til nytte en dag, men mannen som er mye flinkere enn meg svarer bare så enkelt og greit: Da kjøper vi ny da hvis den dagen kommer.

Det er utrolig deilig å ha en oprydning og utrenskning i blandt. Jeg nyter det i etterkant, men sliter skikkelig når det står på.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 10:26   #19
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.472
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, å kaste bøker sitter langt, langt inne. Samme hvor skrekkelig dårlige de måtte være, og nesten samme hvor slitte de er. Men det hender vi gir bort/donerer bøker. Nå har vi f.eks. to fulle kasser til vekkfrakting stående på stuen etter at begge gikk gjennom hyllene og plukket ut ting vi helt garantert aldri kommer til å lese (igjen). (Vi har allerede fisket tre stykker ut fra kassene igjen. )

Slik drev moren og faren min på. Når moren min hev en ting tok faren min å "berget" den og vica verca. Fordi de så nytteverdien i forskjellige ting så ble de aldri kvitt noe som helst.

Kanskje jeg skulle la mannen min kaste mine ting og jeg hans? Nei, jeg tør ikke!

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 10:27   #20
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nesten ingen sperrer på kasting.

Har OFTE angret på at jeg nesten hvert år har kastet årets garderobe og kjøpt inn ny. Himmel, så mange plagg jeg husker tilbake til og som jeg kunnet brukt i mange sesonger om jeg ikke hadde kastet de.
I år er mitt 2 år der jeg ikke har kastet det fra i fjor.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no