Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Boikott Israel

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-07, 20:43   #1
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Boikott Israel

Er dere med på den?

http://www.boikottisrael.no/

Jeg er..

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 20:46   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boikott Israel

Ja ...

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 20:51   #3
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Boikott Israel

Ja.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 22:40   #4
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Boikott Israel

hehe det var da mange av oss!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 22:57   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boikott Israel

Jeg kjøper ikke varer fra Israel så lenge jeg kan unngå det nei.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 22:58   #6
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boikott Israel

Jepp.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 23:10   #7
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Boikott Israel

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Er dere med på den?

http://www.boikottisrael.no/

Jeg er..

Jeg har ikke mye til overs for Israels fremferd i konflikten mot palestinerne, men jeg boikotter ikke isrelske varer av den grunn. Jeg er stor motstander av organiserte boikotter, og synes ikke israelsk næringsliv skal bøte for hva det militære i Israel gjør. Jeg synes det er feigt å hamre løs på "lillebroren" fordi man ikke er i stand til å ta "storebroren".

  Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 00:04   #8
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Boikott Israel

Jeg har i lengre tid unngått varer fra Israel.
Mannen min er vel hakket verre en meg, men jeg er den som handler..

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 00:37   #9
Elias
Superaktiv
 
Elias sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 317
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

Sv: Boikott Israel

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Jeg har ikke mye til overs for Israels fremferd i konflikten mot palestinerne, men jeg boikotter ikke isrelske varer av den grunn. Jeg er stor motstander av organiserte boikotter, og synes ikke israelsk næringsliv skal bøte for hva det militære i Israel gjør. Jeg synes det er feigt å hamre løs på "lillebroren" fordi man ikke er i stand til å ta "storebroren".

Enig med deg, Nebbia.

Og så er det også andre land kanskje er enda verre. Er det ingen som vil boikotte f.eks. Kina? Nei det går utover verdens finanser, og da gjør vi det ikke.....ikke sant? Egentlig burde hele den demokratiske verden boikotte OL.

På min liste er det mange andre land.......

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 00:39   #10
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Boikott Israel

Ja, vi har lenge boikottet israelske varer.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 01:01   #11
Raggsokk
:egendefinert:
 
Raggsokk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: On the otherside
Innlegg: 56
Raggsokk har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Boikott Israel

Nei.

__________________
Raggsokk - med kunstig intelligens
Raggsokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 09:02   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boikott Israel

Nei.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 09:05   #13
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boikott Israel

Nei det ville ikke falt meg inn å boikotte Israel. Konflikten Israel/Palestina er såpass sammensatt at jeg syns man skal være forsiktig med å boikotte den ene siden uten at man vet ganske mye om hva det er som skjer der nede.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 09:07   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boikott Israel

Ja, jeg boikotter israelske varer så langt jeg kan.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 09:07   #15
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Boikott Israel

Nei.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 09:20   #16
5barnsmor
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!
 
5barnsmor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 602
5barnsmor er litt kul5barnsmor er litt kul
Standard

Sv: Boikott Israel

Jeg er med!!!

__________________
gutt 1995, jente 1996, jente 1998, jente 2002, gutt 2005 og jente 2009
5barnsmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 09:21   #17
Elias
Superaktiv
 
Elias sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 317
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

Sv: Boikott Israel

Nei.

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 09:24   #18
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boikott Israel

Nei.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 09:29   #19
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Boikott Israel

Så bra at mange er med på den!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 09:32   #20
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Boikott Israel

Nei, og jeg kommer heller ikke til å gjøre det.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no